مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت سنتر

بهترین مرکز ترمیم میکروبلیدینگ در بارداری

متولد سال ۱۳۶۸ هستم و در یک خانواده ی ورزشی متولد شده ام. قهرمانی های بسیار زیادی را به دست آورده ام و خود را به عنوان یک چهره مدعی در ورزش معرفی می کنم. رژیم های سختی که به علت مسابقات مجبور بودم بگیرم منجر به ایجاد مشکلاتی در زیبایی ظاهری من شد. در نهایت این ایده به ذهنم آمد که یک مرکز زیبایی را فراهم آورم، که بتواند مشکلات زیبایی افراد و مخصوصا ورزشکاران پرورش اندام را رفع کند.

با تخصص های فراوان در این زمینه کلینیک تخصصی اسپرت سنتر را افتتاح کردم و این کلینیک با پرسنل و تکنسین هایی متخصص ارائه دهنده خدماتی تخصصی همچون : میکرواسکالپ، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ صورت، تزریق فیلر لب، تزریق فیلربینی، تزریق فیلرخط لبخند، تزریق فیلر زیر چشم، زاویه سازی فک و کانتورینگ صورت و… می باشد.

مهدی حیدری و مرکز زیبایی اسپرت سنتر

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در بارداری

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام انجام میکرو بلیدینگ باید در نظر داشته باشیم مرکزی است، که برای انجام این امر قصد داریم به آن مراجعه کنیم. همچنین فردی که در آن مرکز این تکنیک را انجام می دهد باید آموزش های کافی را دیده باشد و همچنین مجوز های لازم را جهت انجام این روش داشته باشد و با تخصص و مهارت کامل این تکنیک را متناسب با نوین ترین فرایند روز دنیا انجام دهد. دقت داشته باشید، به طور معمول سالن ها و مراکز دارای مهارت و تخصص بالا و کیفیت لوازم و پیگمنت های بالا دارای مجوز های لازم می باشند.

اما قبل از مراجعه برای انجام این روش، تحقیق های کافی در رابطه با مرکز و متخصصین آن مرکز انجام دهید و حتما نمونه کارهای آن ها را چک کنید، پس از شناخت به دست آمده برای مراجعه تصمیم بگیرید. در صورتی که قصد دارید از روش میکرو بلیدینگ برای پر پشت و خوش فرم شدن ابرو های خود استفاده کنید، مخصوصا در دوران حساس بارداری که بحث سلامت بسیار حائز اهمیت می باشد، بهتر است به مراکز و افراد متخصص و مجرب مراجعه کنید. استفاده از تجهیزات و ابزار استاندارد و مرغوب و تضمین و تعهد کیفیت در انجام کار، از جمله اصول حرفه ای و تخصصی این کار است.

مرکز اسپرت بیوتی سنتر با استفاده از برندهای معتبر برای رنگدانه های اسکالپ و کادر و پرسنلی متخصص و ماهر، سلامت و رضایت متقاضیان را در اولویت حرفه‌ی کاری خود قرار داده است. با مرکز اسپرت بیوتی سنتر همراه باشید…

بهترین مرکز ترمیم میکروبلیدینگ در بارداری

میکروبلیدینگ در بارداری

پیگمنت ها و مواد ميكرو بليدينگ  ابرو دارای سموم خطرناک نبوده و به همین دلیل در دوران بارداری نیز می توان تحت نظر افراد متخصص و مجرب و با رعایت برخی نکات از این روش استفاده کرد. اما با این وجود، تمامی شیوه های آرایشی از جمله میکرو بلیدینگ و آرایش های دائمی، ممکن است خطرات و عارضه هایی را در پی داشته باشند. پس توصیه می شود قبل از انجام فرآیند های زیبایی و آرایشی، از خطرات و عوارض ناشی از آن آگاه باشید.

در برخی از سالن های نا معتبر ممکن است از رنگ‌ های مو و پیگمنت و مواد هاشور و تاتو نامرغوب و فیک استفاده شود که حاوی سرب باشند و این بحث برای سلامت مادر و جنین بسیار خطرناک می باشد.

هنوز به طور کامل تحقیقاتی در زمینه تاثیرات منفی و مضر ناشی از رنگ ها و یا پیگمنت های مصرفی در هنگام تاتو و ميكرو بليدينگ ابرو در دوران بارداری، برای سلامت مادر و جنین صورت نگرفته است. به همین دلیل پزشکان و متخصصان توصیه می کنند که خانم های باردار در دوران بارداری از انجام خدمات زیبایی که به وسیله مواد شیمیایی انجام می شود در این دوران اجتناب کرده و یا حداقل در سه ماه اول بارداری که دورانی حساس از نظر رشد و تکامل جنین می باشد از انجام این تکنیک ها پرهیز کنند.

همچنین ترمیم ميكرو بليدينگ، به دلیل اینکه در روزهای اول زخم هایی را در بستر ابرو ایجاد می کند، که اگر بهداشت رعایت نشود، یا حتی سوزن های دستگاه آلوده باشند و …  این زخم ها می تواند منجر به عفونت جدی و خطرناک شده و سلامت مادر و جنین را به خطر اندازد.

بیشتر بخوانید : ورزش بعد از میکروبلیدینگ|هر آنچه باید بدانید

بهترین مرکز ترمیم میکروبلیدینگ در بارداری

پس از انجام روش میکرو بلیدینگ ابرو بعد از یک فاصله زمانی معین شده توسط فرد متخصص و انجام دهنده این امر، ترمیم میکروبلیدینگ در بارداری انجام می گیرد. در واقع در جلسه ترمیم ابرو، نواقص و نواحی خالی مانده از فرایند میکرو بلیدینگ را رفع کرده وفرم و حالت ابرو را کامل تر می کنند. هر چند که جلسه ترمیم به شدت بار اول انجام میکرو بلیدینگ نمی باشد، ولی همچنان سوزن و رنگ به پوست شما وارد و تزریق می شود و ممکن است در صورت نامرغوبی منجر به عفونت و بیماری شود. توصیه می شود حداقل تا پایان سه ماهه اول بارداری که بسیار حساس می باشد از انجام این کار اجتناب شود.

نکات مهم قبل از انجام میکروبلدینگ در بارداری

در صورتی که در دوران بارداری و یا شیردهی قرار دارید و یا به بیماری های مربوط به نقص سیستم ایمنی مبتلا هستید، انجام روش بهترین مرکز ترمیم میکروبلیدینگ در بارداری را حتما تحت نظر و با صلاح پزشک متخصص خود انجام دهید.

در صورتی که دارای سوابق پزشکی از جمله: به بیماری های خاص مبتلا هستید و یا دارو های خاصی مصرف می کنید، یا حساسیت های پوستی دارید، بهتر است قبل از انجام میکروبلیدینگ با یک متخصص پوست مشورت نمایید، تا ایشان پس از بررسی تمامی این موارد در تصمیم گیری درباره انجام یا عدم انجام این روش شما را همراهی کند.

توجه داشته باشید که برای انجام میکروبلدینگ به سالن ها و مراکز معتبر و مجهز مراجعه کنید و حتما از مهارت و تخصص فرد انجام دهنده و استریله بودن سوزن های ابزار میکرو بلیدینگ مطمئن شوید تا نگرانی هایی در مورد خطر و عارضه ناشی از میکرو بلیدینگ نداشته باشید.

عوارض میکروبلیدینگ در بارداری

در دوران بارداری تورم بدن، افزایش وزن و … می تواند منجر به تغییر شکل و حالت پوست شما شود. به همین دلیل نه تنها ممکن است شکل تاتو ها و هاشورهای قبلی شما به وجه نامناسبی تغییر کند، بلکه اگر در این دوران اقدام به انجام میکرو بلیدینگ کنید، ممکن است پس از پایان بارداری و از بین رفتن عوارض ناشی از آن، هاشور های انجام شده شکل و فرم ابتدایی را نداشته باشند.

فرایند این روش ها به این شکل صورت می گیرد که جوهر ميكروبليدينگ، تاتو، هاشور، خالکوبی و … به واسطه زخم کردن پوست و تزریق جوهر در لایه زیر پوست انجام می شوند. زخم های روی پوست که به جوهر نیز آغشته هستند به راحتی و به دلایل مختلفی دچار عفونت می شوند. به طور معمول برای افرادی که باردار نیستند با توجه به ایمنی مناسب بدنشان، زخم ها به راحتی ترمیم شده و بهبود می یابند و مشکل جدی ایجاد نمی کنند، حتی در صورت ایجاد عفونت این افراد می توانند به کمک آنتی بیوتیک های خوراکی و تزریقی عفونت را رفع کنند.

اما میکروبلیدینگ در بارداری به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن مادر ، عفونت های ساده می توانند بسیار خطر آفرین باشند. همچنین به دلیل محدودیت در استفاده از آنتی بیوتیک ها کنترل عفونت بسیار سخت تر خواهد شد و ممکن است منجر به عوارض  جدی  شود.

از آپارات ما نیز دیدن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *