ما در این مقاله میخواهیم در مورد مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.مهم ترین مسئله که نیاز است درباره تمام تکنیک های زیباسازی ابرو بدانید، نکات و مراقبت هایی است که باید حتما بعد از این مراحل با دقت زیادی انجام دهید.
یکی از تکنیک های آرایش دائم ابرو که طرفدارای زیادی هم دارد، میکروبلیدینگ ابرو است که امروزه ما میخواهیم اشاره ای هر چند مختصر به مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو داشته باشیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت، باشماره  09121304454 تماس بگیرید 

میکرو بلیدینگ ابرو چیست؟

عکس میکرو ابرو قبل و بعد

در یک تعریف کلی میتوان گفت: میکروبلیدینگ برای آرایش ابروها روش نیمه دائمی است که با توجه به فرم ابروهای هر کس میتوان به آن حالت طبیعی و زیبایی داد.از آنجایی که استفاده کردن از لوازم های مختلف برای آرایش ابرو هزینه زیادی در بر دارد انتخاب کردن این تکنیک میتواند به نوعی برای مدت زمان تقریبا 1 ساله در هزینه های شما صرفه جویی کند.

آن دسته از افردی که ابروهای کم پشتی دارند و یا ابروهای آنها نازک است به راحتی با انتخاب و انجام روش میکروبلیدینگ میتوانند ابرو و چهره خود را زیبا کنند.در حقیقت شما با این تکنیک میتوانید به ابروهایتان فرم بدهید و در صورت نیاز آن را ترمیم کنید.
فرآیند میکروبلیدینگ ابرو یک فرایند دقیق است که با ابزار های مخصوص انجام می شود.به خاطر داشته باشید که رعایت مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ در نتیجه نهایی میتواند تاثیر زیادی داشته باشد..

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو

عکس میکرو ابرو قبل و بعد

جالب است که بدانید مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو  (Care after eyebrow microblading)خیلی شبیه به مراقبت های بعد از تتو است، اما در کل میتوان گفت میکروبلیدینگ حساس تر است.به یاد داشته باشید که بعد از انجام میکروبلیدینگ، پیگمنت ها بسیار تیره تر هستند و اما پوست شما با این روش ملتهب نمی شود و خونریزی زیادی ندارد، بعد از انکه از انجام میکروبلیدینگ شما گذشت، میتوانید گوش پاک کن را در آب استریل فرو ببرید و رنگ هایی که اضافی هستند را از روی ابروی خود پاک کنید.

با این کار شما ناحیه مورد نظر را تمیز میکنید و از التهاب بیشتر جلوگیری میکنید.حدودا 14 روز طول میکشد تا پوستش را ترمیم کند و به حالت اولیه خود برگردد و پیگمنت ها کم رنگ شوند و رنگ طبیعی پیدا کنند.در ادامه درباره مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ برای شما بیشتر نوشته ایم، به یاد داشته باشید که مراقبت های میکروبلیدینگ تقریبا 14 روز باید انجام شود.

حتما ببینید: نمونه کارهای قبل و بعد انواع خدمات میکروبلیدینگ

نکات مهم درباره مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو

  •  اجتناب کردن و دوری از رطوبت
  • عدم دستکاری ابروها
  • عدم استفاده از مواد و لوازم آرایشی

مواردی که در متن بالا به آنها اشاره کردیم از مهم ترین کارهایی هستند که به عنوان مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو باید به آن توجه داشته و انجام دهید.

در این بخش تعدادی از موارد مهم برای مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ به شما یادآور شده اند.به یاد داشته باشید حداقل به مدت 3 روز باید ناحیه ای که میکروبلیدینگ کرده اید را از رطوبت دور نگه دارید، حتی زمانی که به حمام می روید باید ابروهایتان را به دور از رطوبت نگه دارید.

فراموش نکنید که ابروهای شما هر چقدر به دور از رطوبت باشند، رنگ آنها ماندگاری بسیار بیشتری پیدا میکند و خطوط خوش رنگ تر و طبیعی تر به نظر می رسند، برای اینکه ابروهایتان را خشک نگه دارید موارد زیر را رعایت کنید:

  • همانگونه که قبل تر گفتیم، تقریبا2تا3 ساعت بعد از انجام میکروبلیدینگ پماد و رنگ اضافی روی ابروها را با آب استریل و گاز و یا گوش پاک کن بردارید.
    به یاد داشته باشید که این تنها رطوبتی است که تا 3 روز به ابروهای شما می رسد.
  • – تا جایی که میتوانید از حمام کردن و یا بخار زیاد فاصله بگیرید و یا موقع حمام کردن تمام تلاش خود را بکنید که رطوبت  و آب به ابروهایتا نرسد، به این دلیل که رطوبت میتواند برای ابروهای شما مضر باشد.
  • هنگام شستن صورت یادتان باشد که نباید آب را مانند قبل روی صورت خود بپاشید، بلکه باید با استفاده از یک حوله خیس و یا دستمال آرایش صورت خود را تمیز کنید و در عین حال مراقب باشید تا  حوله به ابروهای شما نخورد.
  • شما میتوانید از دستمال های جاذب استفاده کنید و با آن روی ابروهایتان را تمیز کنید، این کار برای افرادی که پوستی خشک دارند 3 بار در روز توصیه می شود و برای افرادی که پوستشان چرب است 6 بار در روز توصیه می شود، اما دقت کنید که این دستمال حاوی مواد آرایشی نباشد.
  • به یاد داشته باشید که در طول مدت نباید از هیچگونه لوازم آرایشی استفاده کنید. و اگر پوست شما در اطراف ابرو دچار خشکی و کشیدگی شده است، بعد از روز هفتم میتوانید روزی یکبار از روغن نارگیل یا یک مرطوب کننده فاقد عطر و اسانس استفاده کنید.
  •  اگر خیلی احساس خشکی زیادی داشتید، بعد از روز هفتم میتوانید روزی یکبار از مرطوب کننده استفاده کنید.
  •  اگر میخواهید میکروبلیدینگ شما ماندگار و خوش رنگ باشد باید حتما تا 3 روز بعد از انجام آن ورزش نکنید.
    به این دلیل که در هنگام ورزش کردن عرق میکنید و پوست شما مرطوب می شود. و از رفتن به سونا و استخر پرهیز کنید.
  • بعد از گذشت 3 روز میتوانید پوست خود را مانند روزهای عادی بشویید، اما باید برای شست و شو صورت از شوینده های ملایم استفاده کنید.

بهترین زمان مناسب برای شستشوی صورت :

یکی از مراقبت های مهم بعد از انجام میکروبلیدینگ، مراعات زمان مناسب برای شستشوی صورت است. پس از انجام این روش، پوست صورت شما ممکن است حساسیت و حمایت بیشتری نسبت به عوامل خارجی داشته باشد.

بنابراین، بهتر است تا حداقل 48 تا 72 ساعت پس از میکروبلیدینگ، صورت خود را با محصولات خاص و ملایم شستشو دهید. این باعث حفظ و بهبود نتیجه روش و جلوگیری از عوارض ناخوشایند می‌شود.

همچنین، در هر صورت، توصیه می شود با پزشک یا تکنسین مربوطه خود در مورد زمان مناسب برای شستشوی صورت و استفاده از محصولات مراقبتی مشورت کنید. با رعایت این راهنما، شما می توانید از نتیجه بهتر و ماندگاری طولانی تر میکروبلیدینگ لذت ببرید.

فقط آقایان بخوانید: میکروبلیدینگ آقایان

انجام انواع خدمات میکروبلیدینگ در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر


کلینیک اسپرت بیوتی سنتر یکی از مراکز معتبر و حرفه‌ای در زمینه خدمات میکروبلیدینگ است و انواع خدماتی را در این زمینه ارائه می‌دهد. این کلینیک توسط تیمی متخصص و با تجربه در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست تشکیل شده است و بهترین روش‌ها و تکنیک‌های مدرن را در ارائه خدمات به مشتریان خود به کار می‌برد.


میکروبلیدینگ ابرو: در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر، خدمات میکرو ابرو با بهره‌برداری از تکنیک‌های دقیق و حرفه‌ای ارائه می‌شود. با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک و محکم، منافذ پوست در منطقه ابرو باز می‌شوند و مواد آلودگی و اضافی از جمله چربی، خاکستر و رنگ‌های غیر طبیعی برداشته می‌شوند. این فرآیند باعث بهبود شکل و تراکم ابروها، ایجاد طرح و ظاهر طبیعی‌تر و جذاب‌تری می‌شود. تیم تخصصی کلینیک اسپرت بیوتی سنتر با توجه به نیازها و سلیقه مشتریان، برای هر فرد طرح و شکل ابروهای مناسب را به طور دقیق و با دقت بالا طراحی می‌کند.


میکروبلیدینگ صورت: این کلینیک نیز خدمات میکروبلیدینگ صورت را با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته ارائه می‌دهد. این فرآیند باز کردن منافذ پوست صورت را فراهم می‌کند و به تخلیص پوست از چربی، آلودگی و سایر ذرات موجود کمک می‌کند. علاوه بر این، میکروبلیدینگ صورت می‌تواند در بهبود نسبی کوچکی از علائم پیری، جای خطوط ریز و چین و چروک‌های سطحی نیز مؤثر باشد.

میکروبلیدینگ ریش و سبیل :میکروبلیدینگ ریش و سبیل می تواند یک راه حل موفق برای مشکلات ریش ریز باشد.پیگمنتورهای میکروبلیدینگ؛ همیشه روش های جدیدی را برای استفاده از مهارت های خود برای بهبود زندگی ما ارائه می دهنددر نتیجه، خانم عاطفه یزدانی درمرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر در حال حاضر پیشنهاد جدیدی برای میکروبلیدینگ ارائه می دهند که مخصوص آقایان طراحی شده است. یک روش عالی برای آقایانی  است که عاشق ریش و سبیل شیک هستند و یا دوست دارند در ظاهر حجم بیشتری را نشان دهد.


میکروبلیدینگ دیگر: در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر، خدمات میکروبلیدینگ بر روی سایر مناطق بدن نیز ارائه می‌شود. این شامل میکروبلیدینگ لب، میکروبلیدینگ پیشانی، میکروبلیدینگ گونه‌ها و دیگر مناطقی است که به نیاز و درخواست مشتریان بستگی دارد. با استفاده از تکنیک‌های دقیق و بهره‌گیری از محصولات مراقبتی مطمئن و با کیفیت، خدمات میکروبلیدینگ در این مناطق نیز به بهبود و زیبایی پوست کمک می‌کند.


در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر، بهبود و زیبایی پوست را با استفاده از روش میکروبلیدینگ و با بهره‌گیری از تکنیک‌های مدرن و تیمی متخصص و با تجربه، به شما ارائه می‌دهند. به همین دلیل، این کلینیک به عنوان یک مرجع معتبر برای خدمات میکروبلیدینگ در نظر گرفته می‌شود و به مشتریان خود نتایج بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

 برای مشاوره رایگان در زمینه انجام انواع خدمات و تعیین وقت با شماره 09121304454 تماس بگیرید.

 

  دیدن تنها بخشی از میکروبلدینگ ابرو در اسپرت سنتر :

میکرو ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه میکرو ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *