ما در این مقاله میخواهیم در مورد درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ:

جای جوش صورت با روش میکرونیدلینگ درمان می شود که در این روش با افزایش ساخت کلاژن و الاستین با تحریک فیبروبلاست ها در لایه درم به هموار شدن پوست کمک می شود.
 با نفوذ سوزن های ریز به لایه درم در پوست یک جراحت مختصر به وجود می آید و بدن به آن واکنش نشان میدهد و شروع به بازسازی و ترمیم آن ناحیه می کند و در طی این فرآیند، کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و قوام دهنده پوست هستند تولید می شود.
حین عمل میکروبلیدینگ میتوان کوکتل های مزوتراپی، پی آر پی و اسید هیالورونیک را برای نفوذ به لیه درم استفاده کرد.
این مواد به تحریک کلاژن سازی کمک میکند و همچنین باعث جوانسازی پوست می شود.

از مزایای دیگر درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ این است که در تمام انواع پوست و در تمام نقاط بدن و در تمام فصل های سال قابل استفاده است و این در حالی است که استفاده کردن از لیزر های لایه بردار و لیزر فراکشنال در پوست هایی که تیره  هستند و فصل های گرم سال و نقاطی که نزدیک به چشم هستند، محدودیت هایی دارد.

مراقبت قبل از انجام میکرونیدلینگ برای رفع جای جوش ها

موارد زیر از جمله کارهایی است که قبل از درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ نباید آنها را انجام دهیم.

– قرار نگرفتن در معرض نور شدید آفتاب

– انجام ندادن روش های مانند بوتاکس و فیلر های مخصوص صورت.

-عدم انجام دادن مراقبت های پوستی که پزشک شما آنها را قبل از میکرونیدلینگ توصیه نکرده است.

– پرهیز از انجام وکس، لیزرموهای زائد

آیا میکرونیدلینگ باعث سفت شدن پوست صورت می شود؟

افرادی که به منظور برطرف کردن جوش های موجود در صورت خود از روش های میکرونیدلینگ استفاده میکنند باید این را بدانند که خوشبختانه این روش باعث از بین بردن جای جوش می شود و همچنین در سفید شدن پوست صورت نیز به شما کمک میکنند و این تنها یکی از چندین مزیت روش میکرونیدلینگ است.

اهمیت به باقی ماندن جای جوش بر پوست برای افراد:

داشتن جوش میتواند به اندازه کافی برای افراد ناخوشایند و استرس زا باشد.
 حالا تصور کنید که باقی ماندن جای این جوش ها تا چه اندازه میتواند برای افراد ناپسند باشد، جای این جوش ها بر زیبایی چهره افراد میتواند تاثیر مستقیمی داشته باشد و در نتیجه افراد برای برطرف کردن آنها راه های مختلف را انتخاب میکنند، باید گفت که میکرونیدلینگ یکی از راهکار های موثر برای از بین بردن جای جوش بر روی صورت وپوست، است

بی خطر بودن درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ یکی دیگر از عواملی است که توانسته باعث محبوبیت این روش در میان افراد شود.

آیا میکرونیدلینگ میتواند باعث بدتر شدن جای جوش شود؟

برسی جای جوش به ارزیابی توسط متخصص پوست نیاز دارد.
در صورت وجود اسکار های هایپرتروفیک یا جای جوش برآمده استفاده از روش میکرونیدلینگ توصیه نمی شود.

اسکار هایپرتروفیک در اثر تولید بیش از حد کلاژن در زمان بهبودی به وجود می آید و بهتر است از روش های درمانی که موجب تولید بیشتر کلاژن میشوند خودداری شود.

آیا میکرونیدلینگ باعث ایجاد درد می شود؟

ناحیه تحت درمان با استفاده از بی حسی موضعی، بی حس می شود و در نتیجه در طول درمان دردی ایجاد نمی شود. البته ناحیه ابرو و قسمت فوقانی لب نسبت به درد حساسیت بیشتری دارند.

درمان کک و مک با میکرونیدلینگ:

شما برای یرطرف کردن لکه های پوستی و کک و مک میتوانید از روش میکرونیدلینگ برای کک و مک کمک بگیرید که این کار در یک جلسه انجام می شود و این لکه ها را کاملا از بین می برد.

کک و مک و لکه های پوستی مسطحی هستند که معمولا به صورت نقطه های قرمز، یا قهوه ای روشن، بر روی پوست صورت و یا بازو افراد دیده می شود و به ناحیه های مورد نظر جلوه های نامناسبی میدهد.

این کک و مک ها بیشتر در کسانی به وجود می ایند که پوستی روشنی دارند.
البته توجه داشته باشید که کک و مک ها یا لکه های کوچک قهوه ای، ژنتیکی هستند و با ایستادن در زیر آفتاب و نور خورشید سیاه تر می شوند.

میکرونیدلینگ برای پوست چه فوایدی دارد؟

 میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست مفید است و به کمتر شدن نشانه های پیری کمک می کند.

همچنین به بهبود علائم جوش و ترمیم پوست های پیر هم کمک به سزایی می کند.

در یک مطالعه بین 60 مریض دارای جای جوش30 جلسه میکرونیدلینگ موجب شد که در کیفیت پوست 31 درصد بهبودی ایجاد شود. میکرونیدلینگ برای همه مدل های پوست مفید واقع شده است.

دستگاه موجود در میکرونیدلینگ، در پوست صد ها کانال کوچک را به وجود می آورد که برای پوست دارای کمترین ضرر و آسیب هستند. این دستگاه با از بین بردن اتصالات سلول های پوستی، به طور موقت عملکرد محافظتی آن را از بین می برد.

درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ موجب افزایش فعالیت ملانوسیت و جمع شدن ماده های ملانوسیتی و سیاه شدن پوست نمی شوند. به همین علت است که برای تمامی پوست ها قابل استفاده است. به خصوص صورت های تیره تر که بیشتر در معرض جمع شدن این گونه مواد ملانوسیتی هستند. در بسیاری از قسمت های بدن قابل استفاده است.

اندازه سوزن های این دستگاه حدود 0.25 تا2 میلیمتر است و در نتیجه به استفاده کننده این اجازه را میدهد تا براساس نوع و ضخامت پوست خود، از ان استفاده بکند

سوزن های قابل تغییر این دستگاه برخلاف غلطک های سنتی که وجود دارد، موجب از بین رفتن بهتر هر گونه آسیب می شود.

کلام آخر:

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد میکرونیدلینگ برای جای جوش و درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم و شما دانستید که داشتن جوش میتواند به اندازه کافی برای افراد ناخوشایند و استرس زا باشد.
و شما دانستید که جای جوش صورت با روش میکرونیدلینگ درمان می شود که در این روش با افزایش ساخت کلاژن و الاستین با تحریک فیبروبلاست ها در لایه درم به هموار شدن پوست کمک می شود.

شما میتوانید به اسپرت بیوتی سنتر مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر آن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *