چرا اسپرت بیوتی سنتر؟!

ما به صورت کاملا تخصصی، زیباجویان عزیز را در جهت انتخاب بهترین روش آرایش دائم راهنمایی و مشاوره خواهیم داد. آرایش دائم احتیاج به یک مشاوره ی اصولی و حرفه ای دارد. هر فردی دارای خصوصیاتی منحصر به فرد و سلیقه ی متفاوتی است که می تواند در کیفیت یک کار تاثیر بالایی داشته باشد. در مرکز تخصصی اسپرت بیوتی سنتر، ارائه ی یک مشاوره حرفه ای یکی از مهمترین وظایف متخصصین ماست، چون اعتقاد داریم همیشه زیباجویان لایق بهترین ها هستند. مشاورین ما بعد از معاینه و بررسی صورت زیباجو و سلیقه ی مشتری، دیدگاه کارشناسی خود را ارائه می دهند.

سلبریتی هایی که مشتری اسپرت بیوتی سنتر بوده اند

لیست‌پخش

4 ویدئوها

صفحات مجازی ما را دنبال کنید

استاد مهدی حیدری مستر آکادمی بین المللی فی اروپا، بزرگترین آکادمی زیبایی دنیا و متخصص تغذیه و مربی رسمی فدراسیون بدنسازی و کشتی ایران و آسیا با سابقه 10 سال حضور در اردوی تیم ملی کشتی و پرورش اندام هستند.
ایشان به عنوان مدیر و موسس کلینیک اسپرت بیوتی سنتر به جرأت بیان می کنند که مجموعه ما دارای بیشترین مراجعه کننده در زمینه خدمات زیبایی، پوست، مو، اسکالپ، میکروبلیدینگ و آرایش دائم برای آقایان و خانم ها می باشد و بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران عزیز کشورمان در این مجموعه خدمات مورد نیاز خود را انجام می دهند.
استاد مهدی حیدری با افتخار بالغ بر 10 هزار آموزش برای هنرجویان و کارآفرینی و بالغ بر 15 هزار نمونه کار موفق و بیش از 10 سال سابقه در این تخصص را دارند.
او در این مسیر بارها شکست خورده و باز با انگیزه بیشتر تلاش کرده تا به موفقیت برسد؛ در زمانی که این تخصص در کشورمان شناخته شده نبود و زمانی که همه اعتقاد داشتند که به اصطلاح “از ورزشکار هنرمند درنمیاد”، در حال حاضر همان دوستان برای آموزش به مجموعه ما مراجعه می کنند.
با ایمان به کار خود، پذیرای حضور شما عزیزان در این مجموعه هستیم

صفحه اصلیدرباره ماارتباط با ما