مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت سنتر

متولد سال ۱۳۶۸ هستم و در یک خانواده ی ورزشی متولد شده ام. قهرمانی های بسیار زیادی را به دست آورده ام و خود را به عنوان یک چهره مدعی در ورزش معرفی می کنم. رژیم های سختی که به علت مسابقات مجبور بودم بگیرم منجر به ایجاد مشکلاتی در زیبایی ظاهری من شد. در نهایت این ایده به ذهنم آمد که یک مرکز زیبایی را فراهم آورم، که بتواند مشکلات زیبایی افراد و مخصوصا ورزشکاران پرورش اندام را رفع کند. با تخصص های فراوان در این زمینه کلینیک تخصصی اسپرت سنتر را افتتاح کردم و این کلینیک با پرسنل و تکنسین هایی متخصص ارائه دهنده خدماتی تخصصی همچون : میکرو اسکالپ، میکرو پیگمنتیشن، میکرو بلیدینگ صورت، تزریق فیلر لب، تزریق فیلر بینی، تزریق فیلر خط لبخند، تزریق فیلر زیر چشم، زاویه سازی فک و کانتورینگ صورت و… می باشد.

بهترین مرکز میکرو اسکالپ در تهران - اسپرت سنتر

میکرو اسکالپ

یکی از بهترین روش ها که به منظور زیبایی سر و صورت، سال ها در مراکز مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرد، میکرو اسکالپ نامیده می شود. این روش نه تنها جایگزینی عالی برای روش های قدیمی مانند تاتو بوده، بلکه کاربرد هایی فراتر داشته و به همین جهت مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در واقعا افرادی که دارای مشکلاتی از قبیل ریزش مو و ابرو، اختلالاتی در مژه، مشکلات یا لکه های پوستی ( مانند زخم های به جا مانده از عمل های جراحی، ماه گرفتگی، بیماری پیسی و …) هستند و برخی مشکلات مویرگ ها، مشکلات تاسی و کچلی دارند، و یا حتی افرادی که شیمی درمانی انجام دادند را می توان با استفاده از روش های اسکالپ به راحتی هر یک از موارد بیان شده را رفع نمود. همچنین از اسکالپ برای زیبایی و جهت هاشور زدن در سر و ابرو و لب ها و از بین بردن خال و … بهره گرفته می شود.

حتما بخوانید : رازهای کاشت مو

میکرو اسکالپ

روش های انجام میکرو اسکالپ در تهران

در مرکز میکرو اسکالپ در تهران از دو روش اسکالپ و میکروپیگمنتیشن استفاده می شود،  که دستگاه های ضروری و مورد نیاز برای انجام این دو روش شامل دستگاه های کاشت مو sut و میکروپیگمنتیشن و روش رول می باشد.

  • دستگاه میکروپیگمنتیشن :

مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت سنتر

استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن برای اسکالپ سر، ظرافت بیشتری به کار می بخشد، درواقع با بهره گیری از این دستگاه قسمت های خالی سر  به صورت مناسب و کامل سایه گذاری می شوند.

  • روش رول :

اما در شیوه استفاده از روش رول، فاصله های منظمی ایجاد می شود که در واقع استفاده از این روش برای افرادی که  سر آنها قسمت های خالی بسیار زیادی دارد، مناسب خواهد بود.

مراحل انجام میکرو اسکالپ در تهران

  • برای انجام میکرو اسکالپ، نخست از یک بی حس کننده موضعی برای ناحیه ‌ای که قرار است اسکالپ انجام شود، استفاده می کنند تا فرد در هنگام انجام میکرواسکالپ دردی را حس نکند.
  • در مرحله بعد با استفاده از دستگاه میکرو اسکالپ و رنگدانه های موجود در این دستگاه، ناحیه های خالی کف سر را پر می کنند، این رنگ ها با نفوذ خود در لایه زیرین پوست سر منجر به خطوطی مشابه تارهای مو شده و سبب پوشش فضاهای خالی از مو می شوند.
  • روند میکرو اسکالپ این گونه انجام می شود که به کمک پیگمنت و به صورت نقطه ای کاور می کند و اما هنگامی که ناحیه های خالی سر به انتهای بخش هایی که مو دارند می رسد، شیوه نقطه ای را به هاشور تبدیل می کنند و پوست سر را می پوشانند.

مراقبت های بعد از انجام میکرو اسکالپ در تهران

  • توصیه می شود شخص انجام دهنده میکرو اسکالپ از قرار گرفتن در زیر نور مستقیم آفتاب به مدت یک هفته الی یک ماه پرهیز کند.
  • فردی که میکرو اسکالپ انجام داده است به هیچ عنوان نباید به مدت سه روز حمام کند یا قسمت های میکرواسکالپی نباید با آب تماس داشته باشند، و در روز های بعد برای شست و شوی سر حتما از شامپو بچه هایی که دارای مواد شیمیایی و چربی نیستند، استفاده کند.
  • اگر سر شخص انجام دهنده چرب باشد، باید تحت نظر متخصص از الکل و مواد ضدعفونی کننده برای تنظیم میزان چربی سر خود استفاده کند.

مزایای انجام میکر واسکالپ در تهران

  • هر شخصی در هر گروه سنی می تواند از این روش استفاده کند.
  • در انجام میکرو اسکالپ خطری در خصوص ابتلا به بیماری های عفونی وجود ندارد.
  • این شیوه عوارض بسیار محدود و ناچیزی دارد و همچنین اگر فرد دچار عوارضی شود به صورت کاملا موقتی بوده و بدون هیچ نگرانی ای رفع می شود.
  • این شیوه در مقایسه با روش کاشت مو دارای هزینه های کمتری می باشد.
  • این تکنیک از هر نوع پوستی پشتیبانی می کند.
  • بهترین گزینه برای کاور کردن جای زخم و شکستگی و بخیه روی سر، استفاده از این شیوه می باشد.
  • میکرو اسکالپ نیازی به گذراندن دوران نقاهت ندارد.
  • سرعت انجام و تاثیر گذاری این تکنیک بسیار زیاد است.
  • پس از استفاده از این شیوه در صورتی که قصد ترمیم آن را داشته باشید می توانید، بعد از گذشت یک الی دو سال برای ترمیم پیگمنت رنگ اسکالپ به کلینیک اسکالپ مورد نظر خود مراجعه کرده و آن را ترمیم نمایید.

حتما بخوانید : اسکالپ سر چیست؟

معایب و عوارضی میکرو اسکالپ در تهران

انجام میکرو اسکالپ در تهران به عنوان یک از تکنیک های بدون عوارض شناخته شده  است و در صورتی که در اثر انجام آن عوارضی هم برای شخصی به وجود آید به طور موقتی بوده و بدون خطری رفع می شود.

به طور کلی عوارض میکرواسکالپ هنگامی نمایان می شوند که برای ترمیم از دستگاه ها و رنگ های مرغوب و درجه یک استفاده نشود. با این حال رایج ترین عوارضی که ممکن است بر اثر استفاده از این تکنیک برای شخصی ایجاد شود، شامل موارد زیر می باشد :

  • در صورتی که از مواد و رنگ مرغوبی استفاده نشود ممکن است بر روی پوست سر، خارش ایجاد شود.
  • ممکن است حساسیت های بسیار خفیفی برای برخی از پوست ها نمایان شود.
  • گاهی اوقات ممکن است نتیجه حاصل شده از این تکنیک پس از حدودا دو سال از بین برود و یا کم رنگ بشود.

هزینه این روش در مرکز میکرو اسکالپ در تهران

شخص در انجام میکرو اسکالپ مرکز میکرو اسکالپ در تهران نسبت به سایر شیوه ها و هزینه های زیبایی هزینه پایین تری را در پیش رو خواهد داشت.

این تکنیک علاوه بر سرعت نتیجه و زیبایی، برای افرادی که در پی پرداخت هزینه های بسیار زیاد نیستند و قصد دارند که روند اسکالپ را با پایین ترین هزینه ممکن انجام دهند، بهترین گزینه انتخابی خواهد بود.

گروه تخصصی اسپرت سنتر تحت نظر مهدی حیدری،  برای جلب رضایت مشتریان با کیفیت فوق العاده دستگاه ها و پیگمنت رنگ ها و هزینه هایی کاملا مناسب میکرو اسکالپ را برای شما عزیزان انجام می دهد تا اکثر اشخاص جامعه بتوانند زیبایی های موضعی را برای خود فراهم آوردند.

در بحث سلامت و زیبایی بهتر است به مراکز و افراد متخصص مراجعه کنید. استفاده از تجهیزات و ابزار استاندارد و مرغوب و تضمین و تعهد کیفیت در انجام کار، از جمله اصول حرفه ای و تخصصی این کار است.

مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر با استفاده از برندهای معتبر برای رنگدانه های اسکالپ و کادر و پرسنلی متخصص و ماهر، سلامت و رضایت متقاضیان را در اولویت حرفه‌ی کاری خود قرار داده است. با مرکز اسپرت بیوتی سنتر همراه باشید…

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *