میکروبلیدینگ یک روش آرایشی دائمی است که برای ایجاد ظاهری پرپشت و طبیعی برای ابروهای شما استفاده می شود. این روش با ایجاد خراش های ریز در پوست و تزریق رنگدانه به داخل آنها انجام می شود. مانند هر روش پزشکی یا زیبایی دیگری، میکروبلیدینگ نیز ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. این عوارض معمولاً خفیف هستند و طی چند روز یا چند هفته برطرف می شوند. با این حال، در برخی موارد، ممکن است عوارض جدی تری نیز ایجاد شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت، باشماره  09121304454 تماس بگیرید 

 

آیا میکروبلیدینگ عوارض دارد

میکروبلیدینگ و سایر اشکال خالکوبی روش‌های تهاجمی هستند که با ایجاد شکاف در پوست ایجاد می شوند تا جوهر را به لایه‌های عمیق‌تر پوست برسانند. اگر تجهیزاتی که برای روش میکروبلیدینگ استفاده می شود استریل نشود، ممکن است شما را در معرض خطر ابتلا به بیماری های عفونی مانند هپاتیت B و C، HIV و عفونت های پوستی قرار دهد.

به همین دلیل است که هنگام انتخاب تکنسین توجه به اقدامات بهداشتی بسیار حیاتی است. همچنین ممکن است پوست شما به رنگدانه استفاده شده در این روش واکنش نامطلوبی نشان دهد. این معمولا یک واکنش آلرژیک در نظر گرفته می شود. به خاطر داشته باشید، قرمزی و درد خفیف تا شدید هنگام خروج از مطب تکنسین معمولا قابل انتظار است. با این حال، باید به دقت به آن ناحیه توجه کرد و اگر برجسته یا پف‌کرده شد یا متوجه ترشحات زرد رنگ یا قرمزی بیش از حد شدید، ممکن است نشانه‌ای از عفونت باشد.

اگر ناحیه متورم شد و بعد از دو هفته به پوسته زدن ادامه داد، یا شروع به خروج چرک کرد، باید فوراً با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید. عفونت ناحیه ابرو به خصوص اگر به جریان خون برسد نگران کننده است زیرا ناحیه نزدیک چشم است، عفونت می تواند بینایی را تحت تاثیر قرار دهد. عفونت ممکن است در اثر اقدامات غیربهداشتی به کار گرفته شده توسط تکنسین یا به دلیل عدم تمیز کردن و مراقبت صحیح ناحیه قبل و بعد از اتمام جلسه میکروبلیدینگ باشد. عفونت‌ها در بین افرادی که میکروبلیدینگ ابرو انجام داده اند، اتفاق رایجی نیست، اما ممکن است در برخی از افراد ایجاد شود و به همین دلیل، باید به انتخاب تکنسین خود و هنگام اجرای مراقبت‌های بعدی خود دقت و توجه دقیق داشته باشید.

میکروبلیدینگ   گرانولوم، از دیگر عوارض میکروبلیدینگ ابرو  Side effects of eyebrow microblading است که ممکن است در برخی افراد ایجاد شود. از آنجایی که در میکروبلیدینگ یک ماده خارجی به پوست تزریق می شود، ممکن است بدن سعی کند با ایجاد گره های التهابی در اطراف ناحیه از شما محافظت کند. این عوارض ممکن است بلافاصله اتفاق نیفتد.

گرانولوم ها گاهی ماه ها یا سال ها پس از عمل اتفاق می افتند و برای بهبودی باید استروئید یا آنتی بیوتیک مصرف کنید. همچنین، استفاده از جوهر بی کیفیت، یکی دیگر از دلایل ایجاد کننده عوارض میکروبلیدینگ ابرو است زیرا جوهرهای بی کیفیت دارای عناصر مضری مانند نیکل، جیوه، اکسید آهن و سایر اجزای مضر هستند که باعث عوارض جانبی میکروبلیدینگ می شوند. علاوه بر این ممکن است باعث تغییر رنگ ابروها و ایجاد ابروهای چند رنگ شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، انتخاب جوهر با استاندارد بالا نقش اساسی در نتیجه میکروبلیدینگ شما دارد. به عنوان مثال، اکسید آهن موجود در جوهر ممکن است باعث شود ابروی قهوه ای شما نارنجی، قرمز، زرد-نارنجی یا صورتی شود. فلزات سنگین معمولاً در این جوهرها وجود دارند و می توانند تا یک دهه یا بیشتر در پوست باقی بمانند و این موضوع می تواند یکی از شدیدترین عوارض میکروبلیدینگ ابروها باشد.

حتما ببینید :نمونه کارهای قبل و بعد انواع خدمات میکروبلیدینگ

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند؟

برای اینکه عوارض میکروبلیدینگ ابرو به حداقل برسد، توصیه می شود افراد که دارای شرایط زیر هستند، میکروبلیدینگ ابرو را انجام ندهند. به طور کلی، شما نباید میکروبلیدینگ انجام دهید اگر:

  • از درمان های پرخطر برای آکنه مانند آکوتان استفاده می کنید
  • یک بیماری قلبی فعلی داشته باشید یا از داروهایی برای بیماری قلبی استفاده کنید
  • دیابت دارید
  • از حساسیت یا تحریک پوستی شدید رنج می برند
  • در دو هفته گذشته بوتاکس انجام داده اید
  • در دو هفته گذشته لایه برداری شیمیایی داشته اید
  • به لیدوکائین، تتراکائین، بنزوکائین، پریلوکائین یا اپی نفرین حساسیت دارند
  • در حال حاضر تحت پرتو درمانی یا شیمی درمانی هستند
  • از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنید
  • هر گونه شرایط پزشکی جدی دارید که بر سلامت شما تأثیر بگذارد
  • باردار یا شیرده هستند. (در این موارد، لطفاً قبل از انجام عمل با پزشک خود مشورت کنید)

 

فقط آقایان بخوانید: میکروبلیدینگ آقایان

انجام انواع خدمات میکروبلیدینگ در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر

کلینیک اسپرت بیوتی سنتر یکی از مراکز معتبر و حرفه‌ای در زمینه خدمات میکروبلیدینگ است و انواع خدماتی را در این زمینه ارائه می‌دهد. این کلینیک توسط تیمی متخصص و با تجربه در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست تشکیل شده است و بهترین روش‌ها و تکنیک‌های مدرن را در ارائه خدمات به مشتریان خود به کار می‌برد.

میکروبلیدینگ ابرو: در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر، خدمات میکروبلیدینگ ابرو با بهره‌برداری از تکنیک‌های دقیق و حرفه‌ای ارائه می‌شود. با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک و محکم، منافذ پوست در منطقه ابرو باز می‌شوند و مواد آلودگی و اضافی از جمله چربی، خاکستر و رنگ‌های غیر طبیعی برداشته می‌شوند. این فرآیند باعث بهبود شکل و تراکم ابروها، ایجاد طرح و ظاهر طبیعی‌تر و جذاب‌تری می‌شود. تیم تخصصی کلینیک اسپرت بیوتی سنتر با توجه به نیازها و سلیقه مشتریان، برای هر فرد طرح و شکل ابروهای مناسب را به طور دقیق و با دقت بالا طراحی می‌کند.

میکروبلیدینگ صورت: این کلینیک نیز خدمات میکروبلیدینگ صورت را با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته ارائه می‌دهد. این فرآیند باز کردن منافذ پوست صورت را فراهم می‌کند و به تخلیص پوست از چربی، آلودگی و سایر ذرات موجود کمک می‌کند. علاوه بر این، میکروبلیدینگ صورت می‌تواند در بهبود نسبی کوچکی از علائم پیری، جای خطوط ریز و چین و چروک‌های سطحی نیز مؤثر باشد.

میکروبلیدینگ ریش و سبیل : میکروبلیدینگ ریش و سبیل می تواند یک راه حل موفق برای مشکلات ریش ریز باشد.پیگمنتورهای میکروبلیدینگ؛ همیشه روش های جدیدی را برای استفاده از مهارت های خود برای بهبود زندگی ما ارائه می دهنددر نتیجه، خانم عاطفه یزدانی درمرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر در حال حاضر پیشنهاد جدیدی برای میکروبلیدینگ ارائه می دهند که مخصوص آقایان طراحی شده است. یک روش عالی برای آقایانی  است که عاشق ریش و سبیل شیک هستند و یا دوست دارند در ظاهر حجم بیشتری را نشان دهد.

میکروبلیدینگ دیگر: در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر، خدمات میکروبلیدینگ بر روی سایر مناطق بدن نیز ارائه می‌شود. این شامل میکروبلیدینگ لب، میکروبلیدینگ پیشانی، میکروبلیدینگ گونه‌ها و دیگر مناطقی است که به نیاز و درخواست مشتریان بستگی دارد. با استفاده از تکنیک‌های دقیق و بهره‌گیری از محصولات مراقبتی مطمئن و با کیفیت، خدمات میکروبلیدینگ در این مناطق نیز به بهبود و زیبایی پوست کمک می‌کند. در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر، بهبود و زیبایی پوست را با استفاده از روش میکروبلیدینگ و با بهره‌گیری از تکنیک‌های مدرن و تیمی متخصص و با تجربه، به شما ارائه می‌دهند. به همین دلیل، این کلینیک به عنوان یک مرجع معتبر برای خدمات میکروبلیدینگ در نظر گرفته می‌شود و به مشتریان خود نتایج بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

 برای مشاوره رایگان در زمینه انجام انواع خدمات و تعیین وقت با شماره 09121304454 تماس بگیرید.

      کلام آخر

انجام میکروبلیدینگ یک تصمیم مهم است، بنابراین بهتر است برای پیدا کردن بهترین مرکز یا سالن زیبایی که این خدمات را زیر نظر افراد متخصص و باتجربه ارائه می دهند بسیار ضروری و لازم است تا هم از نتیجه کار فوق العاده راضی باشید و هم با عوارض میکروبلیدینگ ابرو Side effects  eyebrow microblading مواجه نشوید. برای این منظور، پیشنهاد ما مراجعه به مرکز اسپرت بیوتی سنتر است.  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *