فواید فیشیال چیست؟

وقتی انگشتان خود را روی پوست خود می کشید، حس نرمی و لطافت آن می تواند روز شما را بسازد. حتما همه شما یک روتین روزانه برای مراقبت از پوست خود دارید. اما ما در اینجا درباره یک نوع پاک سازی عمیق تر حرف می زنیم که بهتر است هر چند وقت یک بار با مراجعه به یک متخصص آن را به پوست خود هدیه دهید. آیا می دانید فواید فیشیال چیست؟ چگونه می توانیم از داشتن پوستی زیبا و با طراوت لذت ببریم. این مقاله می تواند به تمامی سوالات پوستی شما پاسخ دهد.

امروزه ، با افزایش آلودگی و شیوه زندگی استرس زا که ما پیش می بریم ، بدن ما همیشه تحت استرس است. علائم استرس و آلودگی هوا بر روی پوست ما کاملا قابل مشاهده است. مشکلات پوستی می تواند بسیار شایع باشد. یکی از معدود راه حل هایی که برای مقابله با این مشکلات؛ ماساژ و پاک سازی صورت است. بهتر است این کار را به عنوان یک درمان نگاه کنید تا یک کار زیبایی.

اما فیشیال چه مزایایی دارد؟

1. کاهش استرس

صورت ما از صدها نقطه فشار تشکیل شده است. در طول پاک سازی صورت، این نقاط فشار اغلب ماساژ داده می شوند. ماساژ این نقاط فشار باعث کاهش استرس در بدن می شود. فیشیال نه تنها باعث درخشندگی پوست می شود؛ بلکه منجر به کاهش استرس فیزیکی و روانی بدن نیز می شود. اکثر ما نقاط فشار صورت را نمی شناسیم. به همین دلیل بهتر است اجازه دهیم متخصصان در مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر تهران کار خود را انجام دهند.

2.لایه برداری از پوست

لایه برداری پوست؛ موجب می شود تا سلول های مرده پوست از سطح صورت شما حذف شود. ممکن است اکنون با خود بگویید که ما در منزل هم می توانیم از مواد لایه بردار برای پاک سازی پوست خود استفاده کنیم اما محصولات خانگی با آنچه متخصصان زیبایی حرفه ای استفاده می کنند؛ قابل مقایسه نیست. استفاده از این محصولات با کیفیت بالا به حذف بهتر اولین لایه از پوست کمک می کند و موجب می شود تا لایه درخشان و صاف و بدون سلول های مرده را از خود نشان دهد.

فواید فیشیال در مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر

3.گردش خون را بهبود می بخشد

فشیال های(ماساژ صورت) حرفه ای با افزایش سلول های جدید؛ پوست را تبدیل به پوستی سالم و جوان می کنند، و همچنین به افزایش گردش خون در پوست شما کمک می کند!

4.جوان سازی پوست:

با افزایش سن، درخشندگی پوست شما از بین می رود؛ که امری طبیعی است؛ شیوه زندگی و آلودگی باعث می شود که پوست شما تیره تر و پیرتر به نظر آید. فیشیال می تواند به جوانسازی پوست کمک کند. درمانگر یا متخصص فیشیال از روش ها، محصولات و فناوری های  مختلفی استفاده می کند تا بتواند به بهبود بافت پوست شما کمک کند.

5.سم زدایی پوست:

پوست شما باید مواد زائدی را که به طور منظم روی آن تجمع می یابد را دفع کند. و اگر این کار به درستی انجام نشود، منجر به چروکیدگی سریع تر پوست می شود. به همین دلیل سم زدایی از پوست ضروری است. جدا از پاکسازی و شستشوی روزانه صورت، برای سم زدایی به فیشیال نیاز دارید. درمانگران از موادی مانند کرم های غنی از آنتی اکسیدان ، نمک دریا ، عصاره های گیاهی و روغن ها برای شادابی و درخشندگی صورت استفاده می کنند.

6.کاهش آکنه:

بروز آکنه به یک مشکل رایج تبدیل شده است. این روزها به دلیل مصرف غذاهای چرب و  آلودگی و کیفیت پایین هوا پوست صورت خیلی سریع دچار آکنه و لکه می شود. به همین دلیل است که آکنه به یک مشکل شایع تبدیل شده است. به جای فشردن یک جوش یا انتخاب هر روش غیر موثر دیگر ، بهتر است به سراغ فیشیال بروید.

در فیشیال چربی زیادی از پوست خارج می شود. علاوه بر این ، میزان رطوبت و مواد مغذی در پوست به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. مزیت این امر این است که آلودگی هایی که باعث آکنه می شوند دیگر در سطح پوست وجود ندارند و شروع به از بین رفتن می کند به طور مشابه ، با کمک به روند بازسازی سلول ، حتی علائم آکنه پس از مدتی کاهش می یابد. به همین دلیل هر گاه آکنه ای مشاهده کردید بدانید که وقت انچام یک فیشیال حرفه ای رسیده است.

7.از بین بردن جوش سرسیاه و سرسفید

اگر قبلاً فیشیال را انجام داده اید ، متوجه می شوید که اکسترکشن اغلب بخشی از صورت است. این فرایندی است که شامل از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید از روی پوست شما است. بسیاری از افراد به دلیل تجمع چربی ، جوش های سر سیاه روی بینی خود دارند. این موارد می تواند بر ظاهر و چهره شما تأثیر بگذارد.

همگی این جوش ها، منافذ پوست شما را مسدود می کنند. به همین دلیل است که با برداشتن آنها می توانید منافذ پوست خود را آزاد کنید که به تنفس پوست شما کمک می کند. صورت شما بار دیگر صاف می شود و ظاهر شما را زیبا می کند. بنابراین ، اگر از مشکل جوش های سرسیاه یا سرسفید رنج می برید ، راه های پیش روی شما همان فیشیال است.

8.سفت کردن پوست و افزایش حالت ارتجاعی :

با گذشت زمان، خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد. که به دلیل کاهش تولید کلاژن است. داروها و روش های خارجی می توانند تولید کلاژن را تحریک کنند ، اما یکی از م موثرترین راه ها برای سفت کردن پوست ، انتخاب روش فیشیال یا ماساژ صورت است.

با این حال، باید موادی طبیعی برای ماساژ صورت خود انتخاب می کنید که می تواند تولید کلاژن را در زیر پوست تحریک کند. وقتی این اتفاق بیفتد ، علائم استرس کاهش می یابد و پوست شما سفت می شود. این امر چین و چروک را کم می کند. با افزایش کلاژن ، پوست یک بار دیگر سفت می شود که ظاهر شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

تاثیر فیشیال در کاهش گودی و سیاهی دور چشم:

پوست اطراف چشم حساس است. شما باید از چشم ها و پوست اطراف آن به درستی مراقبت کنید. پوست زیر چشم در مقایسه با بقیه صورت شما ظریف تر و نازک تر است. پوست حساس انجام برخی اقدامات اضافی را برای شما ضروری می کند. پوست لطیف همچنین اجتناب از هرگونه عمل زیبایی یا درمان با لیزر را برای شما ضروری می کند.به همین دلیل اگر ز.دتر به داد پوست خود برسید می توانید به جای اینکه به فکر درمان آن باشید؛ مراقبت درست از آن را شروع کنید.

در طول فیشیال، اغلب متخصصان یک تکه خیار را دور چشم قرار می دهند. چشمان شما و ناحیه اطراف آن را خنک می کند. خیار همچنین دارای رطوبت قابل توجهی است که پوست شما را در آن منطقه آبرسانی می کند. خیار حاوی ویتامین K است که به شما در بهبود کیفیت پوست کمک می کند. با هیدراتاسیون مناسب و مواد مغذی ، این سه مشکل دیگر از گذشته خواهند بود. علاوه بر این ، از آنجا که خیار مستقیماً در نزدیکی چشم ها قرار می گیرد ، پوست مواد مغذی مورد نیاز را به دست می آورد و آن را جوان می کند. و به به شما در کاهش مشکلاتی که در بالا ذکر شد؛ کمک می کند.

ایجاد رنگ پوست یکنواخت:

اگر از رنگ های ناهمسان پوست صورت خود رنج می برید، می توانید با استفاده از فیشیال مناسب به سرعت این لکه های تیره را درمان کنید. ملانین؛ ترکیبی است که باعث رنگ دهی به پوست شما می شود. ملانین یک مکانیسم دفاعی پوست ما است تا از آن در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند. وقتی در معرض آفتاب شدید قرار می گیرید ، تولید ملانین به میزان قابل توجهی افزایش می یابد که می تواند باعث ایجاد لکه های تیره شود.

تغییرات هورمونی همچنین می تواند لکه های تیره را افزایش دهد. فیشیال با روشن تر کردن پوست شما آن نقاط تیره را یکدست می کند. مواد مغذی مناسب را فراهم می کند و به بازگرداندن پوست به حالت عادی کمک می کند. بنابراین ، بدست آوردن رنگ یکدست بدون زحمت خواهد بود.

به جای انتخاب روش های آرایشی برای داشتن یکدست شدن رنگ پوست، باید به سراغ صورت های طبیعی بروید که به شما در داشتن یکدست رنگ چهره کمک می کند.  هنگامی که این ترکیب را با افزایش تولید کلاژن در زیر سطح ترکیب می کنید ، نه تنها می توانید رنگ پوست خود را ترمیم کنید؛ بلکه به شما کمک می کند جوانتر به نظر برسید. مجموعه ای از مزایای فیشیال که در بالا به آن اشاره کردیم ظاهر شما را به طرز عجیبی بهتر و شاداب تر می کند.

بنابراین ، اگر تا به حال نیاز به فیشیال را نادیده گرفته اید، بهتر است فوایدی که در بالا گفته شد را یکبار دیگر مرور کنید.این فواید حتی خیلی بیشتر از موارد گفته شده است. حتی می تواند به شما در حل بسیاری از مشکلات پوست صورت که از آن رنج می برید کمک کند. نیازی به انجام روش های گران قیمت یا درمان های  تهاجمی نیست. با کمک فیشیال های معمولی ، می توانید این مزایا را با کمترین هزینه به دست آورید.

افزایش قابلیت جذب در پوست:

این یکی دیگر از مزایای مراجعه منظم به فیشیال است. این امر باعث افزایش توانایی پوست شما در جذب موثر سایر محصولات می شود. ممکن است پول زیادی را صرف محصولات آرایشی کنید اما متوجه می شوید که آنها جذب پوست شما نمی شوند. و روی پوست شما به اصطلاح می ماسند. چرا؟ زیرا سطح پوست شما آنقدر خشن است که مواد نمی توانند به درستی در آن نفوذ کنند. با ماساژ صورت؛ پوست شما صاف و آماده جذب می شود.

از اینجا وقت خود را رزرو کنید 

هر چند وقت یکبار به فیشیال نیاز دارید؟

این امر به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:

نوع پوست شما:

اگر پوست چربی دارید که مستعد آکنه و جوش است ، هر دو هفته یکبار (تا زمانی که مشکلات کمتر شوند) به درمان صورت نیاز دارید و در صورت داشتن پوست مختلط ، خشک یا معمولی ، هر ماه یکبار خوب است.

وضعیت پوست:

آیا جوش های سرسیاه یا پوست کدر یا آکنه دارید؟  تعداد دفعات درمان صورت شما بستگی به مشکلی دارد که دارید.

اهداف مراقبت از پوست:

اگر می خواهید پوستی زیبا و جوان داشته باشید ، باید زود شروع کنید. طبق توصیه متخصصان زیبایی مرکز زیبایی اسپرت بیوتی، اگر فردی هستید که نگران ظاهر پوست خود هستید ، باید کارهای روزمره فیشیال را جدی بگیرید.

بودجه شما:

بودجه شما روی روال مراقبت از پوست شما تأثیر می گذارد. بسیاری از درمان های صورت برای شما هزینه زیادی دارد. اگر بودجه محدودی دارید ، هر دو ماه یکبار فیشیال خود را انجام دهید.

اما قبل از شروع ، باید چند نکته را در نظر بگیرید.

قبل از شروع هرگونه درمان :

  • همیشه یک تست پچ(حساسیت پوستی) انجام دهید. که به شما کمک می کند بفهمید که محصولاتی که مورد استفاده قرار می گیرند مناسب پوست شما هستند یا خیر. اگر پوست حساسی دارید ، باید مراقب آن باشید.
  • برای زیبایی صورت به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید. آنها نوع پوست شما را می شناسند و می توانند پیشنهاد کنند که دقیقاً به چه چیزی نیاز دارد. حتی اگر برای شادابی صورت نیاز به یک درمان ساده صورت دارید ، از مراجعه به هر سالن تصادفی خودداری کنید.
  • همیشه با متخصص زیبایی خود صحبت کنید و در صورت حساسیت به محصول، او را مطلع کنید.
  • در صورتی که دارو خاصی را مصرف می کند یا از هرگونه پماد پوستی استفاده می کنید ، قبل از استفاده از هر محصول دیگری روی صورت خود ، با پزشک و متخصص زیبایی مشورت کنید.
  • اگر باردار هستید و هر ماده خاصی برای شما مناسب نیست، بلافاصله به متخصص زیبایی اطلاع دهید.
  • بلافاصله پس از انجام فیشیال از بیرون رفتن زیر نور آفتاب خودداری کنید. حداقل یک هفته بعد از ماساژ صورت از کرم ضد آفتاب و کلاه استفاده کنید.
  • در صورت وجود کبودی یا سوختگی روی صورت، تحت عمل جراحی صورت قرار نگیرید. ابتدا صبر کنید تا آنها بهتر کنند.
  • حداقل یک یا دو روز بعد از فیشیال از مصرف صابون و یا مواد شوینده روی صورت خود جلوگیری کنید.

در نهایت برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه فیشیال صورت و مراقبت های بعد از آن میتوانید به سایت اسپرت بیوتی سنتر مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *