چگونه در عرض یک هفته ابروهای پر داشته باشیم؟

ابروهای ضخیم این روزها  یکی از فاکتورهای زیبایی به حساب می آیند، اما چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیافتد. خبر خوب در این مورد این است که شما می توانید ابروهای زیبای خود را سریع رشد دهید! با کمی صبر ، استفاده از محصولات مناسب و کمی تلاش، می توانید فولیکول های مو را تحریک کرده و ابروهای خود را به سرعت رشد دهید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، می توانید چند روش را به طور همزمان به کار ببرید. پر شدن ابرو در یک هفته چگونه انجام می شود؟ ما در این مقاله به شما خواهیم گفت.

محصولی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. برای سرعت بخشیدن به رشد ابروها ، باید هنگام خواب رطوبت خود را حفظ کنند. محصولات زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش رطوبت ابرو استفاده کنید، برخی از آنها را احتمالاً همه ما در خانه های مان داریم.

برخی از گزینه های عالی عبارتند از:

  • روغن کرچک – روغن کرچک حاوی پروتئین هایی است که رشد را تشویق می کند ، اما ممکن است پوست را تحریک کند.
  • روغن زیتون یا روغن نارگیل – هر یک از این روغن ها برای تشویق رشد به رطوبت می چسبند. آنها طبیعی و ارزان هستند.
  • وازلین- وازلین به افزایش رطوبت و عمد از دست دادن آن کمک می کند. در صورت داشتن پوست چرب یا مستعد آکنه از زدن وازلین و استعمال آن خودداری کنید.
  • سرم رشد ابرو – سرم های رشد مو، حاوی ویتامین ها و پپتیدهایی برای تشویق و افزایش رشد هستند.که تاثیر بسیار خوبی بر روی رشد موها دارند.

یک تست حساسیت انجام دهید.

قبل از این که محصولی را روی ابروهای خود بمالید و بخوابید، توصیه می شود ان را در ناحیه ای از بدن خود که کمتر قابل مشاهده است، آزمایش کنید. مقداری از محصول را در پشت مچ دست یا کنار گردن خود بمالید. 4-6 ساعت صبر کنید. بررسی کنید که آیا قرمزی ، سوزش یا جوش و آکنه وجود دارد یا خیر. در صورت وجود؛ آن محصول را استفاده نکنید.
برای جلوگیری از سردرگمی ، بهتر است هر محصول را یک به یک آزمایش کنید.

در مرکز زیبایی اسپرت سنتر؛ ما زیبای را به شما هدیه می دهیم. حتما به ما سری بزنید.

سرم رشد، روغن کرچک و وازلین بیشتر از روغن نارگیل باعث تحریک مو و رشد آن می شوند، اما از طرف دیگر ممکن است به هر یک از آنها واکنش آلرژیک نشان دهید.

پر شدن ابرو در یک هفته

برای داشتن ابروهای پر؛ صورت خود را قبل از خواب بشویید

محصول را روی ابروهای خود بمالید. اگر از سرم مو استفاده می کنید ، از ابزار مخصوص همان محصول برای اعمال مواد بر روی  ابروهای خود استفاده کنید. اگر از هر محصول دیگری (روغن کرچک ، روغن نارگیل ، روغن زیتون یا وازلین) استفاده می کنید؛ به میزانی که می خواهید برر روی ابروی خود بزنید را ابتدا بر سر انگشتان خود بزنید؛ آن ها را به هم بمالید، داغ که شد بعد روی ابروی خود بکشید. ماساژ به تحریک رشد مو کمک می کند ، بنابراین یک یا دو دقیقه وقت بگذارید و محصول را کاملاً مالش دهید.
اگر نمی خواهید از دستان خود استفاده کنید، می توانید به جای آن از یک گوش پاک کن و یا یک تکه پنبه استفاده کنید.

صبح دوباره صورت خود را بشویید. هنگام بیدار شدن ، صورت خود را کاملاً تمیز کنید. کاملا محصول را از روی ابروهای خود بشویید. ابروها و بقیه صورت خود را با آب خنک بشویید.

تحریک رشد ابرو برای داشتن ابروهای پر:

به مدت حداقل 2 ماه ابروهای خود را برندارید. ممکن است یک سال طول بکشد تا ابروهای شما به طور کامل رشد کنند ، اما چند ماه اول سخت ترین قسمت است. در این مدت از کندن، بند انداختن و تیغ زدن و یا نظافت ابروها خودداری کنید.
از مداد و یا سایه ابرو برای پر کردن حالت چسبناک در حال رشد استفاده کنید.
ابروهای خود را روزانه با یک برس شانه کنید. شانه زدن ابروها به تحریک رشد کمک می کند. یک برس مخصوص ابرو از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید و روزانه از آن برای شانه زدن آرام ابروهای خود استفاده کنید. برس کشیدن ابروها می تواند ظاهر آن ها را هم مرتب کند.

هفته ای 3 بار ناحیه ابرو را لایه برداری کنید. لایه برداری ازناحیه ابرو نیز باعث تحریک فولیکول ها و تشویق رشد می شود. یک اسکراب صورت بخرید یا خودتان آن را تهیه کنید. پس از تمیز کردن صورت و ابرو، اسکراب مورد نظر را روی ابروها و پوست اطراف آنها بمالید و به صورت دایره ای حرکت دهید.  سسپ صورت خود را آبکشی نمائید.

غذاهایی بخورید که رشد مو را تقویت می کند. غذاهایی که حاوی اسیدهای چرب امگا 3 ، ویتامین E و A و اسید لاکتیک هستند همگی برای رشد مو مفید هستند. سعی کنید غذاهای بیشتری که حاوی این ویتامین ها و اسیدها هستند را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
ماهی قزل آلا ، گردو ، جوانه ها، اسفناج و کلم پیچ همگی دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند.
هویج ، سیب زمینی شیرین ، کلم پیچ و اسفناج سرشار از ویتامین A هستند.
بادام ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، زیتون و کلم بروکلی همگی دارای مقادیر بالای ویتامین E هستند.

غذاهای غنی از بیوتین بخورید. ویتامین B به نام بیوتین برای رشد موهای شما عالی است. غذاهای غنی از بیوتین بخورید و یا مکمل های بیوتین را به رژیم خود اضافه کنید. بزرگسالان باید سعی کنند 25-30 میکروگرم در روز مصرف کنند.

برخی از غذاهای سرشار از بیوتین عبارتند از:

  • تخم مرغ ماست
  • ماهی قزل آلا
  • بادام

برای بهبود گردش خون روزانه ورزش کنید.

ورزش روزانه باعث پمپاژ خون و افزایش گردش خون در بدن شما می شود که می تواند به رشد سریع موهای شما کمک کند. ورزش روزانه همچنین می تواند به توزیع روغن طبیعی موهای شما کمک کند ، که می تواند موهای شما را سالم تر کرده و موجب رشد بیشتر موها شود.

مطمئن باشید در مسیر زیبای شما مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر همراه شماست! 

استرس خود را مدیریت کنید.

استرس می تواند انواع عوارض جانبی در بدن شما ایجاد کند ، از جمله کند شدن رشد مو. اگر استرس زیادی دارید ، برخی اقدامات را برای کاهش آن انجام دهید. اگر سطح استرس شما شدید است ، با یک درمانگر مشورت کنید. برخی از روشهای مدیریت استرس عبارتند از:

  • مراقبه
  • یوگا
  • ماساژ
  • سفر
  • صحبت کردن با یک دوست
  • پیاده روی می رود

به یک متخصص در مرکز زیبایی اسپرت سنتر مراجعه کنید. اختلالات هورمونی ، آلرژی ، سایر شرایط بهداشتی می تواند منجر به کند شدن رشد مو یا حتی ریزش مو شود. علاوه بر این ، برخی از داروها می توانند منجر به عوارض جانبی مرتبط با مو شوند. اگر در این مورد ممکن است برای شما صادق باشد ، برای اطلاع از این موضوع به پزشک مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *