ماندگاری اصلاح فرم بینی با فیلر

پر کردن بینی معمولا بین 6 ماه تا یک سال طول می کشد. دلیل اینکه در هر فردی متفاوت است این است که سیستم بدن با دیگران متفاوت است. همیشه لازم نیست با جراحی زیبایی بینی به نتیجه دلخواه رسید. امروزه روش های متفاوت و جدیدی برای زیبایی صورت ارائه می شود و این می تواند برای افرادی که به دنبال آن هستند بسیار مفید باشد.

با استفاده از روش تزریق فیلر می توانید بدون نیاز به جراحی، درد، ناراحتی و خونریزی بینی خوش فرم و زیبایی داشته باشید. اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر نوعی جراحی زیبایی است که با تزریق فیلر به بینی عیوب بینی را اصلاح می کند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی در موردماندگاری اصلاح فرم بینی با فیلر  در اختیار شما قرار دهیم. اگر می خواهید در این زمینه بیشتر بدانید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید…

عوامل موثر در ماندگاری اصلاح فرم بینی با فیلر

در حین انجام این درمان ها باید مراقب تزریق نواحی مانند نوک بینی یا سوراخ های بینی بود زیرا ممکن است باعث ایجاد فشار و آسیب به پوست شود و یا نباید به قسمت هایی که رگ های خونی بینی تغذیه می شود تزریق شود. ، زیرا به رگ های بینی فشار وارد می کند و بینی آسیب می بیند باید شناخت خوبی از آناتومی بینی داشته باشد.

تزریق فیلر به بینی یک عمل بسیار حساس است و تجربه و تخصص پزشک باید بالا باشد. این کار باید با دقت زیادی انجام شود زیرا امکان جابجایی فیلرها در زیر پوست و ایجاد ناهنجاری های خارجی وجود دارد. تجربه و سطح مهارت پزشک در ماندگاری پرکردن بسیار موثر است. بنابراین باید مراقب باشید که برای این کار به بهترین پزشک پوست و مو مراجعه کنید.

نوع و درجه مشکل بینی

یکی از عوامل موثر بر ماندگاری اصلاح فرم بینی با فیلر، تغییر شکل بینی و نوع مشکل است. قوس بینی، افتادگی بینی، انحنای جزئی بینی، بازسازی ساختار بینی کوچک و غیره. از جمله مشکلات بینی است که افراد می توانند با تزریق فیلر برطرف کنند.

پاسخ بدن بیمار

لازم به ذکر است که شرایط فیزیکی هر فرد با دیگری متفاوت است، بنابراین اسید هیالورونیک در بدن هر فرد با سرعت متفاوتی جذب می شود. در نتیجه ماندگاری بدن فرد بسته به نوع پاسخ به تزریق فیلر ممکن است متفاوت باشد.

فیلر بینی چیست؟

پرکردن بینی تزریق ژل یا فیلر به نام فیلر است که در ناحیه ای که بی نظمی و فرورفتگی وجود دارد ساخته می شود. این کار پایه علمی دارد و در مواردی که توسط متخصص پوست تشخیص داده می شود به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش به طور کلی از فیلر اسید هیالورونیک که در بسیاری از نقاط صورت قابل استفاده است استفاده می شود.

اسید هیالورونیک می تواند آب را جذب کند و همچنین به تحریک تولید کلاژن پوست کمک کند. شما به راحتی می توانید با تزریق مواد پرکننده به قسمت های بالایی و پایینی برآمدگی روی بینی ظاهری مرتب و صاف به بینی ببخشید. همچنین می توان با تزریق ژل یا فیلر به بینی، پل بینی را بلند کرد و آن را باریکتر نشان داد. علاوه بر این، با تزریق بوتاکس به بینی و عضله ای که بینی را به سمت بالا می کشد، می توان نوک بینی را بلند کرد.

مزایای اصلاح فرم بینی با فیلر

تزریق فیلر بینی برای افرادی که به هر دلیلی تمایلی به جراحی ندارند بسیار مناسب است و با هزینه کم و بدون دوره نقاهت طولانی می توان از آن برای اصلاح فرم بینی استفاده کرد. نتایج تزریق پرکننده بینی بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است و فرد می تواند 1 ساعت پس از انجام این عمل به فعالیت های روزانه خود بازگردد.

کاربرد فیلر بینی

امروزه با توسعه و توسعه فیلرهای تزریقی مختلف در بازار، رینوپلاستی غیرجراحی (همچنین با نام‌های رینوپلاستی غیر جراحی، رینوپلاستی مایع، رینوپلاستی مایع، پرکننده‌های بینی و نام‌های دیگر نیز شناخته می‌شود) همچنان رو به افزایش است.

در این روش از محصولات تزریقی برای تغییر فرم بینی برای ایجاد تغییرات زیبایی استفاده می شود. این روش به طور کلی برای بهبود تنفس بینی طراحی نشده است، اما برای برخی از بیماران جایگزین موقتی برای جراحی بینی است.

در رینوپلاستی غیر جراحی، از پرکننده های تزریقی (و گاهی اوقات تعدیل کننده های عصبی مانند بوتاکس) برای تغییر شکل بینی و بهبود هارمونی و زیبایی کلی صورت استفاده می شود. در بیشتر موارد، پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک (مانند آنهایی که در خانواده Juvederm یا Restylane هستند) برای تغییر ظاهر بینی و استتار برخی نواحی استفاده می‌شوند.

تزریق فیلر بینی چقدر زمان میبرد؟

رینوپلاستی غیر جراحی با تزریق فیلرها یا تعدیل کننده های عصبی مانند بوتاکس به داخل بینی و احتمالاً به بافت های اطراف بینی انجام می شود. در عمل، ما اغلب از کرم‌های بی‌حس‌کننده استفاده می‌کنیم تا به بیماران کمک کنیم در طول عمل احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

با هر تزریق، ناراحتی جزئی به صورت وجود دارد، اما این معمولاً بسیار جزئی است. خود این روش معمولاً فقط 10-15 دقیقه طول می کشد و بسیاری از بیماران بلافاصله پس از عمل احساس راحتی می کنند که به محل کار یا مدرسه بازگردند.

مدت زمان رینوپلاستی غیر جراحی بستگی به این دارد که از چه محصولی استفاده شده و چه کاری انجام می شود. تزریق فیلرهای اطراف بینی بسته به محصول مورد استفاده ممکن است بین 12 تا 18 ماه یا بیشتر طول بکشد.

اثرات بوتاکس معمولاً در اکثر بیماران 3 تا 4 ماه باقی می ماند، اما حتی در صورت استفاده از آن جزء جزئی هر جراحی بینی غیر جراحی است. با گذشت زمان، بدن فیلر را تجزیه می کند و نتایج به تدریج از بین می رود.

ماندگاری اصلاح فرم بینی با فیلر

در تزریق هر نوع فیلر ژل باید دقت شود و نباید در هر حجمی تزریق شود. از آنجایی که بینی زیر غضروف است، باید در محیطی کاملا استریل انجام شود و مراقب بود که عفونت ایجاد نشود. اثر پر کردن داخل بینی کوتاه مدت است و ممکن است در شرایط مختلف ماندگاری متفاوتی داشته باشد. از آنجایی که بینی حرکت زیادی نمی کند، نیازی به تزریق سریع فیلر نیست.

رعایت تمامی نکات ذکر شده در ماندگاری اصلاح فرم بینی با فیلر موثر خواهد بود. این اشتباه است که فکر کنید با هزینه کم می توانید نتیجه درست و باکیفیت بگیرید و بر ماندگاری درمان شما تأثیر می گذارد. شما می توانید به یک متخصص پوست با تجربه و حاذق مراجعه کنید و مشاوره های لازم را دریافت کرده و روش مناسب را برای مشکل خود انتخاب کنید. به طور کلی، ماندگاری تزریق فیلر بینی بین 6 ماه تا یک سال است.

یکی از مهمترین نکات در اصلاح فرم بینی با فیلر، انتخاب مکانی درست برای انجام است. اصلاح فرم بینی با فیلر، کاری حساس و نیاز به دقت بالا دارد. همانطور که در بالا گفته شد این کار میتواند فرم بینی شما را اصلاح کند. کلینیک اسپرت بیوتی سنتر یکی از بهترین، به نام ترین و معتبر ترین کلینیک های خدمات زیباییست. برای گرفتن راهنمایی و مشاوره جهت اصلاح فرم بینی با فیلر میتوانید با متخصصین ما در تماس باشید و دقیق ترین اطلاعات و بهترین خدمات را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *