اصلاح فرم بینی استخوانی با فیلر

فیلر یک پرکننده یا بهتر بگوییم نوعی کلاژن است که در آزمایشگاه ساخته می شود. پرکردن یک روش آرایشی و البته موقتی است که در قسمت های مختلف صورت مانند گونه ها، لب ها قابل استفاده است و برای رفع چین و چروک صورت می توان از آن استفاده کرد و تزریق آن به ناحیه مورد نظر حجم و فرم می دهد. در این مقاله می خواهیم اصلاح فرم با فیلر بینی استخوانی یا تزریق فیلر به ناحیه بینی را بررسی کنیم. با ما بمانید.

تزریق فیلر به ناحیه بینی استخوانی

تزریق پرکننده بینی علاوه بر مزایای فراوان، روشی غیر تهاجمی است و به راحتی قابل اعمال است. به همین دلیل امروزه تقاضای زیادی پیدا کرده است. یک متخصص مجرب و توانمند می تواند با تزریق فیلر بینی استخوانی، عیوب جزئی بینی بیمار را اصلاح کند.

مزایا و معایب فیلر بینی استخوانی

از مزایای آن می توان گفت:

  • مدت زمان بهبودی اصلاح فرم بینی استخوانی با فیلر نسبت به جراحی بینی کوتاهتر است.
  • به صرفه تر از جراحی بینی است.
  • بلافاصله پس از تزریق فیلر می توانید نتایج را مشاهده کنید.

معایب و عوارض پر کردن بینی بسیار کم است، نمی توان آنها را با جراحی مقایسه کرد، به عنوان مثال: کبودی کوتاه و موقت، درد خفیف و تورم در بینی از جمله عوارض آن است. البته اگر دانش کافی نداشته باشید و برای افراد بی تجربه و فاقد صلاحیت استفاده کنید، ممکن است مشکلات بزرگتری مانند خون مرده در بینی، وضعیت نامتقارن، عفونت بینی، آسیب به پوست بینی ایجاد شود.

اصلاح فرم بینی استخوانی با فیلر برای چه سنی مناسب است؟

چه کسی باید از انجام این کار اجتناب کند؟

به طور کلی مهمترین چیز برای انجام کلیه خدمات زیبایی رسیدن به سن بلوغ است، زیرا تا آن زمان تمام اعضای بدن در حال رشد هستند و اگر قبل از آن جراحی یا درمان های زیبایی انجام شود، پس از مدتی تغییر شکل می دهند.  حداقل سن برای درمان اصلاح فرم بینی با پر کردن 18 سال است.

زنان باردار یا شیرده، مبتلایان به دیابت یا بیماری خودایمنی،  افرادی که قصد انجام کارهایی مانند لایه برداری، لیزر و غیره را دارند اصلاح فرم بینی استخوانی با فیلر درمان مناسب نیست و بهتر است تا زمانی که شرایط فراهم شود از آن اجتناب کنند.

چه کسی برای اصلاح فرم بینی استخوانی با فیلر مناسب است؟

  • پرکردن بینی برای افرادی که عیوب جزئی دارند و نیازی به جراحی ندارند مناسب است.
  • افرادی که پستی یا برآمدگی کوچکی روی بینی خود دارند و می خواهند از شر آن خلاص شوند.
  • انحراف یا عدم تقارن نوک بینی.
  • کسانی که می خواهند بینی بلندی داشته باشند می توانند با پرکردن بینی، پایین بینی را اصلاح کنند.
  • این روش برای کسانی که بعد از جراحی دچار تغییر شکل در بینی می شوند مناسب است.

هدف از اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

روش غیر جراحی تغییر شکل و زیبایی بینی با تزریق فیلر گزینه مناسبی برای بسیاری از بیماران است. دلیل این امر این است که نتیجه پرکردن بینی سریع مشخص می شود، نسبت به جراحی بینی ارزانتر و کم تهاجمی است و برعکس درد، خونریزی، بخیه ندارد، بینی بیماران از فردی به فرد دیگر متفاوت است. زیرا بینی هر فرد متفاوت است و نتایج متفاوتی را می طلبد.

هدف از تزریق فیلر بینی این است که هر بیمار در این فرآیند به بهترین و طبیعی ترین نتایج ممکن دست یابد. به این معنی که برای برخی از بیماران بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب، جراحی بینی است. بهتر است قبل از انجام این دوره درمانی با یک متخصص پوست خوب مشورت کنید تا مشخص شود کدام گزینه برای شما مناسب تر است.

ماندگاری اصلاح فرم بینی استخوانی با فیلر

از فیلر برای حجم دادن به پل بینی، نوک بینی و یا زبری در قسمت های مختلف آن استفاده می شود. افرادی که قوز بینی بزرگ یا ناهنجاری های حاد دارند (مشکلات تنفسی به دلیل اعوجاج و انحراف بینی به دلیل شکستگی) احتمالاً جراحی گزینه بهتری برای آنها خواهند بود، زیرا ممکن است به پروتزهای دائمی نیاز داشته باشند.

به طور کلی تزریق فیلر به بینی بسته به شرایط و انتظارات فرد و صلاحدید پزشک متخصص تکرار می شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. فیلر به آرامی به بینی تزریق می شود و تقریباً 6 تا 12 ماه پس از رسیدن بیمار به ظاهر مورد نظر دائمی است. از آنجایی که بدن به طور طبیعی اسید هیالورونیک را در طول زمان متابولیزه می کند، اکثر بیماران هر 6 تا 12 ماه یک بار برای این عمل مراجعه می کنند تا بینی خود را در بهترین شکل ممکن نگه دارند. رینوپلاستی مبتنی بر پر کردن نتایج فوری می دهد و یک روش بسیار آسان است.

یکی از مهمترین نکات در اصلاح فرم بینی با فیلر، انتخاب مکانی درست برای انجام است. اصلاح فرم بینی با فیلر، کاری حساس و نیاز به دقت بالا دارد. همانطور که در بالا گفته شد این کار میتواند فرم بینی شما را اصلاح کند. کلینیک اسپرت بیوتی سنتر یکی از بهترین، به نام ترین و معتبر ترین کلینیک های خدمات زیباییست. برای گرفتن راهنمایی و مشاوره جهت اصلاح فرم بینی با فیلر میتوانید با متخصصین ما در تماس باشید و دقیق ترین اطلاعات و بهترین خدمات را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *