همانطور که می دانید، ابروها یکی از جذاب ترین ویژگی های صورت هستند، اما همه افرد با ابروهای کامل که شکل و قوس کامل و بی نقصی دارند، به دنیا نیامده‌اند و افراد زیادی نیز هستند که به دلیل استفاده بیش از حد موچین، شکل و ظاهر طبیعی و زیبای ابروهای خود را از دست داده اند و به دنبال روشی تقریبا دائمی برای ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا برای ابروهایشان هستند. خوشبختانه، میکروبلیدینگ می تواند ابروهای پررنگ و کاملی که در رویاهایتان آرزوی داشتن آن را دارید، به شما بدهد. در همین راستا قیمت میکروبلیدینگ ابرو یکی از سوالاتی است که ممکن است برای شما پیش بیاید.

بنابراین برای اینکه بدانید میکروبلیدینگ ابرو چیست و قیمت میکروبلیدینگ ابرو چقدر است، در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید.

 

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ یک روش آرایشی و تقریبا جدید است که مانند تاتو بوده و کمک می کند تا ابروهای شما پر و کامل شود. همچنین می توان از آن برای ایجاد ابرو در جاهایی که موهای بسیار کمی وجود دارد استفاده کرد. این روش، با استفاده از جوهر و یک ابزار دستی مخصوص به شکل تیغه، خطوط ظریف و باریکی شبیه به تارهای مو را برای ابروها ایجاد می کند تا ظاهر طبیعی و کاملی برای ابروها ایجاد شود. در واقع، این روش، شامل صدها ضربه کوچک است که رنگدانه را در پوست جاسازی می کند و ظاهری شبیه به تارهای طبیعی ابروهای واقعی را ایجاد کرده و توهم ابروی پرتر را ایجاد می کند.

اگرچه فرآیند میکروبلیدینگ ابرو شبیه خالکوبی است، اما برخلاف تاتو و خالکوبی که دارای اثر دائمی هستند، این روش نیمه دائمی است و به طور متوسط، بین 18 تا 30 ماه ماندگاری دارد که می توانید برای حفظ نتایج آن، میکروبلیدنگ ابروهای خود را ترمیم کنید تا باز هم از آن ظاهر کامل و طبیعی که برای ابروهایتان ایجاد شده بود، لذت ببرید.

در واقع با انجام میکروبلیدینگ ابروها همیشه ابروهایی کامل و زیبا خواهید داشت و زیبایی چهره خود را بدون نیاز به آرایش کردن، تقویت خواهید کرد و این همان مزیت اصلی میکروبلیدینگ ابروهاست که باعث می شود تا خانم ها را از آرایش کردن ابروها بی نیاز کند.

هزینه میکربلیدینگ ابرو

قیمت میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابروها یک کار کاملا تخصصی و حرفه ای است و به همین دلیل در دسته بندی خدمات زیبایی تخصصی و گران قیمت قرار دارد. اما اگر این خدمات را در یک مرکز تخصصی و حرفه ای که پرسنل آن آموزش های لازم برای ارائه خدمات میکروبلیدینگ ابرو را گذرانده باشند و از مواد باکیفیت و اصلی استفاده کنند، مطمئنا ارزش دارد که هزینه میکروبلیدینگ ابرو را به هزینه هایی که برای افزایش زیبایی خود در نظر گرفته اید، اضافه کنید.

به طور کلی، هزینه میکرو ابرو یا قیمت میکروبلیدینگ ابرو با توجه به سالن زیبایی یا مرکز تخصصی که برای انجام این خدمات انتخاب کرده اید، متغییر خواهد بود. مراکز تخصصی و حرفه ای که در زمینه ارائه خدمات میکروبلیدینگ ابروها فعال هستند علاوه بر اینکه خدمات میکروبلیدینگ ابروها را توسط پرسنل اموزش دیده و متخصص ارائه می دهند بلکه از مواد و متریال درجه یک و باکیفیت نیز برای این منظور استفاده می کنند تا نتیجه نهایی کار، فوق العاده عالی بوده و رضایت مراجعه کنندگان را به همراه داشته باشد.

بنابراین اگر می خواهید این خدمات را با بهترین کیفیت و نتایج کاملا طبیعی دریافت کنید و از قیمت میکروبلیدینگ ابرو مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم همین حالا با مرکز اسپرت بیوتی سنتر تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی در این رابطه کسب کنید.

در این مرکز، به صورت کاملا تخصصی، مشاوره تخصصی و حرفه ای را برای انجام خدمات میکروبلیدیگ ابرو ارائه می دهند و از آنجایی که هر فردی دارای خصوصیاتی منحصر به فرد و سلیقه ی متفاوتی است که می تواند در کیفیت یک کار تاثیر بالایی داشته باشد و بعد از ارائه مشاوره و بررسی ویژگی های ظاهری و نتیجه مورد انتظار شما، بهترین قیمت میکروبلیدینگ ابرو و هزینه های مربوط ارائه خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *