مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو: همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ یک تکنیک محبوب در آرایش دائم و نیمه دائمی است. در میکروبلیدینگ با ابزارهای خاصی مانند تاتو رنگ خاصی وارد لایه زیرین پوست می شود. در این روش خطوط نازک و باریکی مانند موهای ابرو با وسایل مخصوص روی ابروها ایجاد می شود و رنگ خاصی روی لایه زیرین پوست قرار می گیرد. با این روش ابروها با شبیه سازی خطوط ریز رشته های ابرو پرتر به نظر می رسند.

اگر به هر دلیلی ابروهای خود را از دست داده اید و یا اگرابروهای کم  پشت و ابروهای نازکی دارید، قطعا زمان زیادی را برای مراقبت از ابرو خواهید گذاشت. علاوه بر زمان، گاهی اوقات برای خرید لوازم آرایشی که باعث ریزش بیشتر ابرو می شود باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

میکروبلیدینگ فرآیند ایجاد خطوط نازک ابرو در ناحیه مورد نظر با استفاده از قلم های مخصوص است. پس از ایجاد شدن این خطوط ریز، رنگ مخصوص وارد لایه زیرین پوست شده و فرآیندی شبیه به تاتو را تجربه می کنید. پس از اعمال این تکنیک، خطوط نازکی شبیه به نخ ابرو در قسمت مورد نظر ایجاد می شود.

متخصص میکروبلیدینگ از یک قلم مخصوص با یک سری سوزن های کوچک استفاده می کند. این سوزن ها وارد لایه اول پوست شده و جوهر خاصی را تزریق می کنند. پس از عمل، جوهر اضافی از ابروهای شما پاک می شود.

این مراحل آنقدرها هم که فکر می کنید دردناک نیستند. درد خفیفی وجود دارد که با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی احساس نمی شود. درد این روش تقریباً مشابه دردی است که هنگام بستن ابروها تجربه می کنید. میکروبلیدینگ معمولاً شش هفته پس از اولین جلسه یک جلسه ریکاوری دارد. در این جلسه ابروی شما و فرم نهایی آن ترمیم می شود، جای خالی آن پر می شود و در صورت تمایل ابروهای شما نازک یا بزرگ می شوند.

مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو

در زیر مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو را توضیح خواهیم داد:

مزایای میکروبلیدینگ ابرو عبارتند از:

  • اولین مزیت میکرو ابرو این است که از برس بسیار نازک استفاده می شود، در حالی که بسیار سطحی و طبیعی است، در حالی که برس ها در روش های دیگر بسیار ضخیم و غیر طبیعی هستند.
  • میکروبلیدینگ ابرو یک روش موقت و نیمه دائمی است و به دلیل سطحی و حساس بودن به راحتی برداشته می شود اما در روش های دیگر تاتو بسیار عمیق انجام می شود.
  • یکی دیگر از مزیت های میکروبلیدینگ ابرو که طرفداران زیادی را به خود جذب می کند این است که حالتی سه بعدی و طبیعی با زیبایی و ظرافت ایجاد می کند اما در روش های دیگر به دلیل عدم ظرافت و قاب بندی تک بعدی و غیر طبیعی نیست. .
  • در فرآیند میکروبلیدینگ ابرو فقط می توان قسمتی از ابرو را تاتو کرد و نخ های نازکی به آن اضافه کرد، البته در آینده احتمال نازک و پهن شدن ابرو وجود دارد، در روش های دیگر باید جوهر به کل آن تزریق شود.
  • یکی از مزایای میکروبلیدینگ ابرو این است که به دلیل تزریق جوهر به بافت اولیه و سطحی پوست، درد، التهاب و تورم کمتری ایجاد می کند، در حالی که در روش های دیگر به دلیل عمق این عمل، التهاب شدید است. ، درد و تورم ایجاد می شود.
  • در فرآیند میکروبلیدینگ ابرو به دلیل دستی بودن این روش دقت بالاتری دارد اما در روش های دیگر به دلیل استفاده از ماشین آلات احتمال اشتباه بیشتر است.
  • یکی از مزایای میکروبلیدینگ ابرو این است که باعث ریزش ابرو نمی شود زیرا بسیار سطحی است، سلول های آن ناحیه را تحریک می کند و باعث می شود موهای ابرو دوباره رشد کنند.

روش های آرایش دائم و نیمه دائمی هر کدام مزایا و معایب زیادی دارند که باید قبل از تصمیم گیری به آن ها توجه کنید.

معایب میکروبلیدینگ ابرو عبارتند از:

  • میکروبلیدینگ برای همه مناسب نیست. در نتیجه کاربرد این تکنیک محدود است. ممکن است برخی از افراد گزینه مناسبی برای میکروبلیدینگ نباشند، اما آن را انجام می دهند و در نهایت به نتیجه مطلوب نمی رسند. به عنوان مثال، کسانی که پوست چرب دارند ممکن است از این تکنیک به نتیجه دلخواه نرسند.
  • میکروبلیدینگ فرآیندی است که در آن خراش های ظریف زیادی روی پوست ایجاد می شود. در نتیجه باعث ایجاد زخم و التهاب روی پوست می شود. این زخم ها مدتی طول می کشد تا بهبود یابد و پوست جدید جایگزین شود. این دوره بهبودی نسبتا طولانی است و حداقل یک هفته یا بیشتر طول می کشد. اگرچه عفونت زیاد شایع نیست، اما یکی از مهمترین معایب میکروبلیدینگ است. اگر برای این کار از وسایل بی کیفیت و غیر استریل استفاده شود قطعا پوست و سلامت فرد را دچار مشکل می کند.
  • اگر از انجام میکروبلیدینگ پشیمان شوید، باید هزینه زیادی برای تمیز کردن آن بپردازید و به دردسر زیادی خواهید افتاد. حذف میکروبلیدینگ آسان نیست. این یکی دیگر از دلایلی است که باید در انتخاب متخصص میکروبلیدینگ دقت کنید و کار خود را به کسی نسپارید.
  • برخی از افراد به جوهر یا داروهای بی حس کننده خاص حساسیت دارند و واکنش های آلرژیک دارند. واکنش های آلرژیک تا زمانی که آلرژن یا آلرژن وجود داشته باشد ادامه می یابد.

با تمام این مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو، شما هستید که باید با توجه به نیاز خود تصمیم درستی بگیرید. اگر تصمیم دارید میکروبلیدینگ را امتحان کنید، مطمئن شوید که بهترین متخصص و تکنسین را پیدا کرده اید. فردی که میکروبلیدینگ را با مواد و تجهیزات استریل در محیطی تمیز و بهداشتی برای شما انجام دهد.

اسپرت بیوتی سنتر یکی از متخصصین انجام میکروبلیدینگ ابرو با  سابقه 10 ساله و با بهترین کیفیت ، بهترین گزینه برای میکروبلیدینگ ابرو میباشد. در این کلینیک ما سعی میکنیم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم تا بهترین تجربه را از آن داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *