فرم دهی لب با جراحی در مرکز زیبایی اسپرت سنتر

شاید باور آن سخت باشد؛ اما بعد از عمل زیبایی بینی، جراحی زیبایی لب یکی از پرطرفدارترین عمل های در بین مردم مخصوصا در سال های اخیر است.نام لاتین این عمل زیبایی (Lip Augmentation) می باشد. خیلی ها لب های باریکی داشتند و برای رفع آن اقدام به تزریق ژل می کردند. اما ژل یک روش دائمی نیست و نیاز به ترمیم دارد. فرم دهی لب با جراحی؛ یکی از باب ترین عمل های این روزها در بین مردم می باشد. اما قبل از هر چیز باید در مورد آن اطلاعاتی در دست شما باشد تا آگاهانه نسبت به آن اقدام نمائید.

به همین دلیل علم پزشکی به فکر روش های جایگزین و دائمی افتاد تا افراد بتوانند تنها یک بار و برای همیشه لب هایی متناسب با سلیقه و خواست خود داشته باشند. ترمیم هر 4 تا 6 ماه ژل و اینکه فرد نمی تواند با ژل لب؛ فرم خاصی به لب های خود بدهد؛ افراد امروزه بیشتر به روش های دیگری از فرم دهی لب با جراحی؛ روی آورده اند.

فهرست:

معیارهای زیبایی لب؛ چیست؟

در چه مواردی عمل زیبایی لب انجام می شود؟

عواقب عمل زیبایی لب چیست؟

معیارهای زیبایی لب؛ چیست؟

دوره نقاهت فرم دهی لب با جراحی چه مدت است؟

چه افرادی نمی توانند فرم دهی لب با جراحی را انجام دهند؟

چه افرادی برای فرم دهی لب با جراحی مناسب هستند؟

معیارهای زیبایی لب؛ چیست؟

  • وجود قرینگی در لب ها چه در حالت ایستا و چه داینامیک(در حالت حرف زدن و تکان دادن لب ها)؛ وجود قرینیگی در هر دو لب بالا و پاییین این زیبایی را افزایش می دهد.
  • تناسب در لب بالا و لب پایین؛ برای مثال لب بالا باریک نباشد و لب پایین ضخیم و گوشتی و یا اینکه بافت زیرین و اطراف لب ها با همدیگر تناسب داشته باشند.

 روش های فرم دهی لب با جراحی؛ به قرار زیر هستند :

خیلی از افراد از فرم لب های خود به دلایل زیر ناراضی هستند

  • من لبم خیلی افتاده است
  • لب هایم خیلی باریکه
  • لب های خیلی درازه
  • لب بالام با لب پایینم تناسب نداره

بله ممکن است روزانه هزاران از این پیام ها و ناراضایتی ها را از اطرافیان خود و یا خود شما ابزار کرده باشید. ما در مرکز زیبایی اسپرت سنتر بارهای این نارضایتی ها را دیده و شنیده ایم. اما به یمن پیشرفت عمل پزشکی ما اکنون می توانیم ادعا کنیم که این مشکل به راحتی قابل حل است؛ به طوری که به صورت مادام العمر می توانید هر فرم لبی را که خواهان آن باشید را داشته باشید. در مرزک زیبایی اسپرت سنتر صادقیه می توانید انواع کارهای زیبایی خود را در نهایت اعتماد و اطمینان به ما بسپارید.

اول باید پرسید در چه مواردی عمل زیبایی لب انجام می شود؟

قبل از انجام هر عمل زیبایی باید حتما با پزشک متخصص مشورت کرد. عمل زیبایی لب هم یکی از همین موارد است که بهتر است قبل از انجام با فردی صاحب نظر در این زمینه مشورت کنید تا خدایی نخواسته منجر به پشیمانی نشود.مثلا این را در نظر داشته باشید اگر فردی با لب های باریک و نازک هستید تزریق ژل برای شما با موانع و محدودیت هایی مواجه است.

از آنجایی که لب یکی از اعضایی است که تنوع بالایی در افراد متخلف دارد نمی توان برای همه افراد یک روش را پیشنهاد داد و خوشبختانه امروزه روش های مختلفی وجود دارند که هر فردی بنا بر نیاز خود می تواند با کمک پزشک متخصص یک روش مناسب را انتخاب کند.

روش های متنوع جراحی لب که در بالا به آن اشاره شد؛ محدودیت های تزریق ژل را برطرف کرده است. مثلا افرادی که لب های نازکی دارند به راحتی می توانند این عمل را انجام دهند و یا افرادی که فرم لب خود را دوست ندارند؛ با ترزیق ژل قادر به تغیییر فر آن نیستند اما با روش های دیگر جراحی لب به راحتی می توان فرم دهی زیبایی به لب ها داد که کاملا با سلیقه شما همخوانی داشته باشد.

عواقب عمل زیبایی لب چیست؟

هر ایجاد تغییری در بدن حتما با عواقبی همراه خواهد بود. در مورد فرم دهی لب با جراحی نسز این مشکل ایجاد خواهد شد؛ مثلا :

  • در هنگام تزریق چربی امکان ایجاد برجستگی هایی به صورت دانه دانه در محل جراحی وجود دارد؛ که می توان با تجویز دارو و مراحعه به پزشک در جهت رفع آن تلاش کرد.
  • امکان ایجاد فوررفتگی هایی در محل جراحی وجود دارد که ارم نگران کننده ای نیست و بعد از مدتی لب له حالت عادی خود برمی گردد.
  • تورم محل تزریق
  • قرمزی پوست
  • خونریزی و یا خون مردگی
  • خارش
  • حرکت ماده تزریقی و یا خارج شدن آنها از بخشی از لب
  • واکنش آلرژیک به مواد دارویی

که البته بعد از چند روز که از عمل فرم دهی لب با جراحی گذشت این علائم هم ناپدید خواهند شد.

دوره نقاهت فرم دهی لب با جراحی چه مدت است؟

بعد از دو هفته بخیه ها کامل کشیده می شوند. تا یک هفته انتظار می رود هر چیزی که باعث افزایش درگیری لب شما می شود را انجام ندهید و یا به حدلاقل برسانید. در حین بهبود ، ممکن است پزشک توصیه کند که بسته‌های یخی را روی لب خود بگذارید. همچنین ممکن است پزشک مسکن های مانند استامینوفن یا ایبوپروفن را در نظر بگیرید. اگر علائم بعد از عمل جراحی بیش از دو هفته طول کشید ، به جراح خود مراجعه کنید.

چه افرادی نمی توانند فرم دهی لب با جراحی را انجام دهند؟

  • افرادی که سیستم ایمنی پایینی دارند و هر گونه کار بر روی دهان و لب آن ها منجر به ایجاد زخم در دهان و درو لب ها می شود. پس قبل از انجام عمل زیبایی لب، حتما سوابق بیماری خود را با پرشک مربوطه در میان بگذارید.
  • اگر در حال حاضر در دهان خود دچار عارضه های عفونی هستید حتما اول باید نسبت به رفع آن اقدام کنید و بعد وارد مرحله فرم دهی لب با جراحی شوید.
  • در صورت داشتن هر گونه سابقه ابتلا به لوزه های سرماخوردگی یا تاول های تبخال دهان، حتما به پزشک خود بگویید. آنها احتمالاً برای جلوگیری از شیوع بیماری در حین بهبودی ، دارو را تجویز می کنند.

چه افرادی برای فرم دهی لب با جراحی مناسب هستند؟

  • افرادی که لب های بالا و پایین آن ها با هم تناسب ندارند.
  • افرادی که لب های نازکی دارند
  • افرادی که از فرم لب های خود ناراضی هستند و خاواهن ایجاد تغییرند.
  • افرادی که به صورت ژنتیکی و یا با افزایش سنلب های افتاده ای دارند.

سخن آخر:

یادتون نره که شما زیباترین، منحصر به فرد ترین و برترین و بهترین مخلوق خدایی و در هر صورت زیبا.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *