مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر

متولد سال ۱۳۶۸ هستم و در یک خانواده ی ورزشی متولد شده ام. قهرمانی های بسیار زیادی را به دست آورده ام و خود را به عنوان یک چهره مدعی در ورزش معرفی می کنم. رژیم های سختی که به علت مسابقات مجبور بودم بگیرم منجر به ایجاد مشکلاتی در زیبایی ظاهری من شد. در نهایت این ایده به ذهنم آمد که یک مرکز زیبایی را فراهم آورم، که بتواند مشکلات زیبایی افراد و مخصوصا ورزشکاران پرورش اندام را رفع کند. با تخصص های فراوان در این زمینه کلینیک تخصصی اسپرت سنتر را افتتاح کردم و این کلینیک با پرسنل و تکنسین هایی متخصص ارائه دهنده خدماتی تخصصی همچون : میکرو اسکالپ، میکرو پیگمنتیشن، میکرو بلیدینگ صورت، تزریق فیلر لب، تزریق فیلر بینی، تزریق فیلر خط لبخند، تزریق فیلر زیر چشم، زاویه سازی فک و کانتورینگ صورت و… می باشد.

مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت سنتر

میکرو بلیدینگ ابرو

بسیاری از خانم ها ابروهای کم حجم و نازکی دارند که برای پر پشت و خوش فرم به نظر رسیدن آن ها از سایه ابرو یا ژل ابرو استفاده می کنند، یا از روش های نیمه دائمی از جمله تاتو ابرو که در سال های گذشته به عرصه زیبایی وارد شده است استفاده می کنند، اما به دلیل غیر طبیعی و مصنوعی جلوه دادن ابرو ها در این روش خیلی از آن راضی نبوده اند. امروزه تکنیکی به نام میکرو بلیدینگ ابرو نظر خانم ها به خود جلب کرده است، استفاده از این روش مدرن، ابروهایی پرپشت و  خوش فرم را برای شما فراهم می آورد و چهره جدید و زیبایی به شما می بخشد. یکی از مهمترین قسمت های صورت هر فرد که در زیبایی وی بسیار اثر گذار است، ابرو می باشد، افرادی که از فرم و حجم ابرو های خود ناراضی هستند، می توانند با استفاده از میکرو بلیدینگ که همانند موهای طبیعی است، فرم جدید و دلخواهی برای ابروهای خود ایجاد کنند. میکرو بلیدینگ شیوه ای نیمه دائمی برای فرم دهی و پر پشت به نظر رسیدن ابرو ها به کار می رود، که روش کار میکرو بلیدینگ ابرو بدین صورت است که، از قلمی که حاوی چند سوزن است، استفاده می کنند و خطوط بسیار باریکی و نازکی را که مانند تار های مو می باشد با فاصله نامساوی از هم به وجود می آورند که در طبیعی نشان دادن ابرو بسیار تاثیر دارد و زیبایی ابرو و چهره شما را دو چندان خواهد کرد.

در صورتی که قصد دارید از روش میکرو بلیدینگ برای پر پشت و خوش فرم به نظر رسیدن ابرو های خود استفاده کنید، برای حفظ سلامت و زیبایی خود بهتر است به مراکز و افراد متخصص و مجرب مراجعه کنید. استفاده از تجهیزات و ابزار استاندارد و مرغوب و تضمین و تعهد کیفیت در انجام کار، از جمله اصول حرفه ای و تخصصی این کار است.

مرکز اسپرت بیوتی سنتر با استفاده از برندهای معتبر برای رنگدانه های اسکالپ و کادر و پرسنلی متخصص و ماهر، سلامت و رضایت متقاضیان را در اولویت حرفه‌ی کاری خود قرار داده است. در ادامه برای آشنایی با روش کار میکرو بلیدینگ ابرو با مرکز اسپرت بیوتی سنتر همراه باشید…

حتما بخوانید : بلفاروپلاستی چیست؟

روش کار میکرو بلیدینگ ابرو به چه صورت است؟

با وجود اینکه روش کار میکرو بلیدینگ ابرو همانند کاشت ابرو دشواری و پیچیدگی ندارد و در سالن های آرایشی هم انجام می شود؛ اما توجه داشته باشید در صورتی که این شیوه توسط فردی که متخصص نیست و مهارت کافی را ندارد، انجام شود احتمال دارد به ابروهای طبیعی شما آسیب برساند و فرم و حالت آن‌ها را نیز خراب کند. به همین علت قبل از انجام این فرایند حتما نمونه کارهای مرکز و فرد متخصص مورر نظر را مشاهده نمایید تا از کیفیت آن مطمئن شوید و با دیدی باز تصمیم بگیرید. در ادامه مطالب مراحل انجام فرایند میکرو بلیدینگ ابرو را بررسی می کنیم :

  • جلسه مشاوره و طراحی و انتخاب فرم ابروها:

قبل از انجام این روش باید فرد متخصص و مجرب انجام دهنده این کار آناتومی چهره فرد متقاضی را بررسی کند و با اطلاع از انتظارات و خواسته های وی بهترین فرم و حالت ابروها را برای وی طراحی کند. همچنین در جلسه مشاوره علاوه بر انتخاب فرم و طرح نهایی ابروها می‌ توان جنبه های مختلف این روش را بررسی کرد که در نهایت این تکنیک برای فرد مناسب است یا توصیه می شود به سراغ شیوه های دیگر آرایش ابرو برود.

  • تزریق بی‌ حسی موضعی:

با توجه به این که در این تکنیک برای سوراخ کردن پوست و ایجاد خراش از سوزن هایی برای وارد کردن پیگمنت ها در لایه زیر پوست استفاده می‌ شود ممکن است کمی احساس درد را به شما القا کند. به همین خاطر به اندازه لازم از ماده بی حسی به طور موضعی برای قسمت هایی از ابروها که نیاز است، استفاده می شود تا شما در طول فرایند این شیوه، کوچکترین دردی را احساس نکنید.

  • طراحی فرم ابرو روی صورت:

پس از بی‌ حس کردن پوست، فرم و شکل انتخاب نهایی ابروهای شما با استفاده از لوازم های مخصوص کشیده می‌شود تا همچنان به تایید شما نیز برسد. این امر منجر می شود تا فرد انجام دهنده در هنگام انجام این تکنیک فرم و حالت حدودی ابرو را بداند و آنها را کاملا طبیعی در صورت شما ایجاد کند.

  • تزریق رنگ دانه ها در پوست:

پس از طی مراحل اولیه با استفاده از دستگاه مخصوص میکرو بلیدینگ که دارای ۱۰ تا ۱۲ سوزن بسیار ریز و نازک است سوراخ‌ ها و خراش هایی در پوست ایجاد و رنگ‌ دانه‌ ها به زیر پوست تزریق می‌ شوند. البته توجه داشته باشید عمق این سوراخ‌ ها و خراش‌ ها آنچنان زیاد و عمیق نیست و تنها به گونه ای بوده که رنگ‌ دانه‌ ها در سطح پوست تزریق شوند.

در پایان انجام فرایند روش کار میکرو بلیدینگ ابرو در واقع پس از اتمام تزریق، رنگ‌ های اضافه بر روی ابروها پاک می‌ شوند و انجام این تکنیک به اتمام می‌ رسد. کل این فرایند در نهایت در مدت ۲ ساعت انجام می شود و پس از انجام آن لازم است که فرد حدود ۴ تا ۶ هفته بعد جهت تمدید تکمیلی و نهایی به مرکز میکرو بلیدینگ اسپرت بیوتی سنتر مراجعه کند.

حتما بخوانید : ابدومینوپلاستی چیست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *