مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت سنتر

متولد سال ۱۳۶۸ هستم و در یک خانواده ی ورزشی متولد شده ام. قهرمانی های بسیار زیادی را به دست آورده ام و خود را به عنوان یک چهره مدعی در ورزش معرفی می کنم. رژیم های سختی که به علت مسابقات مجبور بودم بگیرم منجر به ایجاد مشکلاتی در زیبایی ظاهری من شد. در نهایت این ایده به ذهنم آمد که یک مرکز زیبایی را فراهم آورم، که بتواند مشکلات زیبایی افراد و مخصوصا ورزشکاران پرورش اندام را رفع کند. با تخصص های فراوان در این زمینه کلینیک تخصصی اسپرت سنتر را افتتاح کردم و این کلینیک با پرسنل و تکنسین هایی متخصص ارائه دهنده خدماتی تخصصی همچون : میکرو اسکالپ، میکرو پیگمنتیشن، میکرو بلیدینگ صورت، تزریق فیلر لب، تزریق فیلر بینی، تزریق فیلر خط لبخند، تزریق فیلر زیر چشم، زاویه سازی فک و کانتورینگ صورت و… می باشد.

مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت سنتر

چرا از میکرو بلیدینگ استفاده کنیم ؟

خانم ها به داشتن ابروهایی خوش ‌فرم و خوش حالت و زیبا بسیار تمایل دارند؛ به دلیل این که فرم ابروها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره شخص دارد و همچنین تغییر فرم و حالت و رنگ آن‌ ها موجب تنوع در قیافه اشخاص می شود. همین امر سبب شده تا تولید کنندگان لوازم های آرایشی هرروز محصولات و لوازم آرایشی جدیدتری مانند مداد ابرو، ریمل ابرو، قلم ابرو، ماژیک ابرو و… را طراحی و وارد عرصه زیبایی کنند تا خانم‌ ها با بهره گیری از این لوازم راحت تر بتوانند ابروهایشان را به فرم و رنگ دلخواه خود تغییر دهند. البته توجه داشته باشید که اثرات لوازم آرایشی موقتی بوده و در نهایت نیز یک فرمی مصنوعی و غیرطبیعی به ابروها می‌بخشد. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از لوازم آرایشی از برندهای فیک و نامعتبر می ‌تواند منجر به آسیب رسانی به ابروهای فرد شود و حتی باعث ریزش ابرو ها نیز بشود.

و برای حل مشکلاتی این چنین و عدم آسیب به سلامت خود تکنیک های پزشکی بسیاری در عرصه زیبایی به وجود آمده است که افراد با انتخاب این تکنیک ها می توانند از داشتن ابروهایی خوش‌ فرم و پر پشت لذت ببرند.  یکی از این تکنیک هایی که کاملا شبیه به کاشت مو انجام می ‌شود، کاشت ابرو نامیده می شود و در حقیقت موهای ابروی کاملا طبیعی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد؛ اما متاسفانه تمامی افراد مایل به استفاده از این روش نیستند؛ علت این عدم تمایل می تواند دلایلی مانند مشکلات مالی، نداشتن بانک موی مناسب یا حتی ترس از جراحی باشد. در این شرایط افراد می توانند از سایر روش‌ های پزشکی برای داشتن ابروهایی طبیعی و جذاب بهره بگیرند.

در این مقاله قصد داریم در زمینه بهترین زمان انجام میکروبلیدینگ ابرو مطالب مهمی را در اختیار خوانندگان گرامی قرار دهیم.

بهترین زمان انجام میکروبلیدینگ ابرو چه وقت است؟

میکرو بلیدینگ یکی از روش‌ های زیبایی بدون نیاز به جراحی می باشد، که استفاده از آن ابروهایی پر پشت تر و خوش فرم تر را به شما هدیه می‌دهد. در این تکنیک که یک روش نیمه دائمی بوده، برای پر کردن نواقص و فضاهای خالی ابرو از رنگ‌ دانه‌ های شبیه به رنگ موهای طبیعی خود ابرو استفاده می کنند.

اگر تصمیم به انجام فرایند میکرو بلیدینگ دارید برای حفظ سلامت و زیبایی خود بهتر است به مراکز و افراد متخصص مراجعه کنید. استفاده از تجهیزات و ابزار استاندارد و مرغوب و تضمین و تعهد کیفیت در انجام کار، از جمله اصول حرفه ای و تخصصی این کار است.

مرکز اسپرت سنتر با استفاده از برندهای معتبر برای رنگدانه های اسکالپ و کادر و پرسنلی متخصص و ماهر، سلامت و رضایت متقاضیان را در اولویت حرفه‌ی کاری خود قرار داده است. در صورتی که شما هم قصد دارید که با استفاده از میکرو بلیدینگ ابروهایی پر و خوش‌ فرم داشته باشید، با مرکز اسپرت سنتر همراه باشید. همچنین ما بهترین زمان انجام میکروبلیدینگ ابرو را به شما توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید : ورزش بعد از میکروبلیدینگ|هر آنچه باید بدانید

میکرو بلیدینگ چیست؟

میکرو بلیدینگ یک شیوه آرایشی نیمه دائمی می باشد. با استفاده از فرایند میکرو بلیدینگ، نواقص و نواحی خالی ابرو با رنگ‌ دانه های مخصوص پر می‌ شود و ظاهری طبیعی و زیبا و پر در ابرو ایجاد می‌ شود.

در این تکنیک، پیگمنت‌ ها را به شکل دستی به لایه زیرین پوست تزریق می‌ کنند. در حقیقت قلم‌ های دستی میکرو بلیدینگ دارای سوزن‌ های استریل می باشند. متخصص با فشار ملایم دست، با این سوزن‌ها، خراش‌ ها یا در واقع هاشورهای بسیار ریزی روی پوست ایجاد می کند. شکل ظاهری این خرا‌ش‌ ها  کاملا شبیه به تارهای ابرو است و تشخیص آن از مو ابرو، کار دشواری می باشد.

توجه داشته باشید فقط کسانی که آموزش‌ ها و مهارت های مربوط در این زمینه را دیده باشند و مجوز های لازم را داشته باشند می‌ توانند روش میکرو بلیدینگ را انجام دهند. زیرا این تکنیک، بسیار دقیق و حساس بوده و به افراد متخصص و مجرب  برای انجام آن نیاز دارد.

بهترین زمان انجام میکروبلیدینگ ابرو

بهترین زمان انجام میکروبلیدینگ ابرو زمانی است که فعالیت هایی از جمله رنگ کردن ابرو ها، وکس و برداشتن ابرو ها با موچین را پیش از اقدام برای میکروبلیدینگ انجام نداده باشید.

حتما باید با چهره‌ ای بدون آرایش و رنگ و با ظاهر کاملا تمیز و طبیعی خود پیش متخصص میکرو بلیدینگ بروید تا نتیجه‌ی بهتری از این فرایند داشته باشید؛ اگر چهره شما آرایش داشته باشد متخصص که قرار است میکرو بلیدینگ را برای شما انجام دهد نمی تواند فرم و حالت اصلی ابروی شما، میزان ضخامت و باریکی و رنگ طبیعی ابرو و پوست شما را تشخیص دهد است تا با کمک در نظر گرفتن این موارد بتواند ابرویی متناسب با سایر اجزای صورت شما طراحی کند.

افرادی که نباید میکرو بلیدینگ انجام دهند

  • افرادی که به بیماری‌ های جدی و شدید مبتلا هستند، نخست باید با پزشک متخصص خود مشورت کرده و تحت نظر و صلاح ایشان این روش را انجام دهند.
  • اشخاصی که به تازگی عمل پیوند عضو انجام داده‌اند به هیچ عنوان نباید از میکرو بلیدینگ استفاده کنند.
  • اشخاصی که به مشکلات و بیماری‌های پوستی مبتلا هستند و نیازمند مراقبت‌ های ویژه‌ ی پوستی هستند، توصیه می شود روش میکرو بلیدینگ را انجام ندهند.
  • همچنین توصیه می شود، افرادی که به بیماری‌ های قلبی مبتلا هستند و داروهای مرتبط با بیماری‌ های قلبی را استفاده می کنند، از انجام میکرو بلیدینگ پرهیز کنند.
  • اشخاصی که دارای خال مادرزادی و خال گوشتی هستند یا دچار گوشت اضافه می شوند نباید از روش میکرو بلیدینگ استفاده کنند، زیرا ممکن است نتیجه و اثر منفی برای آنها در پی داشته باشد.
  • افرادی که از بوتاکس پوست استفاده کرده اند باید قبل از انجام هر امری با پزشک متخصص خود مشورت کنند و حداقل دو تا سه ماه بعد از انجام بوتاکس برای میکرو بلیدینگ اقدام کنند.
  • افرادی که به لیدوکائین یا اپی‌نفرین حساسیت دارند به هیچ وجه نمی ‌توانند از میکرو بلیدینگ بهره بگیرند.
  • زنان باردار و مادران شیرده، قبل از انجام فرایند میکرو بلیدینگ حتما به پزشک متخصص خود مراجعه کنند و با مشورت و صلاح پزشک تصمیم به انجام این روش بگیرند.

از آپارات ما نیز دیدن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *