از گذشته‌های دور بعضی از آقایان موهای کم پشت و کم حجم داشته‌اند اما در این چند سال اخیر تعداد زیادی از آقایان را می‌بینیم که گوشه‌های سر یا پشت موهای آن‌ها خالی شده است. از این رو بسیاری از مردان به دنبال راهکارهای رفع چنین موضوعی هستند. روش کاشت مو دردناک و گران قیمت است که جای آن می‌توان اسکالپ سر آقایان را انجام داد که راحت‌تر و طبیعی‌تر است. اسکالپ موی سر آقایان به روش خاص و با جدیدترین متد روز دنیا انجام می‌شود که کیفیت ظاهری فرد را بالا برده و بهبود می‌بخشد.

 

موی سر

موهای پر پشت و حجیم از گزینه‌هایی است که ظاهر فرد را شکل داده و اعتماد به نفس آقایان را بالا می‌برد. اسکالپ سر مردان یکی از بهترین راهکاهارهای رفع مشکل کم پشتی و حجیم نشان دادن موهای نازک شده است که جدیدترین شیوه به شمار می‌آید.

روش‌هایی همچون کاشت مو نیازمند داشتن بانک موی قوی و مناسب است که بعضی از مردان فاقد آن هستند. پروتز مو یک روش جایگزین موقت و غیر تهاجمی ریزش مو بوده که با توجه جنسیت، حالت و نوع کچلی فرد ساخته می‌شوند که ماندگاری طولانی مدت ندارد. همچنین تاتو پس از مدتی تغییر رنگ می‌دهد که خوشایند نیست در نتیجه اسکالپ موی سر آقایان بهترین گزینه ممکن برای پر پشت نشان دادن موها است که ظاهری کاملا طبیعی به وجود آورده و ماندگاری طولانی مدت دارد.

 

می توانید در گالری نمونه اسکالپ سر نمونه های انجام شده در مرکز اسکالپ اسپرت بیوتی سنتر را ببینید.

 

علت ریزش موی آقایان

بسیاری از آقایان به دلیل ریزش موها، در ناحیه سر فضای خالی دارند که عوامل زیادی منجر به از دست دادن موها می‌شود. یکی از این عوامل ژنتیک بوده و چنانچه اقوام درجه یک و نزدیک دچار طاسی یا ریزش مو باشند، احتمال کم مویی و یا طاس بودن در فرد بیشتر است. برخی از بیماری‌ها مانند بیماری‌های خود ایمنی یا عوامل هورمونی به مرور مانع رشد مو و حتی ریزش آن خواهند شد.

نازک شدن موها نیز از دلایل دیگری است که فرد با وجود داشتن مو بر روی کف سر باز هم احساس کم مو بودن کرده و فضاهای خالی در سر دیده می‌شود. ریزش مو یا نازک شدن تارهای مو لزوما در سنین بالا اتفاق نمیفتد بلکه در سنین پایین‌تر می‌تواند پدیدار شود یا فرد از همان بدو تولد چنین باشد. قبل از انجام اسکالپ سر، علت ریزش مو مشخص خواهد شد و بررسی می‌شود که آیا ریزش موها ادامه دار بوده یا متوقف شده است.

 

اسکالپ سر آقایان برای چه کسانی مناسب است؟

اسکالپ موی سر آقایان برای افرادی مناسب است که:

  • به دلیل بیماری‌های آلوپسی و لیکن پلان ریزش مو دارند
  • نقاط شکستگی یا سوختگی روی سر آن‌ها وجود دارد
  • ریزش مو بر اثر استرس ناشی از سبک زندگی دارند
  • به دلیل شیمی درمانی موهای آن‌ها ریخته است
  • با کاشت مو به نتیجه دلخواه نرسیده‌اند
  • دچار کم پشتی یا تراکم کم مو هستند
  • جای زخم یا اسکار عمل جراحی دارند
  • ریزش موی سکه‌ای دارند

 

روش انجام اسکالپ موی سر آقایان

در روش اسکالپ موی ریخته شده جایگزین نمی‌شود بلکه الگویی نقطه نقطه (دات) ایجاد می‌شود که شبیه به فولیکول‌های موی سر بوده تا باعث شود موهای باقی مانده پر پشت‌تر دیده شوند. قبل از اقدام به اسکالپ سر آقایان بی حس کننده موضعی به کف سر اعمال خواهد شد تا درد کمتری احساس شود. سوزن‌های بسیار ریز و کارتریج مورد استفاده یک بار مصرف و عفونی شده هستند از این رو اسکالپ سر روشی کاملا بهداشتی و ایمن است.

سپس رنگدانه‌هایی بسیار نزدیک به رنگ موی سر انتخاب می‌شود و پیگمنتر که متخصص این کار است با دقت و ظرافت تمام رنگدانه‌ها را توسط سوزن به سطحی‌ترین قسمت پوست سر در لایه اپیدرم ترزیق می‌کند. الگوهای ایجاد شده شبیه فولیکول‌های موی سر است که ناحیه‌های طاس شده و کم حجم را پوشش می‌دهد. گاهی در اثر استفاده از سوزن‌های ویژه اسکالپ، رشد موهای سر تحریک می‌شود و شاهد رویش موهای جدید خواهید بود که این امر در همه افراد صدق نمی‌کند.

 

بهترین مرکز اسکالپ موی سر آقایان

 

تعداد جلسات لازم اسکالپ سر آقایان

برای اینکه اسکالپ موی سر آقایان بهترین نتیجه را بدهد گاهی نیاز است روند درمانی و ترمیم را چندین جلسه تکرار کرد. هرچند که اثر اسکالپ سر بلافاصله پس از درمان دیده می‌شود اما متخصص با توجه به شرایط موجود، تعداد جلسات لازم را اعلام خواهد کرد که از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

عموما جلسات درمان چند روز با هم فاصله دارند و پس از آن می‌بایست دستورالعمل‌های پس از درمان را رعایت کرد تا رنگدانه‌ها کامل جذب پوست شوند. اسکالپ سر ماندگاری طولانی مدت برای چندین سال دارد که در گذر زمان کمی کمرنگ می‌شود به همین دلیل نیاز به یک جلسه چکآپ سالانه جهت ترمیم دارد تا همچنان مانند روزهای اول طبیعی جلوه کند.

 

اسکالپ سر با اسپرت سنتر

اسکالپ سر مردان به دلیل اینکه خط زیر مو کاملا طبیعی است جلب توجه نکرده و جلوه‌ای نامتقارن به وجود نمی‌آورد طوریکه به نظر می‌رسد فرد از همان ابتدا موهای پرپشت و حجیم داشته است. اسکالپ موی سر آقایان هزینه‌ای مقرون به صرفه و اقتصادی داشته که مورد استقبال بسیاری از مردان قرار گرفته است. بهترین مرکز انجام اسکالپ سر آقایان در غرب تهران واقع شده است که اسپرت سنتر نام دارد.

اسپرت سنتر مجموعه‌ای بی‌نظیر و مجهز بوده که بیشترین مراجعه کننده در زمینه خدمات اسکالپ را داشته و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مواد مرغوب در محیطی کاملا بهداشتی و آرام پذیرای متقاضیان زیبایی است تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشند و اعتماد به نفس آن‌ها افزایش یابد.

این مرکز با مدیریت مهدی حیدری، متخصص مجرب و با سابقه درخشان در حوزه زیبایی و مراقبت از پوست، و بهره‌مندی از تیمی مجرب و کارآزموده، خدمات میکروبلیدینگ را با استفاده از بهترین روش‌ها و تکنیک‌های مدرن به شما ارائه می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق راه‌های ارتباطی زیر به اسپرت سنتربپیوندید:

  • تلفن: 09121304454
  • واتساپ: 09123087620
  • اینستاگرام:

Mehdi_heydari_microblading

Mehdi_heydari_scalp

Sport_beauty_center

Mehdi_heydari_official

Mehdi_heydari_orginal

آدرس ما کجاست ؟

ما تهران، صادقیه، واقع در خیابان ایت الله کاشانی، مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر، میزبان شما هستیم. می توانید برای مشاوره و انجام کار تشریف بیاورید.

  • آدرس: تهران، میدان صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان نجف زاده فروتن، کوچه حبیب اله زاده، پلاک 18، واحد 3

از آپارات ما نیز دیدن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *