اسکالپ سر یکی از روش‌های محبوب برای پر پشت نشان دادن موها است که نه تنها جنبه زیبایی داشته بلکه می‌تواند به عنوان مکمل حالت درمانی داشته باشد. روش انجام اسکالپ سر به گونه‌ای است که آن را از سایر روش‌ها متمایز ساخته و رضایت زیباجو را به دنبال دارد. حتما برای شما هم آشنایی با مراحل میکرو اسکالپ سر جذاب خواهد بود تا با چگونگی انجام آن آشنا شوید.

 

اسکالپ موی سر

روش اسکالپ مو که این روزها مورد استقبال بسیاری از بانوان و آقایان قرار گرفته است، بسیار راحت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود که نسبت به کاشت و پروتز مو دردسر و معایب کمتری دارد. اسکالپ سر روشی برای حجیم‌تر نشان دادن موها است که ممکن است فرد در اثر عوامل مختلف مانند بیماری یا به طور مادرزادی موهای خود را از دست داده باشد، ریخته و کم پشت شده باشد و یا تارهای نازکی داشته باشد.

با اسکالپ مو به روشی خاص موها را حجیم‌تر نشان می‌دهند که ماندگاری نسبتا طولانی مدت دارد از این رو می‌توان به عنوان روشی کم هزینه از آن یاد کرد. اسکالپ مو که جلوه‌ای کاملا طبیعی دارد گاهی از آن با عناوین مختلف مانند کاشت مو به روش اسکالپ، میکروپیگمنتیشن موی سر و اسکالپ سر با دستگاه تاتو یاد می‌شود. یکی از مزایای اسکالپ موی سر این است که در سنین کم با تشخیص پزشک قابل انجام است که نشان از بی ضرر بودن آن دارد.

 

 

روش انجام اسکالپ سر

اسکالپ سر به شیوه‌ای خاص انجام می‌شود. فردی که عملیات اسکالپ را روی کف سر انجام می‌دهد، پیگمنتر نام دارد. پیگمنتر دوره آموزش اسکالپ سر را گذرانده است که اکنون به عنوان فردی با مهارت کامل و با دقت و ظرافت اسکالپ سر را انجام می‌دهد.

کاشت مو به روش میکرو اسکالپ مراحلی دارد که در ادامه به تفصیل شرح داده می‌شود:

 

دریافت مشاوره

پزشک معالج مرکز انجام اسکالپ سر شرح حالی از متقاضی زیبایی پرسیده و معایناتی را انجام می‌دهد تا مطمئن شود روش میکرو اسکالپ بهترین روش برای فرد است. در صورت اطمینان و قابل انجام بودن، مراقبت‌های قبل از اسکالپ مو را توضیح داده، داروهای مناسب تجویز شده و روزی برای انجام این فرایند انتخاب می‌شود.

 

انتخاب رنگ و ناحیه بندی

برای انجام اسکالپ از جوهر مخصوص پوست سر استفاده می‌شود که رنگبندی دارد. رنگدانه‌ها با توجه به موی طبیعی فرد انتخاب می‌شوند تا جلوه‌ای کاملا طبیعی داشته باشند. همچنین مناطقی که نیاز به انجام اسکالپ دارند انتخاب شده و میزان تراکم در آن را مشخص و علامت گذاری می‌کنند.

 

انجام عملیات اسکالپ سر

با استفاده از بی حسی اسکالپ سر، کف سر بی حس می‌شود تا زیباجو متوجه درد نشود. سپس با استفاده از دستگاه ویژه که حاوی سوزن بسیار ریز و باریک است رنگدانه‌ها را به کف سر ترزیق کرده که ممکن است به صورت نقطه‌ای و یا در بعضی قسمت‌ها به حالت هاشور باشد.

 

مراقبت‌های بعد از اسکالپ سر

پس از اتمام مراحل میکرو اسکالپ سر، نکاتی ارائه می‌شوند که مراقبت‌های بعد از اسکالپ سر هستند. با رعایت موارد گفته شده می‌توان ماندگاری اسکالپ سر را طولانی‌تر کرد و از آن نتیجه بهتری گرفت.

 

ترمیم

پس از اتمام مرحله اول حدودا یک ماه بعد روزی جهت ترمیم تعیین می‌شود. ترمیم، مرحله جدی و ضروری است تا در آن قسمت‌هایی از کف سر که نیاز به ترمیم مجدد دارند، اصلاح ‌شوند که در این حالت اسکالپ چهره اصلی خود را نشان می‌دهد. جلسات ترمیم طی نظر پزشک و با توجه به شرایط فرد متقاضی ممکن است یک یا چند جلسه با فواصل متعدد باشد.

 

چکاپ سالیانه

کاشت مو به روش اسکالپ پس از یک سال کم رنگ می‌شود که برای رنگدهی مجدد نیاز به تقویت و ترمیم دارد. چکاپ سالیانه تنها نیاز به یک بار مراجعه در سال دارد که در مدت زمان کوتاه ترمیم انجام می‌شود.

 

 

مدت زمان ماندگاری اسکالپ سر

روش انجام اسکالپ سر روشی دائمی و مادام العمر نیست اما ماندگاری آن کوتاه نبوده و می‌توان از آن به عنوان روشی مطئن برای زیباتر شدن استفاده کرد. رنگدانه‌های مخصوص مورد استفاده در اسکالپ در عمق کم پوست در سطحی‌ترین قسمت کف سر نفوذ می‌کنند و پس از یک سال رو به کمرنگ شدن می‌گذارند که این خود یک مزیت به شمار می‌آید زیرا همانند تاتو نیست که پس از مدتی بد رنگ شود. از سویی دیگر می‌توانید در مراجعات بعدی بخواهید که به شکل دیگر مانند تغییر از نقطه‌ای به هاشور یا از هاشور به نقطه‌ای انجام شود.

عوامل همچون کیفیت رنگدانه‌های به کار رفته، عمق نفوذ رنگدانه‌ها، تکنیک مورد استفاده، مهارت پیگمنتر و … از عواملی هستند که بر ماندگاری رنگدانه‌های اسکالپ سر تاثیر می‌گذارند. بنابراین مهم است که به جای انجام اسکالپ سر در مراکز غیر معتبر و آرایشگاه‌ها، به مجموعه‌ای مطمئن مراجعه کرد. اسپرت سنتر بهترین مرکز انجام اسکالپ سر است که نتایج آن کاملا طبیعی و زیبا است.

 

 

بهترین مرکز اسکالپ سر

روش انجام اسکالپ سر نیاز به شناخت صحیح پزشک معالج از پوست سر و شرایط فرد متقاضی زیبایی دارد. از سویی دیگر می‌بایست یک پیگمنتر با تجربه به انجام اسکالپ پرداخته که دوره آموزش میکرواسکالپ را گذرانده و در حرفه خود مهارت لازم را دارد تا بتواند با ظرافت و صبوری روی سر زیباجو کار کند.

اسپرت سنتر در محدوده میدان صادقیه تهران با بهره‌گیری از کادر مجرب و متخصص و با استفاده از تجهیزات مدرن مطابق آخرین متد روز دنیا به ارائه خدمات زیبایی نظیر اسکالپ می‌پردازد که با مشاهده نمونه اسکالپ سر متوجه تفاوت و تمایز آن با سایر مراکز خواهید شد.

 

 

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق راه‌های ارتباطی زیر به اسپرت سنتربپیوندید:

  • تلفن: 09121304454
  • واتساپ: 09123087620
  • اینستاگرام:

Mehdi_heydari_microblading

Mehdi_heydari_scalp

Sport_beauty_center

Mehdi_heydari_official

Mehdi_heydari_orginal

آدرس ما

ما تهران، صادقیه، واقع در خیابان ایت الله کاشانی، مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر، میزبان شما هستیم. می توانید برای مشاوره و انجام کار تشریف بیاورید.

  • آدرس: تهران، میدان صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان نجف زاده فروتن، کوچه حبیب اله زاده، پلاک 18، واحد 3

از آپارات ما نیز دیدن کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *