اصلاح و زیبایی ابروها با توسط روشهای فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ از روش‌های متداول در زمینه زیبایی و بهبود ظاهر چهره محسوب می‌شوند. ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت ایفا می‌کنند. ابروهای پر پشت و زیبا در زیبایی صورت شما نقش مهمی دارند.

با رونق روزافزون صنعت زیبایی، روش‌های مختلفی برای اصلاح و زیباسازی ابروها وجود دارد و یکی از این روش‌ها که به تازگی محبوبیت زیادی داشته، میکروبلیدینگ ابرو است. همچنین، فیبروز نیز به عنوان یک روش مشابه به میکروبلیدینگ شناخته شده است و به نوعی، زیرمجموعه این تکنیک محسوب می‌شود.

در این مقاله از اسپرت بیوتی به معرفی این دو روش پرداخته خواهد شد. سپس، فرق فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. خواهشمندیم که تا انتها با ما همراهی کنید تا اطلاعات کاملی راجع به فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ کسب کنید. و در انتهای مقاله نمونه کار های ما  را ببینید 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت، باشماره  09121304454 تماس بگیرید 

 

فرق فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ چیست؟

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ دو روش آرایش ابرو هستند. اگرچه به نظر ممکن است در ظاهر مشابه باشند، اما تفاوت‌های مهمی دارند. در ادامه، به برخی از تفاوت‌های کلیدی بین این دو روش اشاره خواهیم کرد:

فیبروز ابرو: این روش توسط آکادمی‌ها و موسسات متخصص در زمینه زیبایی و آرایش طراحی و آموزش داده می‌شود. استفاده از استانداردها و تکنیک‌های جدید در فیبروز ابرو مهم است و متخصصان معتبر این آموزش‌ها را ارائه می‌دهند.

میکروبلیدینگ: این روش بیشتر عملی است و برخی افراد با تجربه در زمینه آرایش و تاتو ممکن است بدون آموزش رسمی از این تکنیک استفاده کنند.

فیبروز ابرو: این روش اغلب توسط افراد مجرب و متخصص در مراکز آرایش و زیبایی اجرا می‌شود.

میکروبلیدینگ: ممکن است در مراکز آرایشی و یا حتی در منزل توسط افرادی با تجربه اجرا شود.

فیبروز ابرو: این روش بر اساس استانداردها و تکنیک‌های خاصی طراحی شده است و به افراد امکان می‌دهد ابروها را به طور دقیق و با نسبت‌های بهینه شکل دهند.

میکروبلیدینگ: این روش جنبه عملی بیشتری دارد و ممکن است به نوعی آزادتر و بدون استفاده از الگوها و استانداردهای ثابت انجام شود.

فیبروز ابرو: از سوزن‌ها و رنگدانه‌های با کیفیت بالا استفاده می‌شود و می‌توانند ماندگاری بیشتری داشته باشند.

میکروبلیدینگ: از سوزن‌ها و رنگدانه‌های با کیفیت کمتری استفاده می‌شود و با گذر زمان و شستشو، تغییر رنگ می دهند.

توجه به این تفاوت‌ها به افراد کمک می‌کند تا روش مناسبی را برای آرایش ابروهای خود انتخاب کنند.

انتخاب روش مناسب برای آرایش دائم ابرو، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماندگاری: اگر به دنبال ماندگاری بیشتر هستید، میکروبلیدینگ روش بهتری است.
طبیعی بودن: اگر به دنبال ظاهری طبیعی تر هستید، فیبروز ابرو روش بهتری است.
هزینه: اگر به دنبال روشی با هزینه کمتر هستید، فیبروز ابرو روش بهتری است.
زخم: اگر نگران ایجاد زخم هستید، فیبروز ابرو روش بهتری است.

حتما ببینید :نمونه کارهای قبل و بعد انواع خدمات میکروبلیدینگ

فرق  میکرو با فیبروز از نظر ماندگاری

 

میکروبلیدینگ یک روش طبیعی است که از خراش‌های سطحی برای ایجاد نقاط رنگی در ابروها استفاده می‌کند. ماندگاری این روش به نوع پوست، تعداد جلسات و نحوه مراقبت پس از اجرا بستگی دارد. به طور متوسط، میکروبلیدینگ بین ۶ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارد. با این حال، ممکن است در پوست‌های چرب ماندگاری کمتری داشته باشد.

در فیبروز ابرو، رنگدانه‌های با کیفیت بالا به ابروها اضافه می‌شوند. ماندگاری این روش نیز به عواملی مانند نوع پوست، مراقبت‌های پس از اجرا و فاصله زمانی بین جلسات بستگی دارد. رنگدانه‌ها ممکن است در 5 تا 7 روز اول بسیار تیره باشند و پس از 7 روز، به تدریج رنگ خود را از دست می‌دهند. ماندگاری فیبروز ابرو معمولا حدود 10 تا 12 ماه است. اگر پوست چرب باشد، ممکن است ماندگاری کمتری داشته باشد و تا 6 ماه باشد.

بیشتر بخوانید :تفاوت لیفت ابرو با میکروبلیدینگ

 فرق فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ از نظر هزینه

 

هزینه فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ به طور کلی بسیار نزدیک به هم است و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. اما هزینه فیبروز ابرو کمی بیشتر از میکروبلیدینگ است.
قیمت فیبروز ابرو در ایران بین 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان متغیر است.قیمت میکروبلیدینگ ابرو در ایران بین 400 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان متغیر است

 

بیشتر بخوانید :قرینه سازی ابرو در میکروبلیدینگ

 

میکروبلیدینگ ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

در سال‌های گذشته، گزینه‌های محدودی برای بهبود فرم و زیبایی ابرو وجود داشت. اکثر بانوان از تاتوی ابرو به عنوان یک روش معمول برای زیبایی ابروها استفاده می‌کردند.

با پیشرفت تکنولوژی، امروزه روش‌های متنوعی برای زیباسازی ابروها، از جمله هاشور ابرو، سایه ابرو و تاتو وجود دارند که متفاوت از تاتوی ابرو عمل می‌کنند و طبیعی‌تر است.

 

 

یکی از روش‌های محبوب این روند، میکروبلیدینگ است و به شما این امکان را می‌دهد که از لوازم آرایشی کمتری استفاده کنید و شما نیازی به استفاده از صابون ابرو، مداد ابرو و سایه ندارید.

میکروبلیدینگ با استفاده از یک قلم خاص با تعدادی سوزن مخصوص انجام می‌شود که این قلم دارای برق نیست. این روش اجازه کنترل بیشتری را به متخصص می‌دهد زیرا به صورت دستی انجام می‌شود.

در میکروبلیدینگ، رنگدانه‌ها از طریق خراش سوزن وارد پوست ابرو می‌شوند. با اجرای دقیق و اصولی این روش، خطوطی با ظاهر طبیعی و مطابق ابروهای اصلی شخص ایجاد می‌شود. در ادامه مقاله، به بررسی روش فیبروز ابرو خواهیم پرداخت.

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

واژه فیبروز از ترکیب دو کلمه فی به معنای عدد تناسب و بروز به معنای ابرو ساخته شده است. قسمت فی به تناسب و شکل‌دهی ابروها اشاره دارد و در واقع از این عدد برای طراحی بهینه و شکل‌دهی ابروها استفاده می‌شود. بروز نیز به معنای ابرو است.

فیبروز ابرو شباهت زیادی به میکروبلیدینگ دارد و به نوعی می‌توان آن را به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های میکروبلیدینگ در نظر گرفت. معمولا میکروبلیدینگ ابرو برای افرادی پیشنهاد می‌شود که قبلا از روش‌های دیگر زیبایی ابرو، مانند تاتو یا هاشور ابرو استفاده نکرده‌اند. در ادامه، تفاوت‌های دقیق‌تر این دو روش را بررسی خواهیم کرد.

 

بیشتربخوانید : انواع میکروبلیدینگ ابرو

 

کلینیک تخصصی اسپرت بیوتی سنتر

در مرکز اسپرت بیوتی سنتر انواع خدمات زیبایی به مدیریت مهدی حیدری انجام می‌شود. نه تنها در لاین میکروبیلدینگ بلکه در تمای بخش‌ها از بهترین مواد و جدیدترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود تا متقاضی زیبایی از آن رضایت داشته و با خیالی آسوده نسبت به زیبایی و جوانسازی اقدام نماید. برای ارتباط با مجموعه اسپرت بیوتی سنتر می‌توانید از طریق لینک تماس با ما اقدام نمایید.

کلینیک تخصصی اسپرت سنتر با ارائه انواع خدمات آرایش دائم در خدمت زیباجویان گرامی است. مواد مورد استفاده درجه یک و موغوب بوده که ماندگاری طولانی مدت داشته و پس از مدتی تغییر رنگ نمی‌دهند در نتیجه جلوه طبیعی خود را حفظ می‌کنند.‌ ابزارهای مورد استفاده نیز استریل شده و جزو جدیدترین و مدرن‌ترین‌ها بوده که نتایج ایده‌آلی به وجود می‌آورند. مدل میکرو ابرو علاوه بر فرم صورت، ارتفاع پیشانی و حالت چشم‌ها، مطابق با نظر زیباجو در محیطی کاملا آرام و دوستانه انجام خواهد شد.

از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید با مجموعه مجهز و نوین اسپرت بیوتی سنتر در ارتباط باشید:

 

 

فقط آقایان بخوانید: میکروبلیدینگ آقایان

سخن پایانی

انتخاب بین فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ به نظر زیباجو، نوع پوست و نیازهای او بستگی دارد. هر یک از این روش‌ها ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند که باید با دقت بررسی شوند.

فیبروز ابرو با استفاده از رنگدانه‌های با کیفیت بالا و تکنیک‌های خاص، ابروهای طبیعی و با ماندگاری متوسط را برایتان به ارمغان می آورد. میکروبلیدینگ با تکنیک‌های دقیق و خراش‌های سطحی، یک ظاهر طبیعی‌تر ایجاد می کنند.

قبل از تصمیم‌گیری، مهم است که با متخصصان معتبر و ماهر در این حوزه مشورت کنید. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا روش مناسبی را با توجه به نیازها و انتظاراتتان انتخاب کنید. همچنین، مراقبت‌های پس از انجام این روشها در ماندگاری طولانی‌تر و زیبایی ابروها نقش مهمی دارد.

 

نمونه کارهای اسپرت بیوتی سنتر

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *