اصلاح فرم بینی گوشتی با فیلر

پرکردن بینی یکی از رایج ترین روش های اصلاح فرم بینی در روش غیر جراحی است. در واقع این روش روشی غیر تهاجمی برای زیبایی و اصلاح عیوب و کوچکی بینی محسوب می شود. اکثر افراد برای اصلاح عیوب بینی یک روش غیر تهاجمی با فیلر را انتخاب می کنند. افرادی که می خواهند بیرون زدگی بینی را اصلاح کنند یا زاویه موجود را در روش تزریق پرکننده بینی برطرف کنند این مشکل را با پرکردن بینی حل می کنند.

تزریق فیلر در اطراف چشم و بینی یک عمل زیبایی محسوب می شود، بنابراین تزریق فقط باید توسط متخصص پوست یا زیبایی که سال ها در این روش تجربه داشته باشد انجام شود. از پر کردن بینی می توان برای بستن عیوب جزئی بینی استفاده کرد، اما اصلاح شکل بینی با تزریق فیلر یک روش درمانی موقت است. به عبارت دیگر ماندگاری تزریق فیلر بینی برای مدت محدودی است.

این روش برای افرادی مناسب است که نگران خطرات جراحی بینی هستند و همچنین نگران زمان بهبودی بعد از جراحی بینی هستند. از آنجایی که تزریق فیلر یک روش بدون درد و خونریزی است، ممکن است بعد از تزریق مقداری کبودی، قرمزی یا تورم وجود داشته باشد که پس از چند ساعت برطرف می شود.

اصلاح فرم بینی گوشتی با فیلر

تزریق فیلر بینی گوشتی به طور کلی برای بینی های خیلی گوشتی توصیه نمی شود و افرادی که بینی گوشتی دارند می توانند از تزریق کاهش دهنده چربی بینی استفاده کنند. در برخی موارد دیده شده است که یک متخصص با مهارت خوب در کار خود با پرکردن بینی خطای دید در بینی گوشتی ایجاد کرده و بینی گوشتی را زیبا جلوه می دهد. کسانی که اشکال در شکل بینی دارند می توانند با تزریق فیلر فرم بینی را اصلاح کنند و بینی را با فیلر اصلاح کنند.

پس از اصلاح فرم بینی گوشتی با فیلر ممکن است تورم در محل تزریق دیده شود و از کمپرس آب سرد برای تسکین تورم پر شدن بینی استفاده شود. علاوه بر این روش می توان از خدمات دیگری مانند بوتاکس صورت نیز استفاده کرد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی گوشتی

هیچ مراقبت خاصی بعد از عمل پر کردن بینی لازم نیست، اما در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم:

  • فرد نباید بعد از عمل به بینی خود دست بزند.
  • بینی خود را نخارانید.
  • نباید زیاد در معرض آفتاب قرار گیرد.
  • علاوه بر این از رفتن به استخر، سونا و جکوزی تا رفع کامل عوارض قرمزی و تورم بعد از تزریق خودداری کنید.
  • در شش ساعت اول پس از تزریق از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • از آناناس تازه استفاده کنید زیرا به از بین بردن کبودی ها کمک می کند.
  • از کپسول سفالکسین تا 72 ساعت پس از تزریق استفاده کنید.

در مورد خطرات تزریق فیلر بینی گوشتی می توان گفت که ممکن است برخی افراد به داروی تزریقی حساسیت داشته باشند و معمولاً متخصص قبل از عمل این خطرات را در نظر می گیرد و قبل از تزریق احتیاط های لازم را انجام می دهد.

میکروبلیدینگ ابرو

عوارض بعد از تزریق فیلر بینی گوشتی چیست؟

عوارض تزریق فیلر بینی گوشتی خیلی جدی نیست، پس از تزریق فیلر ممکن است فرد دچار قرمزی، کبودی، تورم در ناحیه بینی شود و این عوارض در عرض چند ساعت از بین می روند. تورم بعد از تزریق فیلر بینی مشکلی طبیعی است، جای نگرانی نیست، البته این موضوع به مهارت پزشک متخصص بستگی دارد، فرآیند تزریق فیلر که عوارض کمی دارد، حدود 12 ماه یا بیشتر طول می کشد. البته بستگی به ژل تزریق شده نیز دارد.

اصلاح فرم بینی گوشتی با فیلر چگونه انجام می شود؟

در تزریق ژل بینی که برای زیبایی استفاده می شود از فیلر استفاده می شود که این فیلر معمولا اسید هیالورونیک است. در بیشتر موارد، تزریق فیلر به بینی ممکن است جایگزین مناسبی برای جراحی بینی استخوان و گوشت باشد. پس از تمیز کردن سطح بینی برای انجام تزریق فیلر، بینی با استفاده از پمادهای بی حس کننده بی حس می شود تا بیمار در حین تزریق احساس درد یا ناراحتی نکند.

پس از بی حسی موضعی، متخصص با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک و حساس، مقدار مناسب فیلر را زیر پوست بینی تزریق می کند.    سپس متخصص بینی را ماساژ داده و داروی تزریقی را به نقاطی که باید به آن برسد منتقل می کند تا بینی شکل طبیعی به خود بگیرد و زیبا به نظر برسد.

یکی از مهمترین نکات در اصلاح فرم بینی گوشتی با فیلر، انتخاب مکانی درست برای انجام است. اصلاح فرم بینی با فیلر، کاری حساس و نیاز به دقت بالا دارد. همانطور که در بالا گفته شد این کار میتواند فرم بینی شما را اصلاح کند. کلینیک اسپرت بیوتی سنتر یکی از بهترین، به نام ترین و معتبر ترین کلینیک های خدمات زیباییست. برای گرفتن راهنمایی و مشاوره جهت اصلاح فرم بینی با فیلر میتوانید با متخصصین ما در تماس باشید و دقیق ترین اطلاعات و بهترین خدمات را دریافت کنید.

این مرکز با مدیریت مهدی حیدری، متخصص مجرب و با سابقه درخشان در حوزه زیبایی و مراقبت از پوست، و بهره‌مندی از تیمی مجرب و کارآزموده، خدمات میکروبلیدینگ را با استفاده از بهترین روش‌ها و تکنیک‌های مدرن به شما ارائه می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *