انجام سانترال لب در تهران

سانترال لب در تهران؛ یکی از پر طرفدارترین عمل های زیبای این روزهاست. یک عمل کاربردی، موثر و با صرفه است که برخی از افراد نسبت به انجام آن می‌پردازند. برای مثال افرادی که فاصله لب بالای آن‌ها تا بینیشان زیاد است از جمله افرادی به حساب می‌آیند که این عمل را انجام می‌دهند. با توجه به این موضوع و اهمیت این نوع از عمل، تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را در رابطه با آن در اختیارتان قرار دهیم و شما را با چگونگی و شرایطی که دارد، آشنا کنیم تا با آگهی کامل به انجام آن بپردازید. ما با بهترین و مجرب ترین کادر در مرکز زیبایی اسپرت بیوتی منتظر شما هستیم.

مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر

 

فهرست:

مقدمه در مورد سانترال لب

دلیل انجام عمل زیبایی سانترال لب

روش انجام لیفت سانترال لب در مرکز زیبایی اسپرت سنتر

عوارض احتمالی عمل سانترال لب

چه کسانی کاندید مناسبی برای سانترال لب؛ هستند؟

عمل سانترال لب؛ چگونه انجام می شود؟

قبل از انجام سانترال لب در تهران چه اقداماتی را باید انجام داد؟

مراقبت ها و بادیدها و نبایدهای بعد از عمل زیبایی سانترال لب

آیا بیهوشی در عمل سانترال لب؛ لازم است؟

بعد از سانترال لب باید منتظر چه نتایجی باشیم؟

مقدمه در مورد سانترال لب:

یکی از روش های زیبایی لب، لیفت لب است که تاثیر بسزایی در زیبایی و فرم زیبای لب خواهد شد، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیفت لب، سانترال لب، روند بهبودی و مراقبت های پس از آن و… ادامه مطلب را با سایت اسپرت سنتر، واقع در صادقیه تهران همراه باشید.

یکی از اعضایی که در صورت باعث جذابیت می شود؛ لب است. برجستگی، خوش فرم بودن و کم بودن فاصله بین بینی و لب باعث می شود تا این جذابیت دو چندان شود. برخی افراد به دلیل طول زیاد لب بالایی و فاصله زیادی که بین لب و بینی آن ها وجود دارد؛ به دنبال راه حلی هستند تا آن را بهبود بخشند. البته این امر یا ژنتیکی است و یا به دلیل بالا رفتن سن است.

لیفت لب یک عمل جراحی ساده است که در مطب برای بالا بردن و لیفت لب انجام می شود. این کار یا برای کم کردن فاصله لب فوقانی با بینی انجام می شود ، یا برای افزایش میزان “قرمزی” یک لب که به طور طبیعی بسیار نازک است.

دلیل انجام عمل زیبایی سانترال لب:

انجام لیفت لب به درستی انجام شده دارای مزایای متعددی است. با بالا رفتن سن، لب بالایی تمایل به کشش و افزایش طول جاذبه دارد ، درست مانند سایر قسمت های صورت. این معمولاً باعث می شود قسمت قرمز رنگ لب به سمت داخل چرخیده و ظاهر نازک شدن را نشان دهد. علاوه بر این ، لب بالا به سمت پایین می افتد و دندان های بالایی را می پوشاند که باعث می شود دهان پیرتر به نظر برسد. با کوتاه شدن لب بالا ، این تغییرات برعکس می شوند و سطح میانی ظاهری بلندتر و جوان تر به خود می گیرد. 

در دوران جوانی به دلیل قوی بودن عضلات، لب بالا به راحتی در هنگام صحبت و حرف زدن به بالا کشیده می شود؛ اما با افزایش سن این عضلات افتاده و شل می شوند. دقیقا همان اتفاقی که برای سایر اعضای بدن می افتد برای لب هم همین اتفاق خواهد افتاد.  همین امر باعث میشود تا روی دندان های پیشین را بپوشاند. 

در دهه های اخیر تزریق ژل لب برای بهبود و افزایش زیبایی لب طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است؛ اما برخی افراد به دلیل شغل خاصی که دارند (مجری- هنرمند- بازیگر و…)؛ دوست ندارند کسی متوجه تغییر آن ها و یا عمل زیبایی در آن ها شود؛ برای این افرا ما جراحی سانترال لب را پیشنهاد می کنیم. این عمل را هم افراد مسن و هم افراد جوان می توانند انجام دهند. 

روش انجام لیفت سانترال لب در مرکز زیبایی اسپرت سنتر:

لیفت لب روش های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی تمامی آن ها و مزایا و معایب هر یک خواهیم پرداخت تا شما دوست عزیز بتوانید با چشم باز نسبت به این عمل اقدام کنید:

برای لیفت لب از چه تکنیک هایی استفاده می شود؟

چندین تکنیک وجود دارد که در طول سالها برای انجام لیفت لب استفاده شده است. توضیحات اصلی شامل برداشتن پوست بالای لب است، جایی که قسمت صورتی با پوست شما برخورد می کند. این کار را می توان در قسمت مرکزی لب (“کمان کوپید”) ، یا در گوشه ها، بسته به اینکه کدام قسمت ها باید بلند شوند، انجام دهید. تکنیک های مدرن تر، برش را دقیقاً زیر بینی شما قرار می دهند و اجازه می دهند زخم های حاصل از عمل زیبایی سانترال لب؛ کمتر قابل مشاهده باشد. یک نوار کوچک از پوست برداشته می شود و قسمت مورد نظر با دقت با بخیه بسته می شود. 

لیفت گوشه لب:

در این روش گوشه های بل را به سمت بالا می کشند. برخی افرا به صورت ژنتیکی لب هایی افتاده دارند که باعث می شود صورت آن ها را غمگین نشان دهد. با این عمل لب های آن ها به سمت بالا کشیده می شود. جای بخیه ها بر روی صورت به صورت تدریجی از بین می روند و ماندگار نیستند. در این روش پوست قسمت های گوشه ی لب برداشته شده و قسمت هایی از لب به سمت بالا کشیده می شود. از بین رفتن جای بخیه های به نوع پوست، سیستم ایمنی و مراقبت های بعد از جراحی بستگی دارد. 

لیفت لب گوشه ای گاهی اوقات “لیفت پوزخند” نامیده می شود ، زیرا چهره را بیشتر لبخند می زند.

این کار با ایجاد دو برش کوچک در هر دو گوشه دهان و برداشتن مقدار کمی از پوست انجام می شود. برخی افراد این کار را با لیفت لب دیگر همراه می کنند تا لب های پرتری داشته باشند.

جراحی لب از داخل:

در روش جراحی لب از داخل، برش های جراحی از داخل لب انجام می شود به طوری که قسمت بافت های پایین تر به بالا کشیده می شوند و همین امر باعث لیفت و حجیم تر شدن لب می شود.  برش ها در این روش به صورت خطوط شکسته هستند.

این روش هیچ گونه جای بخیه را بر روی صورت به جا نمی گذارد و برای افرادی مناسب است که تمایل به تغیر فرم لب به صورت محسوس ندارند. 

جراحی لب از بیرون با برش مستقیم:

در این روش فرم لبی را که فرد، مورد نظرش است دور لب طراحی می شود و با در نظر گرفتن تناسب آن با صورت و هماهنگی کامل آن با دیگر اجزای صورت، عمل زیبایی لب انجام می گیرید. مرز لب را مشخص تر می کند.

این روش تنها روشی است که کاملا می تواند فرم لب را تغییر دهد به طوری که با هیچ کدام از روش های دیگر قابل دستیابی نیست. 

می توان این عمل را تنها بر روی بخشی از لب که فرد از آن رضایت ندارد انجام داد و باقی قسمت های لب را دست نخورده گذاشت. 

گاهی در این روش می توان عارضه های تزریق ژل و چربی را نیز تخلیه کرد. 

نحوه ی انجام کار:

یک نوار نازک از پوست درست بالای لب فوقانی برداشته می شود و پوست به سمت بالا کشیده می شود و توهم یک ورمیلیون برجسته تر (قسمت صورتی لب) را ایجاد می کند.

این روش معمولاً در ناحیه بالای لب اسکار ایجاد می کند.

این روش برجستگی در لب ایجاد نمی کند؛ اگر خواهان ایجاد برجستگی در لب ها هستید می توانید در کنار این روش از روش های تزریق ژل هم استفاده کنید. اما باید در نظر داشته باشید که این روش به هیچ عنوان برای افرادی که عادت به کندن پوست لب خود را دارند مناسب نیست.

برش از بیرون در زیر بینی:

این روش همان روش سانترال لب است که قسمت بالایی و مرکز لب بالا را به سمت بالا سوق می دهند.  با ایجاد برشی زیر بینی، قسمت مرکزی لب فوقانی به سمت بالا کشیده می شود که در نهایت فاصله میان لب و بینی کاهش خواهد یافت.

به دلیل اینکه این روش در زیر و در داخل بینی انجام می شود؛ عرضه ی زیادی از بخیه بر روی صورت قابل مشاهده نیست.

نحوه ی انجام کار: 

جراح برشی ایجاد می کند که معمولاً در امتداد قاعده بینی پنهان است و در آنجا کمتر قابل مشاهده است. این برش اغلب به شکل شاخ گاو ساخته می شود و قسمت مرکز، راست و چپ لب همگی به سمت بینی کشیده می شوند.

مزیت سانترال لب:

جای محو بخیه های هم با توجه به نوع پوست، سیستم ایمنی و مراقبت های بعد از جراحی کم کم از بین می روند. این روش برای افرادی که فاصله ی بین لب و بینی آن ها زیاد است بسیار مفید بوده که با این کار هم لب ان ها برجسته می شود و هم این فاصله از بین می رود و زیبایی لب را صد چندان می کند.

همانطور که از اسم این عمل بر می آید؛ قسمت مرکزی لب را به بالا لیفت می دهد. این عمل زیبایی باعث جوانسازی لب می شود؛ البته اگر این کار را در کنار گرافت لب و تزریق ژل انحام دهیم این جوانسازی کامل تر و زیباتر خود را نشان خواهد داد. 

دیگر مزایای این روش در ادامه خواهد آمد:

  • جوانسازی لب
  • ضخیم سازی لب
  • نمایان شدن دندان های پیشین 
  • کاهش فاصله لب و بینی

عوارض احتمالی عمل سانترال لب:

عمل سانترال لب؛ مانند سایر عمل ها عوارضی دارد که باید حتما قبل از عمل رضایت نامه پر شود. این عوارض عبارتند از:

  • زخم
  • از دست دادن خون در حین یا بعد از عمل
  • آسیب عصبی
  • واکنش های آلرژیک به بیهوشی

چه کسانی کاندید مناسبی برای سانترال لب؛ هستند؟

اگر احساس می کنید فاصله بین بینی و لب شما بسیار زیاد است یا لب فوقانی باریک است؛  ممکن است کاندید مناسبی برای لیفت لب باشید. اغلب ، بیمارانی که کاندید مناسبی برای لیفت لب هستند ، ممکن است قبلاً تجربه بدی با فیلرهای لب داشته باشند ، که باعث شده است لب ها به جای اینکه پر و حجیم، بسیار درشت تر و نامتعادل تر از چیزی که باید باشد، به نظر برسند.

  • افراد بین 20 تا 80 ساله که از فرم لب های بالایی خود راضی نیستند.
  • بیمارانی که لب بالایی آنها به دلیل سیگار کشیدن یا افزایش سن چین و چروک دارد.
  • افرادی که بینی و لب های آنها طول طبیعی ندارند.

عمل سانترال لب؛ چگونه انجام می شود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، لیفت لب یک عمل جراحی بسیار ساده است که می تواند به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش های صورت (جراحی بینی ، لیفت صورت و غیره) انجام شود.

  • این روش با علامت گذاری روی لب بالا بر اساس طرح جراحی که توسط خود جراح طراحی شده است؛ شروع می شود.
  • در مرحله بعد ، داروی بی حس کننده در ناحیهی مورد نظر تزریق می شود.
  • پس از آماده شدن ، قسمت لازم پوست در زیر بینی به آرامی برداشته می شود و اگر خونریزی هم در حد حتی خفیف وجود داشته باشد به سرعت و درستی می شود.
  • سپس برش با بخیه های کوچک زیادی بسته می شود تا بیشترین نتیجه زیبایی را ایجاد کند.
  • پس از انجام عمل ، ناحیه با پماد آنتی بیوتیک پوشانده می شود و بخیه ها چند روز بعد برداشته می شوند.

قبل از انجام سانترال لب در تهران چه اقداماتی را باید انجام داد؟

  • قبل از انجام لیفت مرکزی لب، بیمار با جراح ملاقات می کند. معاینات اولیه انجام می شود و جراح طول بین لب بالا و بینی را اندازه گیری می کند. در زنان این فاصله باید 1 تا 1.5 سانتی متر و برای مردان باید 1.3 تا 1.5 سانتی متر باشد. اگر بیش از اقدامات ذکر شده باشد، بیمار کاندید مناسبی برای انجام این جراحی است.
  • حدود 6 تا 7 ساعت قبل از عمل زیبایی سانترال لب از خوردن هرگونه خوردنی و آشامیدنی خودداری کنید. 
  • تا یک هفته قبل از انجام عمل زیبایی از سیگار کشیدن خودداری کنید.
  • در مورد داروهایی که استفاده می کنید و حساسیت های دارویی خود با پرشک معالجتان مشورت کنید و او را در جریان بگذارید.

 

مراقبت ها و بادیدها و نبایدهای بعد از عمل زیبایی سانترال لب:

  • حدودا تا هفته ی اول از حرف زدن زیادی و تکان دادن زیاد لب ها خودداری کنید.
  • تا یک ماه از انجام هر گونه فعالیت سنگین خودداری کنید.
  • تا چند روز به جلو خم نشوید.
  • شب های زیر سر خود بالش اضافی قرار دهید.
  • داروها و تجویزات پزشک خود را به دقت استفاده کنید.
  • درد ، تورم و قرمزی ناراحتی های طبیعی بعد از عمل لیفت مرکزی لب هستند. تقریباً تا یک هفته دیگر این مشکل برطرف می شود.
  • تا زمانی که محل برش کاملاً بسته نشود سیگار نکشید
    چند روز پس از عمل، رژیم غذایی را که به راحتی قابل خوردن باشد و نیاز به جویدن زیاد ناداشته باشد؛ رعایت کنید.
  • از کمپرس یخ برای کاهش تورم در بالابر بالا استفاده کنید
  • حداقل 72 ساعت بعد از عمل آرایش نکنید
  • در صورت بروز درد از داروهای مسکن بدون نسخه استفاده کنید
  • تا یک هفته پس از جراحی الکل مصرف نکنید
  • تا یک هفته پس از جراحی ورزش های سخت انجام ندهید

آیا بیهوشی در عمل سانترال لب؛ لازم است؟

اگر لیفت لب تنها عملی است که در ان روز انجام می دهید؛ می توانید آن را به راحتی با بی حسی موضعی انجام دهید ، درست مانند عمل دندان. با این حال ، اگر لیفت لب را با سایر روش های زیبایی یا سایر عمل های دیگر مانند عمل بینی و … می خواهید در یک روز انجام دهید؛ نیاز به بیهوشی دارید. 

بعد از سانترال لب باید منتظر چه نتایجی باشیم؟

  • بلافاصله پس از عمل لب؛ فوقانی دردناک و متورم می شود. تورم معمولاً در چند روز اول بدتر می شود و در برخی موارد ، می تواند چشمگیر باشد. این امری طبیعی و عادی در فرایند درمان است و خطرناک نیست.
  • محل برش و بخیه را تمیز نگه دارید و در هفته اول یا مدت ها بعد از آن؛ محل را با واد ضد عفونی که ممکن است پزشک شما توصیه کنید تمیز کنید.
  • فعالیت های خود را برای متد چند روز محدود کنید و به آرامی دوباره شروع کنید.
  • تقریباً به مدت دو هفته باید از ورزش و انجام تمرینات ورزشی اجتناب کنید.
  • دوره اولیه بهبود به طور کلی 2-3 هفته است ، و نتایج لذت بخش تری در ماه ها بعد بیشتر قابل مشاهده است. 
  • بهبود زخم و اسکار طی چند ماه تا یک سال طول می کشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *