داشتن موهای پر پشت آرزویی است که همه افراد خواستار آن هستند. موهای حجیم زیبایی فرد را بیشتر نمایان کرده و کیفیت ظاهری افراد را بالا می‌برد. امروزه به دلیل وجود شرایط نامناسب ریزش موی سر و خالی ماندن جای آن کاملا عادی شده است. روش‌های مختلفی برای پر پشت و حجیم کردن مو وجود دارد که یکی از بهترین روش‌ها، اسکالپ است. اسکالپ سر چیست که تا به امروز در این حد محبوب شده است و بسیاری از افراد خواهان انجام آن هستند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

اسکالپ مو چیست؟

در پاسخ به اسکالپ سر چیست باید گفت نوعی روش زیبایی برای درمان نازک شدن مو یا برطرف کردن جای خالی موهای ریخته شده و پوشش نواحی کم پشت سر است. در اسکالپ کف سر هاشور و تاتوهایی ظریف روی پوست سر ایجاد می‌شود تا مو متراکم‌تر دیده شود که در آن هیچ تار مویی اضافه نخواهد شد.

اسکالپ موی سر با کاشت مو متفاوت است زیرا در کاشت از ناحیه بانک مو در پشت سر، فولیکول‌های مو برداشته شده و آن را در ناحیه طاس شده می‌کارند. روش تاتو دائمی نبوده و ممکن است پس از گذشت مدت زمانی تغییر رنگ دهد که خوشایند نیست. اسکالپ موی سر به صورت دائمی به مدت چهار تا ده سال و بدون تغییر رنگ است که نزدیک‌ترین رنگ به مو انتخاب می‌شود تا جلوه طبیعی آن حفظ شود و آن را پر پشت نشان دهد.

اسکالپ مو در واقع شبیه سازی کردن مو برای پر پشت دیده شدن است. فولیکول و ریشه موها در لایه دوم و سوم پوست قرار دارند که در اسکالپ به عنوان تکنیک زیبایی با استفاده از دستگاه ویژه رنگدانه‌هایی به سطحی‌ترین ناحیه پوست سر وارد می‌شود که این رنگدانه‌ها یا پیگمنت‌ به لایه سطحی پوست ترزیق می‌شوند.

انواع اسکالپ سر چیست؟

هنگامی که برای اسکالپ سر در اینترنت جستجو کرده و یا به مراکز زیبایی مراجعه می‌کنید با انواع مختلفی از آن رو به رو می‌شوید. تفاوت اسکالپ سر با میکرواسکالپ و فی اسکالپ چیست؟

اسکالپ در اصل به معنای پوست سر است که از واژهscalp  آمده است. میکرو اسکالپ کوتاه شده میکروپیگمنتیشن اسکالپ است که در آن رنگدانه در پوست سر کاشت شده و به صورت هاشور زدن انجام می‌شود. به تکنیک میکرو اسکالپ که توسط آکادمی فی آلمان آموزش داده می‌شود، فی اسکالپ (phiscalp) گفته می‌شود. آکادمی بین‌المللی فی یک آکادمی معروف بوده تکنیک‌‌های آرایش دائم جهت ایجاد نقاط در پوست سر را آموزش می‌دهد.

انواع روش های اسکالپ سر

  • تتوی پوست سر
  • میکروپیگمنتیشن
  • اس‌ ام‌ پی

اگر هنوز در مورد میکروپیگمنتیشن پوست سر شک دارید؛ می توانید در اینجا بررسی کنید که آیا میکروپیگمنتیشن پوست سر واقعی به نظر می رسد یا خیر.

 

اسکالپ سر چه نوع روشی است؟

این رنگدانه ها بصورت نقطه های ریزی هستند که کاملا طبیعی ( دقیقا شبیه فولیکول های مو ) در روند انجام اسکالپ سر ،با استفاده از میکرونیدل ها و سوزن های ریز وارد پوست سر شما می‌شوند و نواحی خالی سر را پر می کنند. اسکالپ؛ همان هاشور کردن سر در مواردی است که موها دچار تاسی و یا کم پشتی شده است. در این روش کف سر را با استفاده از دستگاه های مخصوص و مناسب، هاشور می زنند.

میکروپیگمنتیشن پوست سر یک روش عالی برای پر کردن جاهایی از سر که ریزش داشته اند؛ بدون جراحی است. این روش شامل استفاده از رنگدانه های طبیعی در لایه پوستی پوست سر است. آنچه بعد از آن ایجاد می شود، تصور یک سر تراشیده طبیعی است. این اثر میکروپیگمنتیشن پوست سر را به یک درمان فوق العاده برای ریزش مو تبدیل می کند. در مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر می توانید از بهترین خدمات در این زمینه بهره ببرید.

می توانید در گالری نمونه اسکالپ سر نمونه های انجام شده در مرکز اسکالپ اسپرت بیوتی سنتر را ببینید.

درک بهتر از اسکالپ سر :

اگر از فرایند میکروبلیدینگ ابرو مطلع باشید، میکروپیگمنتیشن پوست سر را بهتر درک می کنید. آنها رویه های بسیار مشابهی دارند. در حالی که میکروبلیدینگ با استفاده از تیغه دستی انجام می شود ، میکروپیگمنتیشن یا همان اسکالپ سر؛ با استفاده از یک ابزار تاتو برقی انجام می شود. این به این دلیل است که برای نفوذ به پوست سر نیاز به قدرت بیشتری است. پوست سر بسیار ضخیم تر از پوست زیر ابرو است.

اسکالپ سر

اسکالپ سر چه رنگی است؟

رنگ های فی اسکالپ رنگ های خاصی هستند که برای کف سر و پیاز مو طراحی شدند این رنگ ها علاوه بر اینک هیچ آسیبی به پیاز مو نمیزنند، پیاز مو رو تقویت میکنند و خاصیت کلاژن سازی دارند و به مرور زمان با تقویت پیاز مو حتی باعث تحریک فولیکول ها و رشد مو می شوند. خیلی فولیکول ها هستند که حتی با دارو هم تحریک به رشد نمیشوند؛ اما وقتی ما با تعداد خیلی زیاد با سوزن و رنگ های مخصوص که خاصیت کلاژن سازی دارند به کف سر میزنیم. فولیکول های مو ک حتی به خواب رفته اند تحریک به رشد می شوند. این کار بسیار ثابت شده و ما نمونه ها ی زیادی دیدیم.

در این روش پزشک ابتدا رنگ موی شما و جوهر اسکالپ را در نهایت مهارت با هم مطابقت می دهد. در ضمن یک نوع سایه هم به موهای شما زده می شود که آن را سه بعدی کرده و ظاهر آن را بهتر می کند.

یکی از بهترین مراکز انجام اسکالپ سر در صادقیه اسپرت بیوتی سنتر است که می توانید آدرس آن را می توانید در سایت ما مشاهده بفرمایید.

آیا اسکالپ  پوست سر طبیعی به نظر می رسد؟

SMP؛ اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار طبیعی به نظر برسد. این امر همچنین به طور مستقیم به سطح تجربه پزشک معالج  شما مربوط است. در این روش اینگونه به نظر می  رسد که موهای شما نزدیک به پوست سر شما کوتاه شده و در نتیجه باعث می شود موهایتان پرپشت تر و ضخیم تر شود.

 

اسکالپ مناسب چه کسانی می باشد:

اسکالپ یا میکرواسکالپ؛ می تواند برای هر کسی چه خانم و چه اقا مناسب باشدو حتی اگر دچار تاسی و کم مویی نشده اند می توانند از این روش برای جلوگیری از ظاهری نامناسب، جلوگیری کنند. این روش حتی برای از بین بردن جای زخم و اسکار هم به کار می رود.

چه کسانی برای انجام اسکالپ مناسب نیستند؟

افرادی که دچار عارضه های بیماری چون پارکینسون یا مولتیپل اسکروزیس، آرتروز شدید و یا لرزش دست دارند؛ کسانی که آب مروارید و یا دیگر بیماری های چشمی را دارند؛ بهتر است که قبل از هر گونه انجام چنین کارهای زیبایی به پزشک متخصص خود مراجعه کرده و مشورت کنند.

چه کسانی میتوانند فی اسکالپ کنند؟!

  • همه کسانی که دچار ریزش مو شدند.
  • و کسانی که شرایط جراحی کاشت مو را ندارند و حتی کسانی که بانک مو ضعیفی دارند.
  • کسانی که از تراکم موهای خود بعد از کاشت مو راضی نیستند؛ می توانند با اسکالپ فضای خالی سر خود را پر کند.
  • این روش حتی مخصوص کسانی است که روی سر خط بخیه یا اسکار دارند.
  • حتی اگر شکستگی هم داشته باشند؛ با این روش می توان سفیدی کف سر را کامل پر کرد.
  • این روش برای کسانی که آلوپسیا یا کچلی سکه دارند هم عالی عمل می کند.
  • توجه کنید این روش حتی برای کودکان هم تاثیر گذار است ( کودکانی که شرایط کاشت مو را ندارند.)

توضیحی کوتاه در مورد فی اسکالپ و انجام آن:

بیشتر روش ها فقط به یک بی حس کننده موضعی نیاز دارند تا پوست بی حس شود و در طول انجام کار شما دردی احساس نکنید.

به طور معمول میکروپیگمنتیشن را می توان در مطب انجام داد. این روش با یک قلم خال کوبی استاندارد انجام می شود. سوزنی به طول چند میلی متر به لایه میانی پوست (درم) نفوذ می کند و رنگدانه اکسید آهن تزریق می شود. متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک شما هنگام انجام این عمل دستکش پزشکی به دست خواهد داشت.

انجام این مراحل معمولا از 30 دقیقه تا چند ساعت طول می کشد (از آماده سازی تا پایان روند درمان؛ زمان بستگی به پیچیدگی روش دارد). بعد از انجام این روش، متخصص شما یک داروی ضد عفونی کننده برای تمیز نگه داشتن ناحیه تحت درمان به شما می دهد. به علاوه، ممکن است به شما پمادی داده شود تا ناحیه را نرم نگه دارد و باعث بهبودی شود. بعضی اوقات ممکن است برای محافظت از ناحیه برای چند ساعت بعد از عمل ، یک باند زده شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این روش به مقاله “اسکالپ سر چگونه انجام می شود” مراجعه نمایید.

خطرات دستگاه اسکالپ سر چیست؟

اسکالپ خطرات یا عوارض مختلفی دارد. که شامل:

عفونت:

همیشه در صورت عدم استفاده از سوزن های استریلیزه یا آلوده بودن آن ها، احتمال عفونت وجود دارد. اگر این روش در مطب پزشک و یا یک مرکز معتبر که کارکنان آن آموزش دیده هستند؛ انجام شود (در مقایسه با سالن خال کوبی غیرمجاز) عفونت های ناشی از این نگرانی ها معمولاً بسیار کم است. سوزن های غیر استریل می توانند بیماری هایی مانند هپاتیت ، اچ آی وی و عفونت های استاف را منتقل کنند.

واکنش آلرژیک:

شما می توانید به رنگ جوهر تاتو (رنگدانه های استفاده شده) یا نوع جوهر تاتو حساسیت داشته باشید. (قبل از اینکه متخصص مراقبت های بهداشتی رویه شما را انجام دهد ، باید مواد را روی پشت گوش شما یا انگشت شما انجام دهند تا ببینند واکنش نشان می دهید).

گره و بافت اسکار:

بدن شما می تواند به عنوان ماده ای خارجی به جوهر تاتو واکنش نشان دهد و در اطراف ذرات رنگدانه، گره (به نام گرانولوم) ایجاد کند. کلوئیدها زخم هایی هستند که می توانند در صورت آسیب دیدگی یا ضربه دیدن پوست ایجاد شوند. کلوئیدها تمایل دارند بزرگتر از ناحیه آسیب دیده پوست باشند.

عوارض ام.آر.آی:

برخی گزارش ها در مورد تداخل رنگدانه های جوهر تاتو با کیفیت اسکن MRI (تصویربرداری تشدید مغناطیسی) گزارش شده است. همچنین مواردی از تورم یا سوزش در ناحیه خال کوبی صورت بیمارانی که تحت تصویربرداری MRI از سر خود قرار گرفته اند وجود دارد. واکنش های معمولی که بعد از میکروپیگمنتیشن(اسکالپ) انتظار می رود شامل: کمی خونریزی ، تورم و مقداری پوسته پوسته شدن است.

رابطه بین اسکالپ سر و اعتماد به نفس:

به طور کلی، میکروپیگمنتیشن یا اسکالپ سر ؛ یک درمان زیبایی فوق العاده برای مردان و زنان است. اسکالپ؛فرم لب ها، چشم ها ، ابروها و سایر قسمت های شما را بهبود می بخشد. همچنین این روش مشابه روی پوست سر انجام می شود. این درمان ریزش مو  می تواند سالها ادامه یابدو به سادگی عزت نفس و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. به ویژه برای کسانی که از ریزش مو رنج می برند. اگر موهای طبیعی یا سر متراکم خود را از دست داده اید ، میکروپیگمنتیشن؛ پوست سر برای شما مناسب ترین روش درمانی است.

منظور از اسکالپ اسپرت(sport) چیست؟

این نوع اسکالپ که در مرکز زیبایی اسپرت سنتر با مجهزترین تجهیزات و مجرب ترین پرسنل انجام  می گیرد؛ فقط مخصوص آقایان است. در این روش موهای سر کاملا تراشیده می شوند و فولیکول هایی که روی سر هستند و به صورت تیز تیز بر روی کف سر مشخص هستند؛ شبیه سازی می شوند.

مزایای اسکالپ موی سر چیست؟

از روش اسکالپ نه تنها برای پنهان کردن نواحی کم مو شده سر استفاده می‌شود بلکه می‌توان زخم‌های قدیمی پوست سر و یا خال‌های مادرزادی را هم مخفی کرد. اسکالپ برای افرادی که به دلیل افزایش سن یا حتی بیماری مانند بیماری‌های خود ایمنی، هورمونی یا شیمی درمانی دچار کاهش تراکم مو شده‌اند و کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نیستند مناسب است. اسکالپ مو محدودیتی از نظر جنسیت نداشته طوریکه هم آقایان و هم بانوان می‌توانند آن را انجام دهند.

به دلیل اینکه نواحی خالی از مو با بی حسی موضعی، بی حس می‌شود چنین روشی برخلاف سایر روش‌ها مانند تاتو، کاشت مو و … که برای افزایش و پر پشت کردن مو به کار می‌روند، درد ندارد در نتیجه هر فردی در هر سنی می‌تواند به راحتی آن را انجام دهد. مدت زمان اسکالپ سر کوتاه بوده و فرد می‌تواند پس از انجام آن به فعالیت‌های عادی ادامه دهد.

از آنجایی که در روش اسکالپ از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود بی‌ضرر بوده و چون کارتریج و سوزن‌های یک بار مصرف مورد استفاده به ریشه و فولیکول‌های مو آسیب وارد نمی‌کند، باعث ریزش مو نخواهد شد و احتمال خونریزی و عفونت در آن بسیار پایین است.

  • درصد عفونت در آن بسیار پایین است.
  • نسبت به سایر روش ها، زمان زیادی از شما نمی گیرد.
  • یک روش سرپایی است و نیاز به بیهوشی و جراحی و یا مراجعه به بیمارستان ندارد.
  • یک روش کاملا ایمن و غیر تهاجمی است.
  • چه مردان اسکالپ مو؛ انجام دهدند و چه مردان در هر صورت نتیجه یک چیز است. این روش شما را از شر مشکلات ریزش مو خلاص می کند. SMP به شما کمک می کند تا با روش های مختلف با ریزش مو مقابله کنید.
  • تحریک ضخامت طبیعی در بین موهای موجود
  • پوشاندن زخم ها ، به ویژه زخم های ناشی از کاشت مو

معایب اسکالپ سر چیست؟

اسکالپ سر می‌تواند ایرادهای جزئی داشته باشد که چندان چشمگیر و مهم نیستند. برخی از افراد که زمینه آلرژی دارند ممکن است حساسیت نشان دهند به همین دلیل قبل از انجام تکنیک اسکالپ سر تست‌های لازم گرفته می‌شود تا نگرانی بابت آن وجود نداشته باشد. این احتمال وجود دارد که در هفته اول پس از انجام اسکالپ سر، شوره به وجود آید که پس از مدتی برطرف خواهد شد.

در صورت قرارگیری بیش از حد در معرض تابش مستقیم نور آفتاب، احتمال کم رنگ شدن اسکالپ وجود دارد از این رو توصیه می‌شود تا چند روز در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و در صورت ضرورت از کلاه استفاده کنید. پزشک معالج تمامی موارد و راهنمایی‌های لازم را در جلسه مشاوره به متقاضیان زیبایی ارائه داده تا از تجربه اسکالپ در طولانی مدت لذت ببرند.

میزان ماندگاری اسکالپ سر چه مدت است؟

این روش در هر جلسه تقریبا 2 تا 4 ساعت از زمان شما را به خود اختصاص می دهد و باید تقریبا بسته به تشخیص پزشک شما 2 تا 3 جلسه مراجعه فرمائید.

می توان گفت با توجه به عوارض بسیار کم و تقریبا روش بی خطری که در این تکنیک وجود دارد؛ ماندگاری را نسبتا طولانی دائمی است و بسته به نوع پوست ترمیم دارد. معمولا بین ۳ الی ۵ سال ، یک مرحله نیاز به ترمیم دارد که در همان یک جلسه ترمیم ، تمام رنگدانه ها دوباره پررنگ می شوند.

نواحی خالی سر شما کاملا پر می شود  البته این میزان ماندگاری به مراقبت های مداوم شما، به جنس پوست سر، روش کار، رنگ انتخابی (تیره یا روشن بودن) بستگی دارد.

روال کار در انجام اسکالپ مو به چه صورتی است؟

همه چیز از آنجا شروع می شود که شما با یک پیگمنتر حرفه ای که درمان شما را انجام می دهد مشورت کامل و رایگان انجام دهید. این کار برای اطمینان از این است که او بداند شما چه می خواهید و به همه سوالات شما پاسخ داده شود.
هر دوی شما باید شکل صورت و خط موی قبلی خود را در نظر بگیرید. در پایان مشاوره ، باید بدانید که چه چیزی امکان پذیر است و می توانید پیش بینی کنید که نتیجه نهایی شما به چه شکل خواهد بود؟

در مورد خودِ درمان، ما بیشتر 2-3 جلسه را برای اکثر مراجعه کنندگان توصیه می کنیم. تعداد جلسات به نوع نتیجه ای که می خواهید بستگی دارد. این ممکن است فقط به افزودن تراکم در بخش کوچکی یا پوشاندن کل سر شما باشد.
بلافاصله پس از درمان مقداری قرمزی مشاهده خواهید کرد اما باز هم تاثیری که مد نظر شمات را خواهید دید! با این حال، بین هر جلسه باید 1 تا 2 هفته صبر کنید تا پوست شما بهبود یابد. به محض تمام شدن دوره نقاهت، از ظاهر تازه و شیک خود و روحیه تازه احیا شده خود لذت خواهید برد!

بعد از انجام فی اسکالپ چه مراقبت هایی را باید انجام دهیم؟

  • همانطور که قبلا گفتیم اسکالپ دوره نقاهت ندارد و ما فقط مقداری مراقبت کنیم تا نتیجه بهتری داشته باشیم.
  • ۷۲ ساعت نباید آب به سر بخورد.
  • نباید تعرق داشته باشیم ( یعنی نباید تمرین کنیم و گردش خون مان را عادی نگه داریم تا تعرق نداشته باشیم.
  • تا ۳ روز کافئین مصرف نکنیم.
  • از مشروبات الکلی و سیگار و قلیان جدا خودداری کنیم.
  • بعد از اسکالپ نباید تا ۳ روز کلاه آلوده روی سر خود بگذاریم و از قرار دادن محل اسکالپ شده در معرض آفتاب خودداری کنیم.

بعد از انجام فی اسکالپ چه کاری باید در خانه انجام دهیم؟

در همان روز معمولاً می توانید بلافاصله پس از انجام عمل خود به محل کار یا فعالیت های دیگر برگردید.

انتظار کمی تورم و قرمزی در ناحیه تحت درمان را داشته باشید. متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک به شما آموزش می دهد که هر چند وقت یکبار باید ناحیه را یخ بزنید و چه نوع پمادی را می توانید برای آن ناحیه استفاده کنید. به شما دستورالعمل های خاصی داده می شود تا کامل مراقب محل زخم ها باشید. لطفاً تمام دستورالعمل های داده شده را دنبال کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نگرانی حتما با مرکز درمانی خود و بخش پشتیبانی آن ها تماس بگیرید.

مواردی را که باید بعد از اسکالپ رعایت کنید:

  • اولین نکته و مهمترین آن، در ارتباط بودن با پزشک معالج تان است. تا مدتی بعد از انجام درمان، شرایط خود را برای او تشریح کنید تا از هر گونه عارضه احتمالی به دور باشید.
  • پس از سه روز از شامپوی بدون سرب برای شستشو استفاده کنید.
  • برای از بین بردن چربی کف سر از الکل استفاده کنید.
  • تا 72 ساعت پس از انجام اسکالپ، به هیچ عنوان استحمام نکنید. هیچ آبی نباید به ناحیه مورد نظر برسد.

در چه زمانی باید با مرکز زیبایی و پشتیبان تماس حاصل کنم؟

  1. در موارد زیر بلافاصله با متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک خود تماس بگیرید:
  2. دچار تورم ، درد یا قرمزی بیش از حد هستید.
  3. دچار تب یا خراش های پوستی می شوید.
  4. در ناحیه مورد درمان، بیش از حد گرمی یا سوختگی احساس می شود.

میکروپیگمنتیشن پوست سر (SMP)؛ یک روش درمانی محبوب برای ریزش مو است که در آن رنگدانه های طبیعی در سطح اپیدرم سر اعمال می شود تا توهم فولیکول های واقعی مو را ایجاد کند.

میکروپیگمنتیشن پوست سر که عموماً به عنوان خال کوبی مو شناخته می شود ، یک گزینه ارزان قیمت برای کاشت مو در میان مردانی است که از ریزش مو رنج می برند. این روش شامل خال کوبی تعدادی از نقاط ریز روی سر شما (بین فولیکول های مو) است که بافتی شبیه مو را تکرار می کند. عالی به نظر می رسد ، درست است؟ این است اما چیزهای بیشتری در آن وجود دارد.

لزوم گرفتن مشاوره قبل از اسکالپ و یا کاشت مو:

دوستانی که قصد انجام کاشت مو را دارید ،من به شما پیشنهاد میکنم ؛قبل از اینک کاشت مو را انجام دهید یک مشاوره برای اسکالپ بگیرید.
چون خیلی از کسانی که اسکالپ انجام می دهند؛ دیگر نیازی به کاشت مو ندارند و با اسکالپ میتوانند تمامی نواحی خالی سر را بدون درد و خونریزی پر کنند. حتما قبل از عمل کاشت مو، مشاوره بگیرید.
مرکز زیبایی اسپرت سنتر در صادقیه؛ شما را راهنمایی خواهد کرد و اگر نیاز به کاشت مو نداشتید، میتوانید با اسکالپ نواحی خالی را پر کنید.

چه جایگزینی می توان برای اسکالپ پیدا کرد:

روش های مانند تتوی سنتی، کاشت مو و مزوتراپی وجود دارد که خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی اسکالپ جایگزین آن ها شده و می تواند حتی به جای پوستیژ و کلاه گیس مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از روش های بسیار خوبی که می توان نام برد؛ روش مزوتراپی است که توضیحات بیشتر را می توانید از این قسمت بخوانید.

خدمات کلینیک زیبایی اسپرت سنتر

تیم فوق تخصصی اسپرت سنتر، آمادگی خود را برای انجام تمامی خدمات اسکالپ سر در تهران، خدمت شما عزیزان اعلام می کند. شما می توانید جهت انجام تمامی امور زیر با ما تماس حاصل کنید.

انجام اسکالپ و میکروپیگمنتیشن و مزوتراپی 

تیم فوق تخصصی اسکالپ صادقیه اولین مرکز زیبایی ویژه ورزشکاران در ایران می باش. به واسطه تمامی کارکنان کاملا حرفه ای که هر کدام دارای بیش از 5 سال سابقه کاری در این زمینه هستند؛ به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان  اسکالپ را انجام می دهد و در صورتی که از  مشکلاتی همچون کم پشتی موهای خود، نازک بودن آن ها، طاسی سر، زخم های سر، خالی بودن قسمتی از سر رنج می برید؛ می توانید به مرکز اسپورت سنتر صادقیه مراجعه کنید.

 

سؤالات متداول در مورد اسکالپ سر :

آیا فرایند اسکالپ سر درد دارد؟

نفوذ رنگدانه به پوست به اندازه یک خالکوبی، عمیق نیست. بنابراین ، حتی اگر آرامش بخش ترین روش درمانی نباشد، درد آن از خالکوبی کمتر است.

آیا رنگ اسکالپ سر محو می شود؟

آره! با گذشت زمان ، رنگ SMP روشن تر می شود. اینکه چقدر زود این اتفقا بیفتد؛ به نوع پوست و شیوه زندگی شما بستگی دارد. اینکه چه مدت زیر نور آفتاب هستید؟ و هنگامی که رنگ محو می شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ترمیم مجدد آن ها را احیا کنید.

اگر بیشتر موهایم ریخته شود چه؟

این یکی دیگر از مزیت های اسکالپ سر نسبت به سار روش هاست. هنگامی که ریزش مو شما بیشتر شد، به سادگی می توانید آن را با افزودن رنگدانه های بیشتر پر کنید.

آیا اسکالپ سر باعث ریزش موهای طبیعی می شود؟

پاسخ هرگز این نیست ، این به فولیکول های غیرفعال شما کمک می کند تا دوباره فعال شوند و موهای شما شروع به رشد می کند ، اما اگر فولیکول های مرده دارید ، هیچ اتفاقی برای موهای شما نمی افتد. به دلیل رنگدانه های گیاهی و تکنیک کم عمق ما ، هیچ نگرانی برای ریزش موهای طبیعی وجود ندارد.

اسکالپ سر

بهترین مرکز انجام اسکالپ سر

دانستیم اسکالپ سر چیست و چگونه انجام می‌شود. از آنجایی که سوزن‌های دستگاه بسیار ریز هستند نیاز به دقت زیاد برای ایجاد ظاهر طبیعی دارند که ظرافت کار پیگمنتر را می‌طلبد. مرکز اسپرت سنتر بهترین مرکز انجام اسکالپ مو بوده که از دستگاه‌های پیشرفته و مواد مرغوب درجه یک استفاده می‌کند. با مشاهده عکس اسکالپ موی سر مراجعان اسپرت سنتر به مدیریت مهدی حیدری متوجه تفاوت و تمایز در ارائه خدمات خواهید شد.

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق راه‌های ارتباطی زیر به اسپرت سنتر بپیوندید:

  • تلفن: 09121304454
  • واتساپ: 09123087620
  • اینستاگرام:

Mehdi_heydari_microblading

Mehdi_heydari_scalp

Sport_beauty_center

Mehdi_heydari_official

Mehdi_heydari_orginal

آدرس ما کجاست ؟

ما تهران، صادقیه، واقع در خیابان ایت الله کاشانی، مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر، میزبان شما هستیم. می توانید برای مشاوره و انجام کار تشریف بیاورید.

  • آدرس: تهران، میدان صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان نجف زاده فروتن، کوچه حبیب اله زاده، پلاک 18، واحد 3

از آپارات ما نیز دیدن کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *