اسکالپ سر روشی است که برای ترمیم مو، پر کردن نواحی خالی سر و پوشاندن زخم و اسکار به کار می‌رود که در این روش از دستگاه اسکالپ سر استفاده می‌شود. نام دستگاه مورد استفاده، کارتریج است که به دستگاه تاتو شباهت بسیار زیادی دارد. این شباهت به قدری است که از دستگاه تاتو نیز می‌توان به منظور اسکالپ سر استفاده کرد. اسکالپ سر با دستگاه تاتو این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که در کلینیک‌های زیبایی کاربرد زیادی دارد.

 

کارتریج اسکالپ سر

کارتریج به دستگاهی گفته می‌شود که از سه بخش تشکیل شده است و از نظر ظاهری شبیه به ماژیک است. دستگاه کاتریج متشکل از یک مخزن رنگ بوده که در داخل آن جوهر مخصوص پوست سر قرار داده می‌شود و در بخش ابتدایی آن سوزن‌های بسیار ریز نانو قرار دارند که این سوزن‌ها به سطحی‌ترین قسمت پوست کف سر برای انجام اسکالپ به شیوه‌ای خاص و با زاویه مناسب وارد می‌شوند. اسکالپ سر با دستگاه تاتو مشابه دستگاه کارتریج است.

 

 

دستگاه تاتو

گاهی به دستگاه تاتو که از آن برای تاتو بدن استفاده می‌شود پن نیز گفته می‌شود، دستگاه تاتو بسیار شبیه به کارتریج بوده و در بسیاری از مواقع از این دستگاه برای اسکالپ موی سر استفاده می‌شود. اسکالپ سر با دستگاه تاتو مشکلی را برای اسکالپ سر ایجاد نمی‌کند بلکه کاملا ایمن و مطمئن است که مجوزهای لازم برای کار با آن صادر شده است.

 

نحوه اسکالپ سر با دستگاه تاتو

برای اسکالپ کردن سر با دستگاه تاتو ابتدا پزشک متقاضی زیبایی را معاینه کرده و درباره شرایط وی و بیماری‌های احتمالی پوست و مو سوال می‌پرسد. پس از اخذ تاییدیه جهت اسکالپ، بخش‌هایی از سر که خالی از مو هستند مشخص شده و پس از آن از بی حس کننده موضعی بر روی سر استفاده می‌شود تا فرد حین اسکالپ دردی را احساس نکند تا پیگمنتر که وظیفه انجام اسکالپ را به عهده دارد بتواند تمام مراحل اسکالپ را دقیق اجرا کند.

پس از بی حس شدن کف سر، اسکالپ سر با دستگاه تاتو آغاز شده و با حرکت دادن دستگاه بر روی سر، هاشور یا نقطه‌هایی ایجاد می‌شوند که ظاهری شبیه به تار مو و فولیکول دارد و سبب می‌شود فضای خالی کف سر ناشی از موهای از دست رفته پوشانده شوند. رنگدانه‌ها از مواد طبیعی تشکیل شده‌اند که به مرور زمان و در طولانی مدت کم رنگ می‌شوند.

پس از انجام اسکالپ سر با دستگاه تاتو نیاز است زیباجو به مدت چند هفته مراقبت‌های بعد از اسکالپ را اجرا کرده و پس از گذشت حدود یک ماه جهت ترمیم مجدد به کلینیک مراجعه کند. در جلسات ترمیم، نواقص‌ها برطرف شده و رنگدانه‌ها تقویت می‌شوند. سپس با تشخیص پزشک معالج ممکن است یک یا چند جلسه دیگر نیز برای ترمیم مراجعه کنید که در مدت زمان بسیار کوتاه فرایند اسکالپ روی سر انجام می‌شود.

پس از آن نیاز است فقط یک بار در سال جهت چکاپ به کلینیک مراجعه کنید تا همانند روزهای اول ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید. هر بار مراجعه باعث ترمیم کف سر و تازه شدن رنگدانه‌ها می‌شود.

 

 

اسکالپ سر با دستگاه تاتو برای چه کسانی انجام می‌شود؟

برای انجام اسکالپ سر با دستگاه تاتو افراد باید واجد شرایط باشند در غیر این صورت باید به روش دیگری برای درمان و زیبایی فرد اقدام کرد. افرادی می‌توانند از چنین دستگاهی استفاده کنند که:

  • در صورت خالی بودن بخش‌های جلویی سر مانند شقیقه می‌توان به روش اسکالپ پوشش داد و یا میزان بلندی پیشانی را کم کرد
  • دارای زخم یا اسکار در سر هستند
  • با مشکل ریزش مو و یا کم پشتی موها مواجه هستند
  • کامل طاس نشده‌اند بلکه موی طبیعی دارند اما تراکم مویی کم است و فاصله بین تارهای مو زیاد است.

 

اسکالپ سر با دستگاه

از آنجایی که کف سر مدام در معرض دید قرار دارد باید دقت کرد که هرگونه دستکاری قابل رویت است بنابراین برای اسکالپ باید به فردی کراجعه کرد که در کار خود تبحر و تخصص داشته تا بتواند به تمیزی و با ظرافت آن را انجام دهد. از این رو انتخاب کلینیک اسکالپ سر بسیار مهم است. بهترین مجموعه اسکالپ سر در تهران واقع در حوالی میدان صادقیه ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی بوده که توانسته رضایت و اعتماد زیباجویان را جلب نماید.

اسکالپ سر با دستگاه تاتو در محیطی کاملا بهداشتی با رعایت قوانین انجام می‌شود تا هم از بروز عفونت‌های احتمالی جلوگیری شود و هم اینکه زیباجو با ذهنیتی آرام جسم خود را به آن‌جا بسپارد. آرام بودن زیباجو منجر به همکاری بیشتر او با کادر مجموعه اسپرت سنتر شده و پیگمنتر در کمال آرامش و با دقت بالاتر به کار خود خواهد پرداخت.

 

 

اسپرت سنتر

اسپرت سنتر مجموعه مجهز و مدرن به مدیریت قهرمان ورزشی دنیا، مهدی حیدری است که بهترین‌ها را گرد هم آورده تا انواع خدمات زیبایی را به متقاضیان زیبایی ارائه دهند. بخش اسکالپ سر با دستگاه تاتو جزو بهترین‌های مجموعه بوده که به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و عالی‌ترین مواد و همچنین انجام کار توسط تکنسین مجرب محبوب شده است که هر روزه بر تعداد مراجعه کنندگان افزوده می‌شود. اسکالپ سر با دستگاه کمک می‌کند که ترمیم موها با صرف هزینه بسیار کم انجام شود و با اعتماد به نفس کامل بتوان در اجتماع حضور یافت.

این مرکز با مدیریت مهدی حیدری، متخصص مجرب و با سابقه درخشان در حوزه زیبایی و مراقبت از پوست، و بهره‌مندی از تیمی مجرب و کارآزموده، خدمات میکروبلیدینگ را با استفاده از بهترین روش‌ها و تکنیک‌های مدرن به شما ارائه می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *