چه تفاوتی بین بزرگ کردن سینه و لیفت سینه وجود دارد؟

آیا علاقمند به تغییر ظاهر سینه خود هستید؛ اما مطمئن نیستید که کدام عمل جراحی برای شما مناسب است؟

مطمئن باشید اصلا عجیب نیست.  اغلب ممکن است اینطور به نظر برسد که چندین روش برای حل مسائل زیبایی و پزشکی در مورد سینه ها طراحی شده است. دو مورد از متداول ترین روش ها – بزرگ کردن سینه و لیفت سینه – وجود دارد . که اغلب بانوان در مورد اینکه کدام یک مناسب آن ها است یا نه شک دارند.به نظر شما تفاوت بین لیفت سینه و بزرگ کردن سینه چیست؟

اساساً، تفاوت اصلی بین این دو روش این است که بزرگ شدن سینه برای افزایش حجم سینه از طریق ایمپلنت های سیلیکونی طراحی شده است، در حالی که لیفت سینه برای بالا بردن و بازگرداندن شکاف به سینه طراحی شده است. بسیاری از زنان ممکن است متوجه نشوند که کدام روش برای آنها مناسب است. با این حال ، در اینجا یک طرح کلی وجود دارد:

اگر از ظاهر سینه های خود به دلیل افتادگی یا کاهش حجم آنها و یا حالت چروکیده و پیر مانند آنها، از زمان شیردهی؛ ناراضی هستید، ممکن است نامزد مناسبی برای لیفت سینه باشید.
اگر به افزایش سایز سینه خود علاقه دارید یا می خواهید هر گونه مشکل نامتقارن را اصلاح کنید ، ممکن است نامزد مناسبی برای عمل جراحی بزرگ کردن سینه باشید.

بهترین سن برای انجام عمل های زیبایی 18 سالگی است. اگر تحت درمان خاصی هستید باید از قبل با پزشک خود در میان بگذارید.

اما اکنون برویم سراغ این سوال که تفاوت بین لیفت سینه و بزرگ کردن سینه در چیست؟

مشاوره بگیرید:

 مانند تمامی عمل های زیبایی دیگر حتما قبل از هر کاری، یک مرکز زیبایی معتبر را پیدا کرده و با آن ها در خصوص شرایط خود مشاوره بگیرید. برای بررسی نوع کاری که می خواهید روی سینه خود انجام دهید ابتدا باید 4 فاکتور را در نظر بگیرید:

  •  محل برش
  • اندازه/شکل ایمپلنت
  • نوع کاشت
  • خطرات مربوط به آن

برش و قرار دادن ایمپلنت: سه برش متداول برای بزرگ کردن سینه عبارتند از:

  • زیر سینه(زیر چین سینه)
  • زیر بغل
  • اطراف نوک سینه

هر روش برش مزایا و معایب خود را دارد. در کل بیشتر پزشک ها تکنیک برش زیر سینه را ترجیح می دهند زیرا دسترسی بهتری به بافت سینه را فراهم می کند، کمترین احتمال عوارض را دارد و جای زخم کاملاً پنهان می ماند.

اندازه و شکل ایمپلنت:

در مورد اندازه و شکل ، گزینه های متعددی در اختیار دارید. ملاحظاتی مانند شکل دیوار قفسه سینه ، فرم بدن ، شیوه زندگی ، پایه طبیعی و اهداف شما باید مورد توجه قرار گیرد. یک جراح پلاستیک می تواند در مورد اینکه چه اندازه و شکلی برای شما بهتر و مناسب تر است؛ تصمیم بگیرد. به طور کلی ، بیشتر پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که ارتفاع آن ها بیش از سایز سوتین آن ها نباشد، زیرا هر چیز بزرگتر می تواند قفسه سینه شما را از نظر ظاهر تحت فشار قرار دهد.

چه چیزهایی میخواهید در مورد لیفت سینه بدانید؟

از دست دادن حجم سینه معمولاً منجر به پتوز سینه (افتادگی) می شود. افتادگی سینه به ویژه با افزایش سن ، نوسان وزن یا بچه دار شدن زنان، مشهود است. لیفت سینه با اصلاح مجدد حجم سینه ها، به رفع افتادگی کمک می کند.

چگونه بدانیم کاندید خوبی برای لیفت سینه؛ هستیم:

یک آزمایش ساده برای تعیین اینکه آیا شما کاندید انجام لیفت سینه هستید ، آزمایش مداد است. مدادی را تا جایی که می توانید در زیر چین سینه قرار دهید. اگر مداد در دست است ، نشانه هایی از افتادگی سینه دارید. اگر نوک سینه شما زیر مداد قرار می گیرد، شما دچار پتوز قابل توجهی شده اید و به احتمال زیاد کاندید مناسبی برای لیفت سینه هستید.

انواع لیفت سینه:

سه نوع روش لیفت سینه وجود دارد که شامل:

  • periareolar ،
  • کاهش عمودی سینه
  • برش های T معکوس است  معمولاً برای افرادی که دارای آرئول بزرگ و حداقل افتادگی سینه هستند، مناسب است.

رویکرد برش کاهش سینه عمودی همان کاری را انجام می دهد که در اطراف ناحیه آرئول قرار دارد، اما مستقیماً از ناحیه آرئول امتداد می یابد و در نتیجه باعث افتادگی بیشتر در افرادی که افتادگی متوسطی دارند؛ می شود.

رویکرد برش معکوس-T در اطراف سینه به صورت باریک و عمودی انجام می شود. با این حال، این شامل یک برش در چین پستان نیز می شود.

بزرگ کردن سینه یا لیفت سینه؛ کدامیک بهتر است؟

هر روش مجموعه ای از مزایا و معایب منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. باید بدانید که بزرگ کردن سینه بر اندازه و شکل سینه تمرکز می کند و افتادگی سینه را اصلاح نمی کند. برخلاف بزرگ کردن سینه ، لیفت سینه عمدتا بر وضعیت سینه تمرکز می کند و اندازه سینه شما را افزایش نمی دهد.

اغلب لیفت سینه همراه با بزرگ کردن سینه انجام می شود تا بتوان سینه ها را به حالت جوان تر باز گرداند و با استفاده از ایمپلنت حجم آن اضافه شود. انجام عمل بزرگ کردن سینه با لیفت، که به آن بزرگنمایی یا پیکسی می گویند، شکلی رو به بالا به سینه شما می دهد و در نهایت وضعیت افتادگی سینه شما را تغییر می دهد.

تصمیم گیری برای تغییر فرم سینه ها یک امر بسیار شخصی است. برای ایمنی و آرامش خود ، همیشه بهتر است با یک جراح پلاستیک دارای مجوز تخصصی در جراحی سینه مشورت کنید تا مطمئن باشید که بهترین نتیجه ممکن را خواهید گرفت. هنگام بررسی جراحی پلاستیک ، به یک جراح پلاستیک مجرب و مجرب نیاز دارید که در این زمینه متخصص است و می تواند اثبات نتایج استثنایی را به شما نشان دهد.

زنان همیشه به دنبال زیبایی سايز سینه خود نیستند. بسیاری از زنان این کار را جهت بازسازی یا بازسازی سینه هایی که تحت شرایط مختلف قرار گرفته اند انتخاب می کنند ، زیرا به آنها کمک می کند بیشتر شبیه خودشان باشند.

انگیزه های خود را معین کنید:

اغلب اوقات ، ما دلایل اصلی تصمیمات خود را نادیده می گیریم ، به ویژه هنگامی که به ظاهر ما می آید. آیا به دنبال روشی برای بهبود راحتی و اعتماد به نفس خود هستید ، یا به دلایل دیگری این کار را انجام می دهید؟

خطرات را در نظر بگیرید

هر عمل جراحی دارای خطرات است که باید در نظر گرفته شود. هر دو لیفت سینه و بزرگ کردن سینه پتانسیل مواردی مانند مشکلات بیهوشی ، عفونت ، زخم ، هماتوم و سایر عوارض را دارند. افزايش ها همچنين خطر نشت ايمپلنت را دارند كه در صورت پر شدن از سيليكون مي تواند منجر به بيماري جدي شود. بسته به آنچه انجام می شود ، ممکن است خطر از دست دادن حساسیت عصبی در نوک سینه ها یا پوست سینه وجود داشته باشد.

جراح شما می تواند در طول مشاوره شما خطرات مربوط به گزینه های مختلف شما را مورد بحث قرار دهد. اگر نگرانی خاصی دارید از پرسیدن این سوال نترسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *