مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت سنتر

متولد سال ۱۳۶۸ هستم و در یک خانواده ی ورزشی متولد شده ام. قهرمانی های بسیار زیادی را به دست آورده ام و خود را به عنوان یک چهره مدعی در ورزش معرفی می کنم. رژیم های سختی که به علت مسابقات مجبور بودم بگیرم منجر به ایجاد مشکلاتی در زیبایی ظاهری من شد. در نهایت این ایده به ذهنم آمد که یک مرکز زیبایی را فراهم آورم، که بتواند مشکلات زیبایی افراد و مخصوصا ورزشکاران پرورش اندام را رفع کند. با تخصص های فراوان در این زمینه کلینیک تخصصی اسپرت سنتر را افتتاح کردم و این کلینیک با پرسنل و تکنسین هایی متخصص ارائه دهنده خدماتی تخصصی همچون : میکرو اسکالپ، میکرو پیگمنتیشن، میکرو بلیدینگ صورت، تزریق فیلر لب، تزریق فیلر بینی، تزریق فیلر خط لبخند، تزریق فیلر زیر چشم، زاویه سازی فک و کانتورینگ صورت و… می باشد.

کاشت مو چیست؟

یکی از پرطرفدار ترین روش های ترمیم مو، کاشت مو می باشد، که مشکلاتی از قبیل کم پشتی وکم حجمی موها و تاسی سر را رفع می کند. با توجه به مزایای زیبایی موجود در کاشت مو بسیاری از اشخاص برای زیبایی ظاهری خود از این شیوه بهره می گیرند تا به کمک آن موهای خود را مجددا ترمیم نمایند.

اما این شیوه پس از انجام، برای تمامی اشخاص شرایط یکسان و مشابه ای ندارد و حتی پس از انجام کاشت مو تراکم مویی به وجود آمده برای هر فرد با دیگری متفاوت خواهد بود، علت این تفاوت ها در این روش این است که پیوند مو در این فرایند طبق کیفیت بانک مو یا میزان تراکم بانک موی شخص انجام می شود. به همین دلیل ممکن است که فردی پس از انجام کاشت مو به تراکم مویی مورد نظر و مطلوب خود نرسد.

میکرو اسکالپ بعد از کاشت مو چیست ؟
میکرو اسکالپ بعد از کاشت مو چیست ؟

میکرو اسکالپ مو چیست؟

یکی دیگر از روش هایی که برای ترمیم ناحیه های خالی از موی سر مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد، میکرو اسکالپ مو می باشد. در این روش برخلاف کاشت مو از بانک مو استفاده نمی شود و همچنین کیفیت این روش به میزان تراکم بانک موی خود شخص نیز ارتباطی ندارد. بلکه در تکنیک میکرو اسکالپ از دستگاهی به نام کارتریج استفاده می شود، که این دستگاه به سوزن های بسیار ریز نانو مجهز بوده و با ایجاد بی حسی موضعی بر روی سر، وارد پوست سر می شود و رنگدانه های اسکالپ را مانند نقطه های ریز و سیاه رنگ مو در لایه زیرین پوست سر تزریق می کند. در واقع با انجام میکرواسکالپ بخش های خالی از مو سر پوشیده می شوند و با این روند ترمیم مو صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید : چگونه از براق بودن سر بعد از SMP جلوگیری کنیم

میکرواسکالپ بعد از کاشت مو چیست؟

یکی از مزیت های بسیار خوشایند تکنیک میکرو اسکالپ بهره گیری از آن پس از کاشت مو امکان پذیر است و افرادی که تصمیم به کامل کردن مراحل ترمیم موی خود دارند، می توانند تحت نظر پزشک متخصص بعد از کاشت مو، با صلاح ایشان در مدت زمان مشخص شده از شیوه میکرو اسکالپ بعد از کاشت مو نیز به جهت تکمیل فرایند زیبایی موی خود بهره بگیرند.

توجه : ( لازم به ذکر است که با توجه به اینکه کاشت مو دوره نقاهت نسبتا طولانی و زمان بری را دارد، حتما باید در زمانی مناسب و معین پس از کاشت مو، از میکرو اسکالپ استفاده شود تا آسیب و صدمه ای به گرافت های مویی پیوند زده شده وارد نشود و فرایند پیوند مو به صورت کاملا طبیعی و خوب نتیجه بخش باشد. )

زمان استفاده از میکرو اسکالپ پس از کاشت مو

همانطور که ذکر شد ممکن است تمامی اشخاص امکان دریافت تراکم مورد نظر و مطلوب مویی خود را پس از کاشت مو به دست نیاورند و همچنین ممکن است که ناحیه هایی از سر آنها خالی از مو باقی بماند و یا حتی پس از کاشت مو بخش هایی از سر آنها دچار ریزش مو شود، بسیاری از اشخاص به جهت تکمیل روند کاشت موی خود،  تصمیم می گیرند که از شیوه های دیگر ترمیم مو استفاده کنند و سایر بخش های خالی از موی سر را بپوشانند. حال این افراد در چنین شرایطی می توانند از تکنیک میکرو اسکالپ مو پس از انجام پیوند مو بهره ببرند و تمامی فضاهای خالی از موی سر را به کمک این شیوه پوشش دهند.

مزایای میکرو اسکالپ مو پس از کاشت مو

هنگامی که از تکنیک میکرو اسکالپ مو جهت ترمیم و تکمیل فرایند کاشت مو استفاده شود، متقاضیان از مزایایی که در ادامه ذکر شده می توانند بهره مند شوند :

  • عدم نیاز به بیهوشی برای انجام میکرو اسکالپ
  • بهره گیری از بی حسی های موضعی برای انجام این تکنیک
  • در پی داشتن هزینه های بسیار پایین و مقرون به صرفه نسبت به سایر روش های ترمیم مو
  • نتایج مناسب و مطلوب پس از پوشیده شدن ناحیه های خالی از موی سر
  • عدم تهاجمی بودن شیوه میکرو اسکالپ مو
  • طول دوره نقاهت بسیار کوتاه، حداکثر به مدت ۷۲ ساعت
  • اثر بخشی و نتیجه بسیار سریع پس از فرایند میکرو اسکالپ مو
  • عدم ایجاد ظاهری مصنوعی و غیر طبیعی در چهره
  • دوام و ماندگاری بسیار زیاد روش میکرو اسکالپ مو
  • عدم ایجاد عارضه و خطر برای متقاضیان

بهترین زمان روند تکمیلی کاشت مو با میکرو اسکالپ مو

همان گونه که در قسمت های قبلی ذکر کردیم، فرایند میکرو اسکالپ باید در مدت زمانی معین تحت نظر متخصص صورت پذیرد تا منجر به آسیب رسانی به گرافت های مویی پیوند زده شده نشود و همچنین سبب کاهش تاثیرات مثبت پیوند مو نگردد. به این ترتیب، بهترین زمان استفاده از شیوه میکرو اسکالپ مو پس از کاشت مو را باید زمانی که حدودا شش ماه الی یک سال از کاشت مو گذشته باشد در نظر گرفت تا در واقع نتیجه حاص از کاشت مو بر روی سر نمایان شود. در این مدت انجام میکرو اسکالپ مو برای گرافت های مو پیوند زده شده نه تنها خطرناک نبوده، بلکه  از طرفی در این مدت زمان فضاهای خالی از موی سر که پس از کاشت مو خالی باقی مانده اند، مشخص می شوند.

در نهایت با انجام فرایند میکرو اسکالپ پس از گذشت این تایم هم بر روی نتیجه پیوند مو تاثیرات منفی گذاشته نمی شود و هم می توان فضاهای خالی مانده از موی سر را بهتر تشخیص داد.

مرکز اسپرت بیوتی سنتر با ارائه بهترین و بروز ترین خدمات

در بحث سلامت و زیبایی بهتر است به مراکز و افراد متخصص مراجعه کنید. استفاده از تجهیزات و ابزار استاندارد و مرغوب و تضمین و تعهد کیفیت در انجام کار، از جمله اصول حرفه ای و تخصصی این کار است.

مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر با استفاده از برندهای معتبر برای رنگدانه های اسکالپ و کادر و پرسنلی متخصص و ماهر، سلامت و رضایت متقاضیان را در اولویت حرفه‌ی کاری خود قرار داده است. با مرکز اسپرت بیوتی سنتر همراه باشید…

از آپارات ما نیز دیدن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *