تفاوت اسکالپ با تاتو

-خیلی ها فکر می کنند اسکالپ همون تتو است. و خیلی از دوستان تتو کارمون بدون تخصص این کار رو انجام میدن. خودتون ببینید و قضاوت کنید.

+یکی از افرا برام تاتو زدن و خراب کردن. تا با پیج شما آشنا شدم. وقتی آشنا شدم اومدم اینجا، محیط کاملا بهداشتی و تمیز بود . و برای من سبزی های سرم که د اثر تاتو ایجاد شده بود؛ برداشته شد. کاملا در جلسه دوم، سبزیش کاملا رفته. ممنونم. خیلی سبزی سرم منو عذاب می داد؛ سخت بود برام و شخصی که این کار رو انجام داده بود برام، خیلی کار اشتباهی کرد. ممنون از شما که سر من رو درست کردید.

چرا انتخاب خدمات اسپرت بیوتی سنتر؟

ما به صورت کاملا تخصصی، زیباجویان عزیز را در جهت انتخاب بهترین روش آرایش دائم راهنمایی و مشاوره خواهیم داد. آرایش دائم احتیاج به یک مشاوره ی اصولی و حرفه ای دارد. هر فردی دارای خصوصیاتی منحصر به فرد و سلیقه ی متفاوتی است که می تواند در کیفیت یک کار تاثیر بالایی داشته باشد. در مرکز تخصصی اسپرت بیوتی سنتر، ارائه ی یک مشاوره حرفه ای یکی از مهمترین وظایف متخصصین ماست، چون اعتقاد داریم همیشه زیباجویان لایق بهترین ها هستند. مشاورین ما بعد از معاینه و بررسی صورت زیباجو و سلیقه ی مشتری، دیدگاه کارشناسی خود را ارائه می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *