فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

فیلر برای رفع مشکلات بینی استفاده می شود. پر کردن بینی که به آن رینوپلاستی غیر جراحی یا رینوپلاستی غیر جراحی نیز گفته می شود موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

رینوپلاستی بدون جراحی در اصل استفاده از پر کردن بینی است که شکل بینی را برای چندین ماه تغییر می دهد. این عمل که نام های مستعار زیادی دارد به دلیل سهولت و مدت زمان کم به جراحی بینی 15 دقیقه ای نیز معروف است. رینوپلاستی بدون جراحی برای طیف وسیعی از افراد مناسب است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • افرادی که ترس زیادی از جراحی بینی، عوارض و خطرات آن دارند.
  • داوطلبانی که بودجه لازم برای انجام جراحی بینی را ندارند.
  • کسانی که فرم بینی شان نیاز به جراحی زیادی ندارد و فقط می خواهند برآمدگی های بینی را صاف کنند.
  • افرادی که علاقه ای به جراحی بینی مصنوعی ندارند.
  • کسانی که به دنبال تغییر موقت هستند.
  • افرادی که به دنبال تغییرات شدید در ظاهر بینی خود نیستند.

مزایای استفاده از فیلر بینی

استفاده از فیلر ها برای زیبایی بینی به دلایل مختلفی توصیه می شود. این روش غیر جراحی می تواند تفاوت زیادی در شکل، اندازه و ظاهر بینی ایجاد کند. تزریق صحیح فیلر بینی به ما این امکان را می دهد که برآمدگی های بینی را با سایر قسمت های صورت، افتادگی نوک بینی، پرکردن پل بینی و در نتیجه ظاهری صاف و صیقل به دست آوریم. فیلر بینی خوش فرم، که اغلب با جراحی زیبایی بینی مقایسه می شود، رضایت بخش تر است.

از آنجایی که این روش غیر تهاجمی است و هیچ برش یا بخیه ای بر جای نمی گذارد، تقریباً همه می توانند از آن استفاده کنند. این روش نیازی به بیهوشی ندارد. بنابراین بیمار نه تنها از عوارض داروها و روش های بیهوشی رنج می برد، بلکه می تواند فعالیت های روزمره خود را به صورت آنی انجام دهد.

تغییرات شکل بینی در این روش برگشت پذیر است. به عبارت دیگر، اگر از نتیجه پر شدن بینی خود راضی نیستید، می توانید مایع پرکننده را با استفاده از آنزیم های هیالورونیداز جذب کنید. این آنزیم نتایج تزریق فیلر را معکوس می کند.

  • هزینه تزریق فیلر بینی بسیار ارزان تر از جراحی است.
  • فرآیند پر کردن معمولا کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. همچنین می توان نتایج تزریق فیلر را خیلی زودتر از جراحی بینی بررسی کرد.
  • میزان کبودی و تورم در تزریق فیلر بسیار کمتر از جراحی بینی است. در برخی موارد حتی این مقدار به صفر می رسد و مراجعه کننده شاهد هیچ عارضه ای نیست.

معایب استفاده از فیلر برای فرم دادن به بینی

با وجود تمام مزایایی که برای تزریق پرکننده بینی ذکر کردیم، این روش برای هر فردی مناسب نیست. به عنوان مثال، کسانی که به دنبال نتایج چشمگیر هستند، انتخاب مناسبی برای رینوپلاستی غیر جراحی نیستند. در زیر به معرفی دیگر معایب این روش زیباسازی بینی می پردازیم.

  • برای هر بار استفاده از پر کردن باید هزینه لازم را بپردازید.
  • انجام پرکردن توسط پزشک یا غیر متخصص ممکن است بر نتایج تأثیر منفی بگذارد.
  • تزریق فیلر ممکن است با کبودی در محل های تزریق همراه باشد.
  • پر کردن بینی های گوشتی معمولاً نتیجه خاصی ندارد.

نکته 1: تزریق فیلر به هیچ عنوان به بینی یا قسمتی از صورت زیر نظر افراد غیر متخصص و مراکز زیبایی انجام نشود. تزریق نادرست فیلر نه تنها باعث ایجاد تغییرات ناخوشایند در شکل بینی می شود، بلکه باعث می شود متقاضی عوارض نامطلوب زیادی مانند کبودی زیاد، انتقال فیلر به سایر نقاط صورت و حالت تهوع را تجربه کند.

نکته 2: هنگام استفاده از فیلر به مارک و تاریخ انقضا آن توجه کنید. پر کردن های بی کیفیت یا قدیمی می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای بیماران ایجاد کند.

هزینه فیلر بینی چقدر است؟

قیمت فیلر بینی به پارامترهای زیادی بستگی دارد. این هزینه بسته به نوع فیلری که انتخاب می کنید، مقدار مواد مورد نیاز برای تزریق، تعداد تزریقات، شهرت پزشک و حقوق و دستمزد متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر قصد تزریق فیلر را در یک کشور خارجی مانند آمریکا دارید، هزینه آن بین 600 تا 1500 دلار خواهد بود. در داخل کشور این هزینه بسته به کلینیک مورد نظر و برند فیلر بین 1 تا 3 میلیون متغیر است.

نکته 1: برای کاهش هزینه های تزریق فیلر با پزشکانی مشورت کنید که نسبت فیلر را با توجه به میزان سی سی تزریق شده به بینی محاسبه می کنند. ارائه نرخ ثابت به افرادی که نیاز به تعمیرات زیادی ندارند می تواند هزینه اضافی داشته باشد.

نکته 2: برای برآورد دقیق هزینه، بهتر است قبل از تزریق فیلر با پزشک خود مشورت کنید.

فیلر بینی چقدر طول می کشد؟

ماندگاری فیلر برای زیباسازی فرم بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قدرت مکش پوست شما چقدر است یا از کدام مارک فیلر برای زیباسازی فرم بینی خود استفاده می کنید می تواند در نتیجه و مدت زمان نهایی تاثیر بگذارد. از طرفی گفته می شود افرادی که فعالیت بدنی زیادی انجام می دهند مانند ورزشکاران خیلی زودتر از دیگران فیلر را جذب می کنند. به طور متوسط، کوتاه ترین زمان پر کردن بینی معمولاً 6 ماه تخمین زده می شود.

یکی از مهمترین نکات در اصلاح فرم بینی با فیلر، انتخاب مکانی درست برای انجام است. اصلاح فرم بینی با فیلر، کاری حساس و نیاز به دقت بالا دارد. همانطور که در بالا گفته شد این کار میتواند فرم بینی شما را اصلاح کند. کلینیک اسپرت بیوتی سنتر یکی از بهترین، به نام ترین و معتبر ترین کلینیک های خدمات زیباییست. برای گرفتن راهنمایی و مشاوره جهت اصلاح فرم بینی با فیلر میتوانید با متخصصین ما در تماس باشید و دقیق ترین اطلاعات و بهترین خدمات را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *